Жаңа білім беру бағдарламасы

6B03203 Жарнама және PR в Кенжеғали Сағадиев атындағы Халықаралық Бизнес Университеті

Пәндер

  • Журналистикаға кіріспе

    Бұқаралық ақпарат құралдарының қызметі және журналист шығармашылығы, журналистиканың негізгі ұғымдары, оның қазіргі қоғамдағы жағдайы, баспасөздің ашықтығы мен бостандығы мәселелері, журналистика тәжірибесі және оның тиімділігі курсы. Мақсаты – студенттерге журналистиканың жалпы заңдылықтарын меңгеру, БАҚ жүйесінің қызмет ету принциптерін меңгеру, жоғары кәсіби маман болуға мүмкіндік беретін базалық білімдер кешенін меңгеру, БАҚ мүмкіндіктерін бағдарлау; ақпараттық қызметтегі өз орнын анықтау; қазақстандық қоғам мүддесі үшін отандық БАҚ-ты жетілдіруге бағытталған жаңа идеялар мен тәсілдерге назар аудару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ журналистикасының тарихы

    Пән бағдарламасы ХІХ ғасырдың екінші жартысынан бастап бүгінгі күнге дейінгі қазақ журналистикасының тарихына объективті баға беруге бағытталған. Қазақстандық қоғамның дамуы контекстінде қазақ мерзімді баспасөзінің пайда болуы мен қалыптасуын қарастырады. Мақсаты-студенттердің Қазақ ұлттық баспасөзінің, радио мен теледидардың қалыптасуының, генезисінің және қалыптасуының маңызды кезеңдері бойынша терең теориялық білім алуы; ХХ ғасырдың басындағы революциялық баспасөзді, қуғын-сүргін кезеңінің баспасөзін, Ұлы Отан соғысы кезіндегі алдыңғы қатарлы журналистиканы, кеңестік кезеңнің, қайта құру дәуірінің баспасөзін және Қазақстанның Тәуелсіздік кезеңін Қазақстанның көрнекті журналистері мен публицистері шығармашылығының объективі арқылы зерделеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет

    «Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет» пәні бакалаврдың барлық мамандықтары мен бағыттарына арналған білімнің біртұтас пәнаралық жүйесі болып табылады, ол құқықтың негізгі салаларының (конституциялық, әкімшілік, азаматтық, қылмыстық және т.б.) мәселелерін қарастырады. , ол белгілі бір құқықтық нормалардың рөлі туралы жалпы түсінік береді, құқықтық мәселелерді шешуде бағдарлау үшін қажетті білім береді. Пәннің мақсаты – құқықтық мәдениеттің бастапқы негіздерін қалыптастыру, мемлекеттік-құқықтық мәселелерге кейінгі бағыт-бағдар беру дағдылары мен дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Зерттеу әдістеріне кіріспе

    Пән зерттейді: негізгі категориялық аппарат; зерттеу әдістемесі; принциптері, әдістері, кезеңдері ғылыми зерттеулер жүргізу. Ғылыми зерттеудің әдіснамалық негізі, ғылыми әдістердің классификациясы, олардың сипаттамалары, соның ішінде. экономикалық зерттеу әдістеріне ерекше көңіл бөлінеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Фото және операторлық өнер

    операторлық шеберліктің теориялық және практикалық негіздерін меңгеру; кадр құрылысының композициялық, кеңістіктік және басқа да ерекшеліктерін терең білу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Бизнес - ақпаратты басқару (УБИ)

    Курстың мақсаты-электрондық кестелердегі қаржылық, логикалық, математикалық және статистикалық функциялар пакетін қолдана отырып, бизнес-ақпарат пен бизнес-процестерді басқаруды дамытудың теориялық негіздерін, автоматтандырылған ақпараттық жүйелерді жобалау және әзірлеу әдістемесін зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Бұқаралық ақпарат құралдарын құқықтық және этикалық реттеу

    Курс студенттердің жалпы құқықтық мәдениетін дамытуға бағытталған; ақпараттық құқықтың негізгі көздерін оқу және талдаудың қажетті дағдыларын меңгеру. Мақсаты: демократиялық қоғамдағы құқықтың рөлі туралы түсінік қалыптастыру, бұқаралық ақпарат құралдары саласындағы заңнаманың негіздері, Қазақстан Республикасында бұқаралық-ақпараттық қатынастар қандай құқықтық нормалар мен қағидаттар туралы түсінік беру. сөз бостандығы құқығының негіздеріне, журналистің редакциялық қызметтегі құқықтары мен міндеттеріне негізделген. Қазіргі медиа кеңістіктегі этика және кәсіби этика туралы түсінік қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Foreign language 3

