Тұтынушылардың мінез-құлқы

  • Курс бағытталған қызметті зерттеу өнімдерді, қызметтерді, идеяларды, соның ішінде осы қызметтің алдындағы және одан кейінгі шешім қабылдау процестерін сатып алуға, тұтынуға және одан арылуға тікелей байланысты. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар қоғамдық, өндірістік, коммерциялық құрылымдарда, бұқаралық ақпарат құралдарында жарнама және қоғаммен байланыс саласындағы кәсіби функцияларды жүзеге асыра алады. Тұтынушылардың мінез-құлқы саласындағы зерттеулердің нәтижелерін жарнама мен қоғаммен байланыстың әртүрлі салаларындағы кәсіби қызметті шешу үшін бейімдеуге қабілетті болады.
  • Образовательная программа 6B04106 АТ маркетингі
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top