Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Туристік қызмет көрсетудің сапасын басқару
-
-Мақсаты – туристік қызмет көрсетулердің сапасын басқару жұмысының ғылыми қамтамасыздандырылуы, нәтижелі тәжірибиені түсіне білу және іс жүзінде пайдалану қабілеттілігін қалыптастыру. Зерттеу аспектілері: сапаның эволюциясы; тұтынушының сапалы өнім мен қызметке деген құқығы; сапаның статистикалық негіздері, экономикалық аспектілері; сапаны бағалау және бақылау әдістері; сапаны жалпыға бірдей басқару жүйесі (TQM); сапаны басқару жүйесі (СМК).
-
Образовательная программа 6B11101 Туризм
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 5