    Пән мәдениетаралық коммуникацияны қалыптасуға негізделген студенттердің шет тілін оқыту процесінде коммуникативті құзіреттілігін және негізгі жетімділік деңгейі Еуропалық құзіреттілік) қалыптастырады. Тіл деңгейіне байланысты, курсты аяқтаған кезде студент тілдік деңгейдің еуропалық құзыреттіліктің келесі деңгейіне жетеді (A1, А2, B1, B2).

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Телерадиожурналистика

    Пәннің мақсаты – теледидар тарихы, отандық теледидар дамуының негізгі кезеңдері мен тенденциялары, бұқаралық ақпарат құралы ретіндегі теледидардың ерекшелігі мен айрықша қасиеттері, заманауи теледидардың жанрлық формалары мен жұмыс принциптері туралы түсінік алу. журналист, мультимедиялық ортадағы қызмет ерекшеліктері, конвергентті журналистика және соңғы цифрлық технологиялар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Қазақ (орыс) тілі 3

    Пән тіл және сөйлеу құзыреттілігінің көлеміне сәйкес қазақ (орыс) тілінде белгіленген университет бағдарламасына, сондай-ақ жұмыс берушілердің жас мамандардың коммуникативті және сөйлеу дайындығы деңгейіне заманауи техникалық терминологияны білуге ​​қойылатын талаптарға негізделген. Оқу процесінде студенттер қазақ (орыс) тілін кәсіби құрал ретінде қолдануды меңгереді. Курс барысында жинақталған кәсіби лексика кәсіби қызметте сөйлеудің ауызша және жазбаша түрлерінде тілдік дағдыларды одан әрі қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • ББҚ-ның тілі мен стилі

    Курс БАҚ-та тілдің жұмыс істеу ерекшеліктеріне, медиа мәтіндердің негізгі түрлерінің лингвистикалық-форматтық ерекшеліктерін талдауға және олардың стилистикалық ерекшеліктеріне арналған. Журналистің шығармашылық қызметінің барлық үш функциясы: ұйымдастырушылық (автормен қарым – қатынаста), ұйымдастыру (басылымның нөмірді, жолақты қалыптастыру, тақырыпты жүргізу кезінде қандай орын алуы керектігін түсіну) және журналистік шығарманы құру, оның формасын жетілдіру мәтіндегі жұмыста өзін қалыптастырады. Мақсаты: Баспа және электрондық мәтінмен жұмыс істейтін журналистің кәсіби сөйлеу мәдениетін қалыптастыру. Студенттерге бұқаралық ақпарат құралдарында материалдар жаза білу құралы ретінде стиль туралы тұтас түсінік беру. БАҚ-та әртүрлі материалдарды редакциялау бойынша студенттердің практикалық білімдерін дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қазақ (орыс) тілі 4

    Курс студенттердің арнайы мақсаттар үшін LSP - тіл деңгейлерінде кәсіби қазақ/орыс тілін меңгеруіне арналған. Оқу курсы мамандық лексикасын біртіндеп игеруді ескере отырып жасалған және мамандарға қажетті кәсіби бағдарланған білім беруге арналған. Пән кәсіби қарым-қатынаста коммуникативтік қабілеттерді дамытуға бағытталған. Пәнді игеру барысында студенттер болашақ маманға мамандық тілі негізінде қажетті коммуникативтік және тілдік құзыреттіліктерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 3
  • Шешендік шеберлік және сөйлеу техникасы

    Пәннің мақсаты: студенттердің заманауи риторикалық шеберлік саласындағы білімдерін меңгеру. көпшілік алдында сөйлеу тәжірибесінде коммуникативті дағдыларды дамыту, студенттерге сөйлеу мәдениетін үйрету, ерекшеліктерін ашу және дұрыс және логикалық сөйлеу тәсілдерін меңгеру. орыс әдеби тілінің нормаларын меңгеру дағдыларын бекіту және жетілдіру; ұғымды білдіру үшін барабар сөзді, ойды білдіру үшін дұрыс синтаксистік құрылымды таңдауды қалыптастыру; телерадиожурналистикада кәсіби қарым-қатынасты үйрету; дауыс-сөйлеу шеберлігін дамыту, риторика заңдылықтары мен шешендік тәсілдерін зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Foreign language 4

