Білім беру бағдарламасы өзекті емес

7M04109 Мінез-құлық экономика 2 жыл в Кенжеғали Сағадиев атындағы Халықаралық Бизнес Университеті

Пәндер

  • Басқару экономикасы

    Курстың мақсаты – магистранттардың концептуалды аппаратын қалыптастыру және экономикалық ғылымның заманауи үлгілері мен заңдылықтарын пайдалана отырып, экономикалық талдау дағдыларын дамыту, кәсіпорын басшысының алдында тұрған экономикалық мәселелер мен міндеттерді қарастыру. Бұл пән магистранттарға кәсіпорынның экономикалық, технологиялық және техникалық параметрлерін аналитикалық зерттеу саласында білім алуға және дамытуға мүмкіндік береді, сонымен қатар басқару шешімдерін экономикалық негіздеудің арнайы әдістерін қолдану дағдыларын меңгеруге және олардың салдарын бағалауға мүмкіндік береді. Басты назар компанияның және нарықтың экономикалық үлгілеріне негізделген коммерциялық тиімді шешімдерді қабылдау процесіне аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арнайы курс 3: Іскерлік тәжірибе

    Пән аясында келесі тақырыптар мен бағыттар қарастырылады: кәсіпкерлік мүмкіндікті іздеу процесі. Жаңа компания мен бизнестің болашақ дамуы үшін ресурстарды бағалау. Кәсіпкерлік қызметтің ұйымдық-құқықтық нысандары. Жаңа компанияны ашу үшін ресурстарды бағалау, ресурстар көздерін табу жолдары. Халықаралық нарықтарға шығу мүмкіндіктері және тәуекелдерді бағалау. Қазақстандық бизнес жаһандану үдерістерінің қатысушысы ретінде. Қазақстандық және халықаралық бизнестің құқықтық аспектілері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Бұл курстың мақсаты ағылшын тілінің дағдыларын дамытуға және кәсіби қарым-қатынас жасауға мүмкіндік береді. Ағылшын тілін іскерлік қарым-қатынас контекстінде коммуникативтік дағдылар, кәсіби ағылшын және іскерлік ағылшын тілдерінің үйлесімі ретінде қаралады. Курстың негізінде жобаға негізделген оқыту және курстың мақсаттарының бірі магистранттарды өзін-өзі зерттеу арқылы өз білімін кеңейтуге ынталандыратын оқу ортасын құратын бизнес-жобаны жазу болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Басқару психологиясы

    "Басқару психологиясы" – бұл пән психологиялық принциптерге сүйене отырып, басқару дағдылары мен стратегияларын зерттейтін магистранттар үшін арнайы әзірленген. Курс магистранттарды ұйымдық ортада тиімді нәтижелерге қол жеткізу үшін психологиялық әдістер мен әдістерді қолдануға үйрету арқылы психологияның басқару процесіне әсерін терең түсінуді ұсынады. Магистранттар психологияның мотивацияға, көшбасшылыққа, коммуникацияға, шешім қабылдауға және қақтығыстарды басқаруға байланысты әртүрлі аспектілерін зерттейді. Олар басқару тәжірибесінде психологиялық тұжырымдамаларды талдау және қолдану дағдыларын алады, сонымен қатар тиімді басқару үшін эмоционалды интеллект пен тұлғааралық қатынастардың маңыздылығын түсінеді. Бұл курс магистранттарға психологиялық аспектілерді ескере отырып, адамдарды және ұйымдастыру процестерін басқара алатын құзыретті және бейімделгіш көшбасшы болуға көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    "Ғылым тарихы мен философиясы" - Ғылым тарихы мен философиясының негізгі аспектілерімен таныстыратын магистранттар үшін арнайы әзірленген курс. Осы пән бойынша магистранттар ғылыми ойлаудың эволюциясын және оның мәдени, философиялық және әлеуметтік контексттермен байланысын зерттейді. Магистранттар көрнекті ғалымдардың үлестерін және олардың теориялық тәсілдерін зерттей отырып, ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі ғылыми танымның дамуының маңызды кезеңдерін қарастырады. Олар сондай-ақ эмпиризм, рационализм, попперианизм және әлеуметтік конструктивизм сияқты ғылымға қатысты негізгі философиялық ұғымдарды зерттейді. Курс аяқталғаннан кейін магистранттар ғылыми танымның тарихи және философиялық мәнмәтінін терең түсінетін болады. Бұл білім оларға ғылыми теориялар мен әдістерді сыни тұрғыдан талдауға, әрі қарайғы зерттеулер мен академиялық жұмыстарда өздерінің ғылыми ойлауы мен тәсілдерін дамытуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ілгермелі макроэкономика

