Жаңа білім беру бағдарламасы

6B10112 Тәлімгерлік дағдылары бар академиялық мейіргер ісі в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Тәлімгерлік технологияларын пайдалана отырып, денсаулық сақтау жүйесінде тиімді кәсіби қызмет үшін білімі мен практикалық дағдылары бар, медициналық көмектің сапасы мен пациенттердің қауіпсіздігіне назар аудара отырып, мамандардың көпсалалы тобында жаңа білім мен идеяларды тиімді құруға және біріктіруге қабілетті, мейірбике ісі саласындағы бәсекеге қабілетті білікті мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B084 Мейіргер ісі
  • ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
  • Білім беру саласы 6B10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 6B101 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Әл-Фараби және қазіргі заман

    Пәннің мақсаты: студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Абай ілімі

    Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай ілімін өлшеу құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Денсаулық жағдайын клиникалық бағалау және мейіргер ісінің негіздері

    Мақсаты - мейіргер ісінің негіздері және ішкі аурулар пропедевтикасы мәселелері бойынша білім қалыптастыру. Субъективті және объективті зерттеу әдістері. Тыныс алу органдарының, жүрек-қантамыр жүйесінің, ас қорыту органдарының, зәр шығару жүйесінің, эндокриндік жүйенің, қанның, тірек-қимыл жүйесінің аурулары бар пациенттерді тексеру әдістері. Клиникалық синдромдар. Мейіргерлік күтім негіздері және дәрі-дәрмектерді енгізу әдістері. Ауыр науқастарды тамақтандыру жолдары және оларға күтім жасау ерекшеліктері. Дене биомеханикасы және науқастарды тасымалдау әдістері. Ментордың бақылауымен физикалық тексеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі

    Мақсаты – адамның табиғатпен, оның ішінде туристік-рекреациялық қызмет процесінде өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру принциптерін жүзеге асыратын қазіргі заманғы экологиялық менеджмент тұжырымдамалары негізінде бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру.Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, оның ішінде саяхат кезінде авариялардың, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеудің әдістері

    Мақсаты – кәсіби қызметте ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру технологиялары және басқару саласындағы құзыреттерді қалыптастыру. Пәнді оқу ақпараттарды іздеу және талдау, ғылыми мәселелерді тұжырымдау, шешімдерді ғылыми негіздеу, туризм және қонақжайлылық саласындағы өндірістік, ұйымдастырушылық, ғылыми-зерттеу мәселелерін шешу үшін ғылыми қоғамдастықпен байланыс жасау, қазіргі заманғы ақпараттарды пайдалана отырып, білім беру дағдыларын дамытуға бағытталған ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану. .

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері

    Мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, жеке өмірінде және жұмыс орнында, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Оқытылатын болады: сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Анатомия және физиология

    Мақсаты: мүшелердің құрылысы, топографиясы және қызметі туралы білімдерін қалыптастыру. Ағзалардың анатомиялық және топографиялық қатынасы, олардың рентгенограммасы. Жалпы адам денесінің құрылысының заңдылықтары, дененің жеке бөліктерінің бір-бірімен анатомиялық және функционалдық байланыстары. Дене және гомеостаз туралы түсінік. Ағзаның физиологиялық процестері мен қызметтері. Дене жүйелерінің физиологиясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік

    Мақсаты: экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді қалыптастыру. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мамандыққа кіріспе. Деонтология, науқастың қауіпсіздігі

    Апалы-сіңлілі мамандыққа шолу: медицина студенттеріне қойылатын күтулер мен талаптар; балдың құқықтары мен міндеттері туралы түсінік қалыптастыру.апалы-сіңлілі және пациент, кәсіби этика және деонтология, пациентке бағытталған тәсіл талаптары, тиімді қарым-қатынас, жеке тәсіл дағдыларын қалыптастыру; дәрігерге дейінгі көмек көрсету және пациенттерге күтім жасау, соның ішінде шұғыл көмек және BLS. Денсаулық детерминанттары

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Терапиядағы мейіргер ісі

    Мақсаты - терапияда мейіргерлік көмек туралы білім мен дағдыларды қалыптастыру. Терапиялық бөлімшенің құрылымы, ұйымдастырылуы, жабдықталуы. Терапиядағы заманауи зертханалық диагностикалық әдістер. Жүрек-тамыр жүйесі ауруларының негізгі синдромдары; өкпе аурулары; ас қорыту жүйесінің аурулары, бүйрек және зәр шығару жолдарының аурулары; қан аурулары және гемостаз патологиясы. Жұқпалы аурулар. Ревматологиядағы артикулярлық синдром. Ішкі аурулар клиникасында қызба синдромы. Эндокриндік жүйе ауруларының синдромдары және зат алмасу патологиясы. Тәлімгерлердің басшылығымен терапияда мейірбикелік күтімді ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Хирургиядағы мейіргерлік күтім