    Іскерлік ағылшын тілі студенттердің менеджментпен байланысты тақырыптар бойынша ағылшын тілінде тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Осы мақсатта курс аса күрделі бизнес мақалаларын өз бетінше оқуға, жоғары деңгейдегі презентациялар мен дәрістерді тиімді тыңдауға, сондай-ақ сыни ойлауға, кәсіби іскерлік қарым-қатынас пен халықаралық серіктестермен хат алмасуға, күрделі тілдік құрылым мен лексиканы пайдалануға баса назар аударуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Журналисттің шығармашылық зертханасы: жанрлар мен әдістер

    Пәннің мақсаты – журналистиканың шығармашылық әрекет процесі, журналистік қызметтің соңғы өніміне әсер ететін ақпаратты беру арнасы ретіндегі функционалдық жағын түсіну. Журналистиканың функцияларын меңгеру – журналистер әртүрлі қоғамдық-саяси бағыттағы БАҚ-та әзірлейтін және жүзеге асыратын әлеуметтік ұстанымды ескере отырып, БАҚ қызметінің негіздерін анықтай білу. Студенттердің хабар тарату арнасы мен аудиторияның қызығушылықтары мен қажеттіліктерін ескере отырып, журналистиканың қызметтері, журналистік қызметтің түпкілікті өнімінің жанрлық әртүрлілігі туралы білімдерін қалыптастыру және бекіту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Журналистің құқықтары мен бостандығы

    Курстың мақсаты – студенттердің журналистердің құқықтары, кәсіби этика, бейтараптық пен ақпаратқа қол жеткізу еркіндігі қағидаттарына негізделген этикалық кодекстер, тұлғааралық қарым-қатынас пен жауапкершіліктің моральдық стандарттары туралы білімін қалыптастыру, практикалық этикалық аспектілері, тиімді іскерлік қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру, қарым-қатынас мәдениетін дамыту және жанжалдарды шешу, өзінің кәсіби құқықтары мен бостандықтарын қорғай білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Көшбасшылық

    Пән тиімді басқарудың теориялық және практикалық аспектілерін, көшбасшылықты, тиімді коммуникация модельдерін, топта жұмыс істеу тәсілдерін игеруді көздейді. Студенттер басқару жағдайларын талдау, адамдарға мақсатты әсер ету дағдылары, басқару және келіссөздер стратегияларын таңдау және жүзеге асыру, жеке және командалық мақсаттарды үйлестіру бойынша білім алады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 3
  • Онлайн БАҚ дизайны

    Пән студенттердің оқытудың алдыңғы кезеңдерінде қалыптасқан білімдері мен дағдыларына негізделген. Электрондық мәліметтер қорының мүмкіндіктерін, олармен жұмыс істеу әдістерін білу. Түрлі бағдарламалық құралдарды, мәліметтер қорын пайдалана білу, Интернетте жұмыс істеу және оның ресурстарын пайдалана білу. Мақсаты: көрнекі қабылдау заңдылықтарымен таныстыру, графикалық және мәтіндік ақпаратты құрылымдау принциптері мен әдістерін үйрету, медиажобаның визуалды тұжырымдамасын әзірлеудің негізгі принциптерін түсіну; заманауи дизайн және инфографиялық тенденцияларды шарлау, композициямен, түспен, типографиямен жұмыс істеу дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Сұхбат өнері

    Пәнді меңгерудің міндеттері: сұхбат дайындаудың практикалық әдістерін меңгеру; сұхбатты ұйымдастырудың әртүрлі түрлері мен формаларын құру әдістемесін меңгеру; бұқаралық коммуникацияның әртүрлі арналары: БАҚ, интернет, баспасөз конференцияларын өткізу үшін сұхбаттарды дайындау туралы идеяны қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Мобилография

    Пәннің мақсаты-студенттерді PR компанияларын дамыту, оларды әлеуметтік желілерде, жарнамада ілгерілету үшін қазіргі заманғы фотография және операторлық өнердің негізгі стильдік бағыттарымен таныстыру, фото, инфографиканың жарнамалық дамуға әсерінің өзектілігін түсіндіретін ең ықпалды теориялармен таныстыру, қазіргі заманғы фотоөнер бағыттарының техникалық мүмкіндіктерінің алуан түрлілігін, әртүрлі медианың ерекшеліктерін көрсету – кескіндеме, графика, мүсін, видео, фотография, спектакль, кәсіби көркемдік талдау дағдылары және кез-келген компанияның қызметіне жаңа PR тенденцияларын дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Foreign language 5

