Тауарлар мен қызметтердің әлемдік нарығы

  • Курс білім алушыларда әлемдік тауар нарықтары мен қызмет көрсету нарықтарының жай-күйі мен даму үрдістерін талдау мен бағалаудың практикалық дағдыларын зерделеуге және қалыптастыруға, қазіргі заманғы АКТ-ны пайдалана отырып талдамалық және зерттеу міндеттерін шешуге бағытталған. Әлемдік нарықтың жай-күйін, тауар нарықтарының жіктелуін, негізгі тауар нарықтарын (шикізат тауарлары, машиналар мен жабдықтар, азық-түлік және тұтыну тауарлары нарығы)зерттеу ерекшеліктерін сипаттайтын әсер ету факторлары мен көрсеткіштерін зерделеу және талдау; Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар әлемдік экономика және Халықаралық экономикалық қатынастар саласында зерттеулер жүргізу тәсілдерін меңгереді. Әлемдік нарықтардағы субъектілердің қызметін сипаттайтын әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштерді талдау.
  • Образовательная программа 6B04106 АТ маркетингі
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top