    Мақсаты - хирургияда мейіргерлік көмек туралы білім мен дағдыларды қалыптастыру. Хирургиялық бөлімшенің құрылымы, ұйымдары, жабдықтары, ауруханаішілік инфекциялардың алдын алу. Хирургияның жалпы сұрақтары. Асептикалық және антисептикалық. Қан кету. операциялық емес хирургиялық техника. Десмургия. Көлік иммобилизациясы. Хирургиялық науқастарды тексеру Коммуникациялық дағдыларды қолданатын хирургиялық науқастардың өмірлік белсенділігінің сыни бұзылыстары. Хирургиялық науқасты емдеудегі мейірбикелік күтім. Алғашқы жәрдем. Амбулаторлық хирургия. Стационарлық хирургия. Тәлімгерлердің жетекшілігімен хирургияда мейірбикелік күтімді ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Жедел және шұғыл жағдайларда дәрігерге дейінгі көмек

    Мақсаты - жедел және шұғыл жағдайларда дәрігерге дейінгі көмек көрсету білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Жедел жағдайларда мейірбикелік көмекті ұйымдастыру Жүрек-өкпе реанимациясы. Жедел тыныс жетіспеушілігі. Этиологиясы, патогенезі, клиникасы, диагностикасы. Жоғарғы тыныс жолдарындағы бөгде денені, асфиксияны, көмей стенозын, Квинке ісінуді, астматикалық статусты, респираторлық дистресс синдромын, массивті пневмонияны қалпына келтіру және қарқынды терапия. Ми қан айналымының жедел бұзылыстары. Эпилепсия. Комалар. Жедел көмекті қажет ететін жіті жұқпалы аурулар. Хирургия және гинекологиядағы шұғыл мейіргерлік көмек. Шұғыл көмек көрсету бойынша тәлімгерлердің жетекшілігімен жұмыс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Патологиялық анатомия, физиология

    Мақсаты: адам ағзасындағы аурулардың және жеке патологиялық процестердің пайда болу заңдылықтарын, ағымын және нәтижелерін зерттеу. Патологиялық процестер мен аурулардың нәтижесінде ағзалардың, тіндердің және дене жүйелеріндегі өзгерістер. Патологиялық процестерді зерттеу, олардың себептері мен даму механизмдерін анықтау, сонымен қатар олардың ағзаға тигізетін салдарын бағалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Педиатриядағы мейіргерлік процесс

    Мақсаты - педиатрияда мейіргерлік көмек туралы білім мен дағдыларды қалыптастыру. Балалардағы физикалық және психомоторлық даму заңдылықтары. Әр түрлі жастағы балаларға күтім жасау кезіндегі мейіргерлік процестің ерекшеліктері. Емізуді қолдаудағы мейірбикенің рөлі. Дені сау және науқас баланы интеграцияланған басқарудың ұлттық бағдарламасы. Әр түрлі балалар ауруларындағы мейіргерлік процесс. Тәлімгерлердің жетекшілігімен педиатрияда мейіргерлік күтімді ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Фармакология негіздері

    Мақсаты - фармакология негіздерін зерттеу. Фармакологияға кіріспе. Дәрілерді алу жолдары. Дәрілік субстанцияның анықтамасы, құралдары, формалары, А және В дәрілік заттардың тізімдерінің түсінігі, дәрілік заттарды сақтау ережелері. Дәрілік формалардың негізгі түрлері. Препаратты енгізу жолдары. Дәрілік заттардың фармакокинетикасы және фармакодинамикасы туралы түсінік. Дәрілік заттардың әсер ету түрлері: жергілікті, рефлекторлық, резорбтивті, негізгі және жанама, тікелей және жанама. Дәрілік терапия түрлері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 3
  • Акушерлік және гинекологиядағы мейіргер ісі

    Мақсаты - акушерлік және гинекологиядағы мейіргерлік көмек туралы білім мен дағдыларды қалыптастыру. Акушерлік және гинекологиядағы мейірбике ісінің негізгі бөлімдерін негізгі зерттеу. Физиологиялық акушерлік. Жүктілік патологиясы. Патологиялық акушерлік. Жедел акушерлік. Акушерлік және гинекологиядағы репродуктивті денсаулықты сақтау. Жедел және оперативтік гинекология. Акушерлік және гинекологиядағы мейірбикелік процесс. Тәлімгерлердің жетекшілігімен акушерлік және гинекологиядағы мейіргерлік күтімді ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Алғашқы медициналық-санитарлық көмектегі мейіргер ісі

