Тауарлар мен қызметтердің интерактивті маркетингі

  • Курс клиенттердің сатып алу мінез-құлқын ынталандыру үшін интерактивті өзара әрекеттесу процестерін зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы интерактивті мазмұнды, тұтынушылармен диалог құру үшін әлеуметтік медиа платформаларын пайдалануды, өнімнің интерактивті демонстрацияларын, пайдаланушы контент платформалары арқылы өзара әрекеттесуді және нарық қатысушыларының тиімді өзара әрекеттесуі үшін жаңа маркетингтік шешімдерді іздеуді меңгереді.
  • Образовательная программа 6B04106 АТ маркетингі
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top