    Курс ұлттық экономикалық жүйелердің жұмыс істеуі мен дамуының заңдылықтарын терең түсінуге, макроэкономикалық ойдың бәсекелес салаларын салыстырмалы талдауға, макроэкономикалық айнымалылар арасындағы қатынасты көрсететін статикалық және динамикалық макроэкономикалық модельдерді құруға, олардың әсерлерін анықтауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    "Жоғары мектеп педагогикасы" - жоғары білім берудегі оқыту әдістері мен стратегияларын оқитын магистранттарға арналған курс. Бұл пән университеттік ортаға тән педагогикалық қызметтің теориялық және практикалық аспектілерін терең талдауды ұсынады. Магистранттар жоғары білім деңгейіндегі білім беру процесіне байланысты негізгі тұжырымдамаларға, зерттеулер мен инновацияларға енеді. Олар оқу бағдарламаларын жоспарлау, оқытудың тиімді әдістерін әзірлеу, оқу процесін магистранттардың қажеттіліктеріне қарай бағалау және бейімдеу дағдыларын меңгереді. Бұл курс магистранттарға жоғары мектептің академиялық ортасында саналы, сауатты және шабыттандыратын оқытушылар болуға көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мінез-құлық экономикасы

    Пән мінез-құлық экономикасының негізгі ережелерін жүйелейді: мінез-құлық экономикасының қалыптасу көздерін, мінез-құлық экономикасының әдіснамасын, тәуекел және белгісіздік жағдайында таңдау, Д.Канеман мен А.Тверскийдің перспективалық теориясы, репрезентативтілік қателер, Фрейминг эффектілері, тәуекел және белгісіздік жағдайында шешім қабылдау ерекшеліктері, қорқыныш көмегімен экономикалық мінез-құлықты басқару, тұлғаның мінез-құлық теориясы, экономикадағы тұлғаның көп функционалды рөлі, экономикалық агенттердің психологиялық сипаттамалары, тұтынушылардың креативтілігі мен жаңашылдығы, эмоционалдық интеллект, фирманың мінез-құлық теориясы, тұтынудың мінез-құлық теориясы, мінез-құлық қаржысы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Design Thinking

    Пән «Desing Thinking» әдісінің мәнін егжей-тегжейлі ашады. Дивергентті және конвергентті ойлауды жобалау кезеңдері. Ойлауды жобалау кезеңдерінің тізімі және олардың мазмұны. Эмпатия Desing Thinking әдісінің орталығы ретінде. Фокус – мәселеге назар аудару құралы. Идеяларды қалыптастыру және кейіннен жүзеге асыру үшін идеяларды таңдау критерийлері. Прототиптеу: мәні мен әдістері (қағаз прототипі, тірі прототип, векторлық прототип). Дамыған идеяларды тексеру әдістері. CJM тұтынушылардың өніммен әрекеттесуін визуализациялау құралы ретінде. CJM талдау процесі және өнімді жақсарту үшін идеяларды қалыптастыру әдісі ретінде. Lean стартап – мәні, принциптері, негізгі тәсілдер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Арнайы курс 4: Іскерлік тәжірибе

    Арнайы курс 4 «Кәсіпкерлік тәжірибе» пәнін меңгеру мақсаты магистранттар арасында кәсіпорындағы (ұйымдағы) басқару іс-әрекетін құру және дамыту туралы тұтас жүйелі түсінікті қалыптастыру болып табылады. Курстың/пәннің мазмұны: Қазақстан Республикасының шарттық заңнамасы. Отандық және шетелдік серіктестермен келіссөздер. Халықаралық кәсіпкерлікті жүргізудің негізгі құқықтық актілері (келісімшарттар, конвенциялар және т.б.). Қазақстанның еңбек заңнамасының негізгі ережелері. Қазақстан Республикасының Еңбек кодексінде көзделген жұмыс беруші мен қызметкердің міндеттері, құқықтары мен міндеттері. Кәсіпкерлік ақпаратты талдау. Бизнесте қолданылатын қазіргі заманғы басқару әдістері. Цифрландыру жағдайында бизнесті дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ілгермелі микроэкономика

    «Ілгермелі микроэкономика» курсы компания қызметі мен тұтынушылардың мінез-құлқын, микроэкономикалық нарықтардың жұмыс істеу механизмдері мен заңдылықтарын, сондай-ақ экономикалық нарықтардың мінез-құлқын үлгілеуді ескере отырып, магистранттардың микроэкономика саласындағы аналитикалық және зерттеушілік дағдыларын, сонымен қатар деңгейлердегі агенттер мен өндірушілер арасындағы жетілген бәсеке, монополия, олигополия, монополиялық бәсекені дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Эксперименттік экономика

