Сервисология

  • Мақсаты – жеке тұлға қажеттіліктерін қанағаттандыру әдістерін пайдалану, адам және оның қажеттіліктерін клиент ретінде талдау, қабілетін қалыптастыру, тұтынушымен жұмыс істеуге даярлау. Зерттеу аспектілері: тұтынушылардың іс-қимылдары; адам – қызмет көрсету саласының мағыналық моделі; адам индивид/жеке тұлға ретінде; адам тұлғасы/ қажеттіліктер теориясы; қажеттіліктердің мазмұны/жіктелуі; тұтынушының мотивациясы; сервистің кәсіби мәнмағынасы; сервис – қызмет көрсетулер жүйесі ретінде.
  • Образовательная программа 6B11101 Туризм
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 7
Top