    Курс күнделікті кәсіптік қарым-қатынас, мамандық бойынша түпнұсқа әдебиеттерді оқу және аудару саласында қажет болатын «Шет тілі» («Жалпы ағылшын тілі», «Іскерлік ағылшын») курсын оқып-үйрену барысында коммуникативті құзіреттіліктер мен дағдыларды одан әрі дамытуды көздейді және терминологиялық сөздік, баяндамалар жазу және конференцияларда сөйлеуге дағдыландырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • PR теориясы мен практикасы

    Пәннің бір бөлігі ретінде студенттер PR мамандарының технологиялары мен құралдары туралы бәрін білуі керек, PR-науқандарды құру, дағдарысқа қарсы бағдарлама және қарапайым PR операциялары саласында білімі болуы керек. Курстың мақсаты студенттерге қоғаммен байланыс саласында теориялық және практикалық білім беру болып табылады. PR қызметіндегі коммуникациялық модельді түсіну, тиімді PR технологияларын меңгеру. Бұл пәннің аясында студенттер әртүрлі PR байланыс топтарымен тиімді қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгереді, ақпараттық басқару технологияларын, PR кампанияларын жүргізу алгоритмін меңгереді, тиімді PR мәтінін жазуды, арнайы іс-шараларды өткізуді және т.б.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • PR маркетинг

    Курстың мақсаты студенттерге кәсіби PR қызметінің теориялық негіздерін меңгеру, сонымен қатар жарнама және қоғаммен байланыс саласында кәсіби дағдыларды меңгеру болып табылады. Әлеуметтік-мәдени саладағы кәсіпкерлік құрылымдар мен кәсіпорындардың өзара әрекеттесуінің түрлері мен әдістерін зерттеу. Геобрендингте PR технологияларды қолдану ерекшеліктері мен ерекшеліктерін зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Foreign language 6

    Курс студенттердің кәсіби тілдік құзыреттілігін арттыру, олардың кәсіби ағылшын тілі аясында сөйлеу дағдылары мен коммуникативтік білімдерін жақсарту үшін жасалған. Курс тапсырмалары сыни ойлау қабілетін одан әрі дамытуға, сондай-ақ ұйымдағы менеджмент ерекшелігіне сәйкес академиялық жазу дағдыларын табысты жүзеге асыруға мүмкіндік береді. Тілді оқыту коммуникативтік, интерактивті және нәтижелі тәсілдер бойынша жүзеге асырылады, сонымен қатар студенттің өзіндік жұмысына көп басымдылық беріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Жасыл маркетинг

    Курстың мақсаты студенттерге PR кампанияларын ұйымдастыру және әртүрлі салаларда жасылдандыруды басқару үшін қоршаған ортаны басқару бойынша арнайы білім беру болып табылады. Міндеттері – қоршаған ортаны басқару бойынша болашақ PR-қозғалыс білімдерін қалыптастыру, аймақтың және кәсіпорынның қоршаған ортасының жағдайын талдау дағдыларын, өндірісті жасылдандыруды ұйымдастырудың принциптерін, әдістері мен тәсілдерін, экологиялық таза өнімдерді өндіруді меңгеру. өнімдер, қоғамның экономикалық және әлеуметтік өркендеуінің негізі ретінде өндірістік кәсіпорындарды жасылдандыру туралы студенттердің тұрақты көзқарастарын дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Дағдарыс жағдайындағы қоғаммен байланыс

    Пәнді меңгерудің мақсаттары қазіргі қоғамдық қатынастардың табиғатын түсіну; дағдарысқа қарсы менеджменттің қазіргі заманғы принциптерін зерделеу; дағдарысқа қарсы PR-науқандардың негізгі стратегиялары мен тактикасын анықтау және талдау; қоғаммен байланыс процесінің құралдары мен әдістерін иелену; дағдарысқа қарсы PR-науқандарды жоспарлаудың, ұйымдастырудың және өткізудің негізгі құрамдастарын ашу; дағдарыстық жағдайларда PR науқандарын жүргізу барысында ұйымдастырушылық, технологиялық және басқа мәселелерді шешудің әртүрлі әдістерін қолдану; алған білімдерін практикалық жұмыста пайдалана білу; қоғамдық қатынастардың қазіргі заманғы теориялық және әдістемелік көріністерін жетілдіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Спиндокторинг