    Бұл курс қолданбалы ойын теориясын, шешім теориясын, өнеркәсіпті ұйымдастыруды, нарықтарды, институционалдық дизайнды және макроэкономиканы мінез-құлық және эксперименттік экономикамен, далалық эксперименттермен және нейроэкономикамен байланыстырады. Эксперименттік экономиканың мақсаты экономикалық теориялардың дұрыстығын тексеру, сол теориялардан ауытқуларды анықтау және жаңа теорияларды құру үшін пайдалы мінез-құлықтарды анықтау болып табылады. Экономикалық эксперименттер нақты ынталандыруды жаңғыртады және зертханада немесе далада жүргізіледі.Магистранттар экономикалық теориялардың қалай тексерілетінін және зертханада деректердің қалай жиналатынын біледі. Сабақтар тәжірибеде тексерілген негізгі парадигмаларды қамтиды. Кейбір сыныптар эксперимент ретінде құрылады, ал магистранттар экспериментке қатысады. Бұл әрекеттер теориялық экономикалық болжамдар мен нақты мінез-құлық арасындағы айырмашылықты көрсету үшін пайдалы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мінез-құлық қаржысы

    Пәннің мақсаты – мінез-құлық қаржысы теориясының қазіргі тұжырымдамалары туралы теориялық білімдерді қалыптастыру және қаржылық нарықтардағы инвесторлардың және әлеуетті акционерлердің, кредиторлардың және корпорацияның қаржылық менеджерлерінің мінез-құлқын талдауда практикалық дағдыларды алу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Мінез-құлық ойынының теориясы

    «Мінез-құлық ойынының теориясы» курсының мақсаты – конфликттік жағдайларда басқарушылық шешім қабылдауға қатысты мәселелер бойынша магистранттарға теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру; басқарушылық шешімдерді қабылдау процесінің негіздерін оқыту, ұйымдастырушылық, экономикалық және өндірістік жүйелердегі басқарушылық шешімдерді дайындау және қабылдау процесінде оңтайлы стратегияларды табу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Салалық экономика

    Пән әртүрлі нарықтық құрылымдарда ұлттық экономика секторларының қызмет ету жағдайларын, салалық нарықтардың даму факторларын, сала мен компанияны тиімді басқарудың әдістемелік негіздерін, сондай-ақ салалық экономиканы мемлекеттік реттеу механизмдерінің дамуын зерттейді.Салалық экономиканың зерттеу пәні – пайдаланылатын ресурстардың әр түрлі құрамдас бөліктерінің, оларды салалық аспектіде орналастыру заңдылықтарының, экономикалық заңдылықтардың белгілі бір құрамының жиынтығы, оларды тиімді басқарудың әдіснамалық негіздері түрінде көрінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Халықаралық сауда және әлемдік тауар нарықтары

    Пәннің мақсаты – халықаралық сауда жүйесінің, әлемдік тауар нарықтарының мәні мен эволюциясының негізгі бағыттарын меңгеру, сонымен қатар оның даму проблемалары мен перспективаларын анықтау, пәннің теориялық білімін тереңдетуге, шоғырландыруға және практикалық дамытуға бағытталған. халықаралық сауда қатынастарының теориясы, даму тенденциялары, практикасы және оларды халықаралық және ұлттық деңгейде реттеу бойынша материал Пәнді оқу нәтижесінде магистрант теориялық білімді практикада пайдалануға мүмкіндік беретін дағдыларды меңгеруі керек.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Жаһандық нарықтағы экономикалық саясат

    Бұл курс жаһандық экономика мен экономикалық жаһанданудың мәнін тереңірек түсінуге, 21 ғасырдағы әлемдік экономикалық дамудың маңызды тенденцияларының бірі ретінде экономикалық жаһанданудың алғышарттары мен ықтимал салдарын бағалауға мүмкіндік береді, сонымен қатар магистранттарға Қазақстанның қазіргі жаһандық экономикадағы рөлі мен орнын жан-жақты түсіну. Пәннің мақсаты – әлемдік экономиканы біртұтас жүйе ретінде, оның ішінде халықаралық экономикалық қатынастардың әртүрлі формаларымен өзара байланысқан дүние жүзінің барлық елдерінің экономикасы және ұлттық экономикалардың өзара әрекеттесу процесінде пайда болатын әлемдік экономикалық институттар. макроэкономикалық тұрақсыздықтың және әлемдік экономикалық дамудың дағдарыстық құбылыстарының контекстінде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Экономикадағы корпоративті және стратегиялық басқару

    Пәнді оқу кәсіби қызметтің келесі міндеттерін шешуге ықпал етеді: - магистранттардың ұйым қызметінің тиімділігін анықтайтын жалпы заңдылықтарын игеруі; корпоративтік ұйымдарды құрудың, қолдаудың және басқарудың жалпы және арнайы мәселелері бойынша білім.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Сандық және сапалық зерттеу әдістері

