Көлік техникасының динамикалық үдерістерін математикалық модельдеу

  • Келесі модульдерден тұрады: қозғалмалы құрамның тығыздалмаған массасының серпіні және оған темір жолдың тік, бойлық тең емес дөңгелектігінің әсері, тік жазықтықтағы теңсіз жол бойынша экипаждың доңғалақ жұбының қозғалысын модельдеу, динамикалық жүйелердің тұрақсыздығы облыстарын жіктеу; параметрлік резонанстар аймағын анықтау әдістері мен тәсілдері; симметрияның әртүрлі жазықтықтарына жатқызылған экипаж шанағының тербелістерін сапалы зерттеу, ауырлық орталығы жоғары экипаждың мәжбүрлі тербелістері.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top