    Мақсаты – МСАК -да мейіргерлік күтім бойынша білім мен дағдыларды дамыту. Халық денсаулығының алдын алу және нығайту саласындағы мемлекеттік саясат. МСАК ұйымының әлеуметтік-бағдарланған моделі. Профилактикалық жұмыстағы мейірбике мамандарының жетекші рөлі, МСАК мейірбикенің тәлімгерлік қызметі. Профилактикалық іс-шараларды нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету. Мейірбикенің салауатты өмір салтын қалыптастырудағы рөлі. Пациенттерді оқыту және кеңес беру принциптері. Гигиеналық оқыту және халықты тәрбиелеу. Пациенттер мен қауіп факторлары бар адамдарға арналған "Денсаулық мектебін" ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Мейіргер ісіндегі медициналық этика мен биоэтиканың рөлі

    Мақсаты - мейіргер ісінде медициналық этика мен биоэтика бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру. Адамның көбеюіне араласудың этикалық мәселелері. Адам ағзалары мен тіндерін трансплантациялауды этикалық-құқықтық реттеу, педиатриядағы трансплантация. Өлім және өлу. Жеке адамның және қоғамның өлімді қабылдау үлгілері. Емделмейтін ауру кезінде науқасты хабардар етудің этикалық ережелерінің мәселесі. Аурудың қолайсыз болжамы кезінде науқастың туыстарына хабарлау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Мейіргер ісіндегі инфекциялық бақылау

    Мақсаты - ауруханаішілік инфекцияларды қоса алғанда, инфекциялық және эпидемиялық процесс туралы білім мен дағдыларды қалыптастыру. Науқастың шұғыл жағдайындағы мейірбикенің мінез-құлқы, жекелеген жұқпалы аурулардың клиникалық-эпидемиялық сипаттамасын анықтау. Пациенттердің, қоршаған ортаның және қызметкерлердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін медициналық мекемеде және ошақта инфекциялардың таралуын болдырмау үшін тәлімгермен бірлескен инфекциялық бақылау мониторингі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Мейіргер ісіндегі мейірбикелік процесті және құжаттаманы ұйымдастыру

    Мақсаты - мейіргерлік құжаттаманы жүргізу дағдылары мен білімдерін қалыптастыру. Мейіргерлік практика стандарттары. Мейірбике процесінің сипаттамасы, кезеңдері. Деректерді жинау және жинау әдістері. Күтімді жоспарлау және ментордың бақылауымен мейірбикелік іс-шараларды таңдау. Басымдықты белгілеу. Мейіргерлік іс-шараларды таңдау. Мейірбикелік тағайындаулар. Мейіргерлік күтім жоспарын жүзеге асыру. Мейіргерлік араласудың түрлері. Хаттамалар мен тағайындаулар. Күтім жоспарының орындалуына әсер ететін факторлар. Мейіргерлік тәжірибені құжаттау. Мейіргерлік ауру тарихы, күтім және бақылау картасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Жұқпалы аурулар, эпидемиология

    Мақсаты - жұқпалы аурулар және эпидемиология негіздері бойынша мейірбикелік көмек білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Популяциялық патологияны зерттеудегі эпидемиологиялық көзқарас. Жұқпалы аурулар кезіндегі мейірбикелік процесс. Эпидемиологиялық зерттеу әдістері. Эпидемиялық процесс туралы ілім. Эпидемия ошағында профилактикалық және эпидемияға қарсы шаралардың мазмұны мен ұйымдастырылуы. Дезинфекция. Стерилизация. Жұқпалы аурулардың иммунопрофилактикасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Созылмалы аурулар кезіндегі әлеуметтік маңызы бар аурулар және мейіргерлік күтім

    Мақсаты – әлеуметтік маңызы бар аурулар мен созылмалы NCD кезінде мейірнерлік көмек көрсету бойынша білім мен дағдыларды дамыту. «Әлеуметтік маңызы бар аурулардың» анықтамасы және олардың пайда болу қауіп факторлары. Әлеуметтік маңызы бар аурулардың тізбесін айқындайтын, медициналық-әлеуметтік көмектің түрлері мен көлемдерін, жәрдемақылардың тізімдері мен түрлерін айқындайтын нормативтік құжаттар. Науқастарға медициналық көмек пен мейіргерлік күтімді ұйымдастыру. СИЕА үшін қауіп факторлары. Негізгі жұқпалы емес аурулардың алдын алуға арналған мейірбикелік бағдарламалар Ауруларды басқару бағдарламасындағы медбикенің жетекші рөлі. Әлеуметтік маңызы бар аурулар мен СИЕА бойынша тәлімгерлердің жұмысы. Пациенттің өзін-өзі басқаруы

