Сапаны басқарудың «Кайдзен» атты Жапондық әдісі

  • Пән Кайдзен сапа менеджменті әдістемесінің даму тарихын, Кайдзен жүйесінің мәнін, менеджменттің негізгі принциптерін: процестердің, өнімдердің және қызметтердің сапасын, кәсіпорын қызметінің барлық салаларындағы үздіксіз өзгерістерді, проблемаларды тануды, жұмыс топтарын құру, жобаны басқару, қызметкерлерді тарту, өзін-өзі реттеуді дамыту, хабардар болу, ұсыныстарды жүйелі түрде беруді, сапаны түпкілікті бақылау жүйесін, «Гемба Кайдзен» принципін, жүйелік консалтинг технологиясының негізгі түсініктерін оқытады.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top