Бренд - менеджмент

  • Пәннің мақсаты білім алушылардың қазіргі заманғы маркетингтік қызметтің маңызды аспектілерінің бірі – брендтер және оларды тиімді басқару туралы білімдерін қалыптастыру және кеңейту болып табылады. Курс барысында "бренд", "тауар белгісі", "бренд атрибуттары мен сапалары" ұғымдарының мәні мен мазмұны, компанияның активі ретінде брендтер туралы түсінік, дамудың стратегиялық бағытын айқындау және ұйым қызметінде брендтерді құру мен басқарудың маңыздылығының өсуін негіздеу, компанияның маркалық саясатының негізгі элементтері сияқты сұрақтар зерделенетін болады.
  • Образовательная программа 7M04111 Менеджмент(РХДУ)
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top