Компанияның жарнамалық қызметі

  • Жарнамалық қызметтің түсінігі, мәні мен міндеттері; жарнамалық қызметтің мақсаттары; жарнама тарихы: жарнама түрлері; жарнамалық қызметтің құқықтық базасы; жарнамаға қойылатын жалпы талаптар; жарнамалық қызметтің ұйымдастырушылық аспектілері; коммуникация теориялары және оларды жарнамада қолдану; жарнамалық науқанды жоспарлау және өткізу ерекшеліктері қарастырылады;жарнамалық науқанның тиімділігін бағалау; жарнамалық қызметтің негізгі субъектілері; жарнама нарығы.
  • Образовательная программа 6B04111 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top