Интернет-жарнама және әлеуметтік желілердегі жарнама

  • Курстың мақсаты – жарнаманың ерекшеліктері және оның қоғамдағы рөлі туралы жан-жақты білім жүйесін алу. Курстың мақсаты: студенттерді жарнаманың негізгі қызметі мен түрлерімен, жарнамаға әсер етудің және білдірудің негізгі тәсілдерімен таныстыру; интернет-жарнама берудің негізгі жолдары туралы білім беру.; жарнамадағы ақпараттық және телекоммуникациялық технологиялармен; жарнаманың заманауи нысандары туралы түсінік қалыптастыру, жарнамалық хабарламалардың мазмұны мен дизайнын дайындау алгоритмдерімен танысу, жарнаманың тиімділігін бағалау, белгілі бір жарнамалық өнімді жасау үшін әртүрлі ақпараттық технологияларды мақсатты түрде пайдалану қабілетін дамыту.
  • Образовательная программа 6B03203 Жарнама және PR
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 7
Top