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Мейіргер ісіндегі жалпы гигиена

    Мақсаты – жалпы гигиена мәселелері бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру. Гигиена ғылым ретінде, оның мақсаты, міндеттері. Науқастарды тиімді емдеуге және күтуге, инфекциялар мен асқынулардың таралуына жол бермеуге қолайлы қауіпсіз және гигиеналық ортаны құру. Қоршаған ортада тазалық пен гигиенаны сақтаудағы мейірбикелік іс-шаралар – жүйелі түрде тазалау, таза ауамен қамтамасыз ету және қалдықтарды дұрыс шығару. Мейірбике ісіндегі жалпы гигиена бойынша ұсыныстар мен кәсіби стандарттар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 3
  • Денсаулықты нығайту және пациенттерді оқыту

    Мақсаты - пациенттердің денсаулығы мен оқуын нығайту бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру. Салауатты өмір салтын насихаттау мен денсаулықты нығайтуды басқару бойынша ұлттық және халықаралық стратегиялар, бағдарламалар мен ұсыныстар. Профилактикалық қызметті реттейтін нормативтік құжаттар. Денсаулықты нығайту әдістері мен технологиялары. Науқас туралы ақпарат жинау және пациенттің немесе оның туыстарының білімі мен дағдыларының бастапқы деңгейін бағалау. Пациенттің мәселелерін, оқу мақсаттарын анықтау, мазмұнды жоспарлау, пациенттің оқу жоспарын жүзеге асыру және нәтижелерді бағалау. Пациенттерді оқытудағы тәлімгерлердің жұмысы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 3
  • Мейіргерлік тәжірибедегі коммуникативті дағдылар

    Мақсаты - мейіргер ісінде коммуникативті дағдыларды қалыптастыру. Кәсіби коммуникация негіздері. Жанжалдардың негізгі себептері. Әр түрлі жаттығулар мен әдістерді қолдана отырып, мәселелерді шешу туралы идеяларды қалыптастыру. Медицина саласындағы коммуникациялар. Негізгі байланыс дағдылары. Ask-tell-Ask стратегиясы (сұраңыз-айтыңыз-сұраңыз). Медициналық қызметкер-пациент байланысының денсаулық көрсеткіштеріне әсер ету жолдары. Тәлімгерлермен өзара әрекеттесу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Мейіргер ісіндегі көшбасшылық және менеджмент

    Мақсаты – мейіргер іс-әрекетіндегі басқару және көшбасшылық білімдері мен дағдыларын дамыту. Мейіргер ісі менеджментіне кіріспе. Ұйым мейірбике ісін басқару объектісі ретінде. Мейіргер ісіндегі менеджменттің негізгі функциялары. Мейіргер ісін басқарудағы ұйымдастырушылық қатынастар. Мейіргер ісіндегі Мотивация. "Көшбасшы", "көшбасшылық"ұғымдары. Көшбасшылық стилін анықтайтын негізгі факторлар. Көшбасшылық стильдерінің түсінігі мен типологиясы. Билік, билік түрлері мен формалары. Мейіргер ісіндегі көшбасшылық. Мейіргер ісінің көшбасшылары мен тәлімгерлерінде көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Эпидемиологиядағы мейіргер ісі

    Мақсаты - әртүрлі берілу механизмдері бар инфекцияларды эпидемиологиялық қадағалау туралы білім мен дағдыларды қалыптастыру. Мейірбике ісіндегі әртүрлі инфекцияларды эпидемиологиялық қадағалау. Төтенше жағдайлар туындаған кезде халықты қорғау жөніндегі эпидемияға қарсы және профилактикалық іс-шаралар. Халық арасында жұқпалы және жұқпалы емес аурулардың таралуы, қауіп факторлары және берілу жолдары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 3
  • Психикалық денсаулық және тәуелділік

