Туристік қызмет көрсетудің сапасын басқару

  • -Мақсаты – туристік қызмет көрсетулердің сапасын басқару жұмысының ғылыми қамтамасыздандырылуы, нәтижелі тәжірибиені түсіне білу және іс жүзінде пайдалану қабілеттілігін қалыптастыру. Зерттеу аспектілері: сапаның эволюциясы; тұтынушының сапалы өнім мен қызметке деген құқығы; сапаның статистикалық негіздері, экономикалық аспектілері; сапаны бағалау және бақылау әдістері; сапаны жалпыға бірдей басқару жүйесі (TQM); сапаны басқару жүйесі (СМК).
  • Образовательная программа 6B11101 Туризм
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 5
Top