    «Сандық және сапалық зерттеу әдістері» пәні магистранттардың зерттеу нәтижелерін талдауда сандық (статистикалық) және сапалық әдістерді қолдануға дайындығын қалыптастыруға арналған. Негізгі мақсат – магистранттардың ғылыми-зерттеу қызметі процесінде өз бетінше сандық және сапалық зерттеулер жүргізу қабілеті мен дайындығын қамтамасыз ететін кәсіби зерттеу құзыреттіліктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Advanced Risk-management

    Тәуекелдерді басқару мәселесіне сауатты көзқарас идеясын қалыптастыратын тәуекелдерді басқарудың заманауи математикалық әдістерін қолдануда базалық білім алу және негізгі дағдыларды қалыптастыру. Инвестициялық және қаржылық қызмет процесінде туындайтын күрделі мәселелерді шешуге қажетті концептуалды базаны дамыту және ойлау деңгейін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Ілгермелі статистика

    «Ілгермелі статистика» курсында әлеуметтік-экономикалық процестер мен құбылыстарды зерттеуге қолданылатын өңдеу және талдау әдістері зерттеледі. Келесі мәселелер қарастырылады: Сипаттамалық статистиканың әдістері, мәліметтердің орталық тенденциясы мен дисперсиялық өлшемдері, мәліметтерді өзгерту және түрлендіру. Екі өлшемді байланысты талдау. Жұптық байланыс коэффициенттері. Топтардағы көрсеткіштердің орташа мәндерін салыстыру, Дисперсиялық талдау Корреляциялық талдау. Регрессиялық талдау. Факторлық талдау. Кластерлік талдау. Дискриминантты талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Қаржылық есептілік жән басқарушылық бақылау

    Бұл пән кәсіпорындардың қаржы-шаруашылық қызметін және олардың экономикалық қатынастарын зерттеуді, бухгалтерлік есеп пен есеп берудің негізі мен құрылымын қарастыруды, өндірістік процесті қамтамасыз етуді, есеп айырысу операцияларын жүргізуді, реестр мен айналым ведомосін құруды, қызмет нәтижелерін қалыптастыруды қамтиды. . Пәнді меңгерудің мақсаты қазіргі бакалаврға ХҚЕС негізгі принциптері бойынша теориялық және практикалық білімдерді, активтер мен міндеттемелердің барлық түрлерін жіктеу және халықаралық қаржылық есеп беруді дайындау, қаржылық есептілікті дайындау және ұсыну бойынша практикалық дағдыларды үйрету болып табылады. қаржылық саясат саласында шешімдерді әзірлеу, негіздеу және қабылдау, сондай-ақ бухгалтерлік есеп пен қаржылық есептілік пен басқаруды бақылаудың халықаралық стандарттарын өзгерту үшін әртүрлі пайдаланушылардың ақпараты.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Әлеуметтік, гуманитарлық және экономикалық ғылымдар, информатика және математикалық талдау салаларындағы білімін қолданбалы кәсіби есептерді шешу үшін қолдана білу.
  • Инновациялық цифрлық технологиялар мен мінез-құлық экономикасының әдістерін қолдана отырып, жаһандық экономикалық жетістіктердің эволюциясын ескере отырып, жаңа білімді қалыптастыру.
  • Тұтынушылар мен компаниялардың нарықтық әрекеттерінің стратегиясы мен баламалы мүмкіндіктерін іргелі ғылыми тұжырымдамалар мен мінез-құлық экономикасының практикалық тәсілдеріне сүйене отырып болжау.
  • Әлеуметтік мінез-құлықты жақсарту және тұтынушылардың нәтижелерін жақсарту үшін мінез-құлық экономикасының үлгілерін пайдаланыңу.
  • Бизнес-процестерді талдау және бағалау және басқару шешімдерін қабылдау бойынша кәсіби тапсырмаларды орындауда мінез-құлық қаржы құралдарын қолдану.
  • Елдің, аймақтың, компанияның әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштерін бағалау, экономикалық агенттердің шешімдері қабылдау кезінде когнитивті қателер мен өзімшілдік элементтерін ескере отырып, тұтынушылардың таңдауын жүзеге асыру тиімділігінің нәтижелерін, кәсіпкерлер мен мемлекеттік басқарудың мінез-құлық үлгілерін анықтау.
  • Ақпаратты жинау, өңдеу, талдау және жүйелеу, зерттеу мәселелерін шешу әдістері мен құралдарын таңдау және ғылыми жобаларды жүзеге асыру қабілеті болуы.
  • Кәсіби өзін-өзі дамыту және педагогикалық қызметті жоғары ғылыми-әдістемелік деңгейде тиімді ұйымдастыру үшін заманауи ғылыми тұжырымдамаларды, білім беру инновацияларын жүйелеу.
Top