Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Компанияның жарнамалық қызметі
-
Жарнамалық қызметтің түсінігі, мәні мен міндеттері; жарнамалық қызметтің мақсаттары; жарнама тарихы: жарнама түрлері; жарнамалық қызметтің құқықтық базасы; жарнамаға қойылатын жалпы талаптар; жарнамалық қызметтің ұйымдастырушылық аспектілері; коммуникация теориялары және оларды жарнамада қолдану; жарнамалық науқанды жоспарлау және өткізу ерекшеліктері қарастырылады;жарнамалық науқанның тиімділігін бағалау; жарнамалық қызметтің негізгі субъектілері; жарнама нарығы.
-
Образовательная программа 6B04111 Маркетинг
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 1