Маркетингті жоспарлау

  • Маркетингтік жоспарлаудың әдістемелік негіздері, маркетингтік жоспарларды әзірлеу және маркетингтік жоспарларды ұйым бөлімшелерінің жоспарларымен үйлестіру кезеңдері зерттеледі. Оқыту нәтижесінде білім алушы маркетингтің стратегиялық жоспарын, тауар, нарық, сегмент бойынша тактикалық маркетингтік жоспарды, сондай-ақ маркетингтік жобаның кіріс және шығыс бөлігін ескере отырып, маркетингтік бюджетті әзірлеуге дайын болуы керек.
  • Образовательная программа 6B04111 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top