Маркетингтік коммуникациялар

  • Пәннің мақсаты кешенді қалыптастыру және маркетингтік коммуникация процесін жүзеге асыру саласында білім беру, тауар мен кәсіпорынды жылжыту бойынша маркетингтік шешімдер қабылдау қабілетін дамыту. Міндеттері: маркетингтегі коммуникацияның мәнін түсіну және түрлерін, кешені мен процесін зерттеу; табиғаттағы және жалпы қоғамдағы коммуникацияның негізгі процестері мен механизмдерін, сондай-ақ оның әр нақты саласында коммуникацияның сипаттамалық белгілерін анықтауда меңгеру; жарнамалық іс-шаралардың мәні мен процесін зерттеу.
  • Образовательная программа 7M01703 Орыс тілі мен әдебиеті
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Семестр 1
Top