Мобилография

  • Пәннің мақсаты-студенттерді PR компанияларын дамыту, оларды әлеуметтік желілерде, жарнамада ілгерілету үшін қазіргі заманғы фотография және операторлық өнердің негізгі стильдік бағыттарымен таныстыру, фото, инфографиканың жарнамалық дамуға әсерінің өзектілігін түсіндіретін ең ықпалды теориялармен таныстыру, қазіргі заманғы фотоөнер бағыттарының техникалық мүмкіндіктерінің алуан түрлілігін, әртүрлі медианың ерекшеліктерін көрсету – кескіндеме, графика, мүсін, видео, фотография, спектакль, кәсіби көркемдік талдау дағдылары және кез-келген компанияның қызметіне жаңа PR тенденцияларын дамыту.
  • Образовательная программа 6B03203 Жарнама және PR
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 5
Top