    Курс басқару мәселелерін зерттеуге, дағдарысты басқару жағдайын талдауға және қателермен жұмыс істеуге бағытталған. Студенттер ақпараттық талдау әдістемесін (болжау және модельдеу әдісі) пайдалана отырып, ірі және шағын шиеленістерде, дағдарыстарда саяси консультациялардың тиімділігін арттыру бойынша шаралар кешенін анықтайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Баспасөз қызметінің жұмысын ұйымдастыру

    Пәннің объектісі - барлық түрлері мен түрлері бойынша қазіргі заманғы баспасөз қызметі, сондай-ақ олардың барлық көріністеріндегі заманауи баспасөз қатынастарының жүйесі. Курсты оқу ақпараттық үдеріс, қоғамдық ұйыммен байланысты құру және қолдау үшін БАҚ-ты пайдаланудың стратегиясы мен тактикасы туралы толық түсінік беруі керек.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 3
  • Қоғамдық пікірді басқару технологиялары

    Пәнді меңгерудің міндеттері студенттерге қоғамдық пікірді басқару технологияларын қолданудың негізгі теориялық және практикалық аспектілерін оқып үйрену болып табылады. Зерттеу нәтижесінде студенттер қоғамдық пікірді басқарудың мәні туралы заманауи теориялық концептуалды идеяларды, қоғамдық пікірді басқару тәжірибесінде қолданылатын негізгі әдістер мен әдістерді меңгеруі керек, сонымен қатар қоғамдық пікірді басқарудың қазіргі заманғы технологияларын дайындау, жоспарлау және қолдануды меңгеруі керек. ақпараттық науқандарды ұйымдастыру саласындағы кешенді әдістер.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Бизнестегі жарнама және қоғаммен байланыс

    Курс теориялық әзірлемелерді жалпылауға негізделген, проблемалық және қолданбалы сипатқа ие, студенттерге жарнама және қоғаммен байланыс саласындағы қызметтің маңызды аспектілері бойынша қажетті білім мен дағдыларды беруге арналған. Пәнді меңгерудің негізгі мақсаты – қазіргі қоғамдағы жарнаманың басқа коммуникациялық ағындармен қатар алатын орнын, қоғаммен байланыс жүйесін қалыптастырудағы жарнаманың рөлін зерттеу, студенттердің жарнамалық хабарламаны құрудың негізгі әдістерін меңгеру, сонымен қатар қазіргі бизнестегі қоғаммен байланыс мүмкіндіктері бар болашақ мамандар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Тұрақты даму мақсаттары бар PR стратегиясын құру

    Пәнді меңгерудің мақсаты – студенттердің аймақтардың тұрақты дамуының қазіргі тенденциялары туралы білімдері мен түсініктерін қалыптастыру, қазіргі қоғам дамуының негізі ретінде қабылданған әлемдік қауымдастықтың тұрақты даму тұжырымдамасымен таныстыру. Пәнді оқудың міндеттері жаһандық экологиялық проблемаларды шешудің негізгі принциптері мен механизмдерімен, табиғат-шаруашылық-қоғам жүйесіндегі қарама-қайшылықтарды шешудің халықаралық және қазақстандық бағдарламаларымен танысу, әлеуметтік ғылымдар процестерді қалай түсіндіретіндігі туралы түсінік қалыптастыру болып табылады. тұрақты даму контекстіндегі әлеуметтік өзгерістер.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Event-PR-дегі менеджмент

    Осы пәнді меңгеру нәтижесінде студент «Жарнама және PR» білім беру бағдарламасының мақсатына жетуді қамтамасыз ететін білім, білік және дағдыларды меңгереді. Пән іс-шараны басқарудың қолданыстағы теориялары мен тәсілдерін қолдануға дайындалуға, аймақтық ерекшеліктерді ескере отырып іс-шараны жоспарлауға, іс-шара тұжырымдамасын әзірлеу кезінде стратегиялық шешімдер қабылдауға байланысты практикалық мәселелерді шешуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Авторлық құқық және PR

