АТ негізінде қызмет көрсететін мекеме мен клиенттерді басқару

  • Курс процестерге бағытталған АТ басқаруға бағытталған. Курс ITIL кітапханасының негізінде құрылған және IT қызметтерін ұсынудың және қолдаудың негізгі процестерін: қызмет көрсету деңгейін, шығындарды, сыйымдылықты басқару, 6 қол жетімділік, үздіксіздік, қауіпсіздік, оқыс оқиғалар, проблемалар, конфигурациялар, өзгерістер, нақтылықты зерттеуді ұсынады. Дәрістер мен тәжірибелік сабақтарда магистранттар кәсіпорынның IT-инфрақұрылымына арналған процестерді басқару жүйесін құру және енгізу әдістерін үйренеді.
  • Образовательная программа 7M06102 IT Менеджмент
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top