Стратегиялық маркетинг

  • "Стратегиялық маркетинг" курсында "бәсекелестік", "сапа", "бәсекеге қабілеттілік", "бәсекелестік артықшылықтары" ұғымдарының мазмұны оқытылады. Стратегиялық маркетингтің функциялары: фирманың нарықтық стратегиясын қалыптастыру, маркетинг тұжырымдамасын іске асыру, стратегиялық жарнама және тауарларды өткізуді ынталандыру, маркетингтік зерттеулерді қамтамасыз ету болып табылады. Стратегиялық маркетингтің негізгі құралдары болжамдау, функционалдық-құндық талдау, нарықты стратегиялық сегменттеу болып табылады.
  • Образовательная программа 6B04111 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top