    Курс студенттердің авторлық құқықты жүзеге асырудың қағидалары мен нормалары туралы жан-жақты түсінігін қалыптастыруға арналған, жеке тұлғаны азаматтық тәрбиелеу мақсатын көздейді. Авторлық құқық, зияткерлік меншік құқығының ұғымдары мен принциптерін түсіндіреді; авторлық құқықтың субъектілері мен объектілері, мүліктік және жеке мүліктік емес құқықтардың мазмұны туралы теориялық және практикалық мәліметтер береді; авторлық құқықтың дербес саласы және бір мезгілде ақпараттық құқықтың қосалқы саласы ретіндегі мазмұнын ашу; студенттерді авторлық құқық заңнамасының мақсатымен, сипатымен, мазмұнымен және ерекшеліктерімен таныстыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Mediarelation

    Пәнді меңгерудің мақсаттары студенттердің қоғамдық қатынастар институтының қызмет етуінің теориясы мен тәжірибесі, принциптері, заңдылықтары, үлгілері және оның қоғамның әлеуметтік-экономикалық және саяси дамуындағы рөлі туралы жүйелі білімдерін қалыптастыру болып табылады. Студенттердің қазіргі әлемдегі қоғамдық қатынастар институтының табиғаты, бағыттары, принциптері, функциялары мен қызмет ету механизмдері туралы білімдері мен идеяларын дамытуы. Студенттерге жаңалықтарды ұйымдастыру мен өткізудің теориялық және практикалық дағдыларын меңгерту. Қоғамның экономикалық және әлеуметтік-саяси салаларындағы PR қызметінің қолданыстағы нысандары мен бағыттарының кең ауқымын түсіну.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Беделді басқару және имиджология негіздері

    Курстың мақсаты – «бедел» ұғымының мазмұны туралы, осы ұғымның имидж және бренд идеяларымен байланысы туралы түсінік қалыптастыру, студенттерге әртүрлі объектілердің беделін жасауға бағытталған әдістемелерді талдауға үйрету; репутациялық үлгілерді талдау және қалыптастырумен айналысатын жеке теориялық мектептер; беделді қалыптастырудың әртүрлі әдістерін қолдана білу және олардың орындылығы мен тиімділігін бағалай білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Интернет-жарнама және әлеуметтік желілердегі жарнама

    Курстың мақсаты – жарнаманың ерекшеліктері және оның қоғамдағы рөлі туралы жан-жақты білім жүйесін алу. Курстың мақсаты: студенттерді жарнаманың негізгі қызметі мен түрлерімен, жарнамаға әсер етудің және білдірудің негізгі тәсілдерімен таныстыру; интернет-жарнама берудің негізгі жолдары туралы білім беру.; жарнамадағы ақпараттық және телекоммуникациялық технологиялармен; жарнаманың заманауи нысандары туралы түсінік қалыптастыру, жарнамалық хабарламалардың мазмұны мен дизайнын дайындау алгоритмдерімен танысу, жарнаманың тиімділігін бағалау, белгілі бір жарнамалық өнімді жасау үшін әртүрлі ақпараттық технологияларды мақсатты түрде пайдалану қабілетін дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Көптеген мәтіндік және ауызша ақпаратпен жұмыс істеуге қабілетті. Оның жіктелуі, таралуы және түсіндірілу дағдыларына ие.
  • Интерактивті және мультимедиалық мазмұнды жасау үшін цифрлық технологияларды қолданудың білімін және практикалық дағдыларын иеленеді.
  • Фотосурет және бейне жасау дағдыларын иеленеді және пайдаланады. Бейне шеңберінде жұмыс істеу дағдыларын біледі және қолданады. Дыбыс және өңдеу технологиясының негіздерін біледі.
  • Әртүрлі жанрлардың (жаңалықтар, шолулар, мақалалар, сұхбаттар және т.б.) тиісті журналистік материалдарын дайындау және жазу дағдыларына ие.
  • Фактілерді тексеру әдістерін (фактілерді тексеру), оларды қолданудың әдістерін біледі және фактілердің тұтастығы мен толықтығы үшін жауапкершілікті түсінеді.
  • PR-кампанияларының тиімділігін талдау және бағалау дағдыларын меңгереді және қолданады.
  • Ол стратегиялық жоспарлау әдістерін біледі, түсінеді және қолданады.
  • Оң лидерлік пен командалық басқаруды қалыптастыру және енгізу дағдылары бар.
Top