    Мақсаты - психикалық денсаулықты сақтай отырып, мейіргерлік көмек туралы білім мен дағдыларды қалыптастыру. Психикалық денсаулық және жеке даму, критерийлер мен қауіп факторлары. Нейропсихиатриялық бұзылыстардың түрлері. Тәуелділік (тәуелділік) биологиялық механизмдері және тәуелділік мінез-құлықтың пайда болу факторлары (биологиялық, әлеуметтік және психологиялық), тәуелділік түрлері. Кеңес беру және мейірбикелік күтім. Психоактивті заттарды қолданудан туындаған интоксикация, жедел және созылмалы психоздар кезінде дәрігерге дейінгі медициналық көмек. Наркологиялық аурулары бар науқастарды күтудегі мейірбикелік процестің ерекшеліктері. Психикалық денсаулықты сақтау кезінде тәлімгерлік дағдылары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 3
  • Пациенттермен қарым-қатынас кезінде мейірбикенің этикалық және деонтологиялық аспектілері

    Пәннің мақсаты: пациенттерге ізгілік қатынасын зерттеу және алған білімдерін практикада қолдану. Пәнді оқу кезінде студенттер келесі аспектілерді зерттейді: медициналық этика және деонтология, биоэтика қағидалары, пациенттің медбикелік қызметкерлермен ізгілік қарым-қатынасы, пациенттердің құқықтарын құрметтеу, медбикенің кәсіби құзіреттілігі, медбикенің пациенттермен және олардың туыстарымен қарым-қатынасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 3
  • Геронтологиядағы мейіргер ісі

    Мақсаты - гериатрияда мейіргерлік көмек туралы білім мен дағдыларды қалыптастыру. Жас классификациясы. Қартаю теориялары. Қартайған ағзаның анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері. Егде жастағы және кәрілік жастағы аурулардың және мейірбикелік көмек көрсетудің ерекшеліктері. Қартайған және егде жастағы медициналық терапияның негізгі мәселелері. Геронтология клиникалық пән ретінде. Белсенді ұзақ өмір сүру тұжырымдамасы. Геронтологиялық науқастармен жұмыс істеу кезінде тиімді қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру үшін мейірбике мен тәлімгердің рөлі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 3
  • Биостатистика негіздерімен мейіргер ісінде зерттеуді ұйымдастыру және әдістері

    Мақсаты – мейіргер ісі бойынша білім мен дағдыны қалыптастыру. Ғылыми зерттеу әдістемесі. Мәселенің қойылуы, гипотезаны тұжырымдау. Ғылыми жобаның мақсаты мен міндеттерін анықтау. Зерттеу дизайны. Зерттеулерді талдау және қорытындылар мен ұсыныстарды тұжырымдау. Медициналық статистиканың негіздері және биостатистикаға кіріспе. Статистикалық шамалар. Сипаттамалық биостатистика. Деректер типтері (сандық, сапалық айнымалылар). Статистикалық жиынтықтар. Таңдаудың репрезентативтілігі. Қажетті үлгінің көлемін анықтау. Қарым-қатынасты талдау. Сапалық зерттеу әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Дәлелді мейірбике практикасы

    Мақсаты – дәлелді мейіргерлік тәжірибеде білім мен дағдыларды дамыту. Дәлелді мейіргерлік тәжірибенің терминологиясы, құралдары мен әдістері. Мейіргер ісіндегі дәлелдеу деңгейлері. PICO принципін қолдана отырып, клиникалық мәселені тұжырымдау. Мейірбике ісіндегі ақпаратты іздеу техникасы. Сенімді көздер мен ресурстар, мәліметтер базасы. Дәлелді мейіргерлік тәжірибенің пациенттерге оң әсер етуіне тәлімгерлердің әсері. Мейіргер ісіндегі клиникалық нұсқаулар мен ұсыныстарды бағалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Мейіргер ісіндегі тәлімгерлік

    Мақсаты – мейіргерлік тәжірибеде тәлімгерлік білім мен дағдыларды дамыту. Мейіргер ісіндегі тәлімгерліктің теориялық және практикалық негіздері. Мейіргер ісіндегі тәлімгерліктің халықаралық тәжірибесі. Мейіргер ісіндегі тәлімгерліктің заманауи әдістері. Клиникалық практиканың негізгі элементтері. Дәлелді мейірбикелік күтімді жақсартудағы тәлімгердің рөлі. Д.Колбаның оқу циклі мен стильдері. Сыни ойлауды дамыту технологиясы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Мейіргер ісіндегі тәлімгерліктің педагогикалық тәсілдері мен әдістері

    Мақсаты – мейіргер ісіндегі тиімді тәлімгерлік бойынша білім мен дағдыларды дамыту. Педагогикалық стратегияларды, оқыту әдістемелерін, тұлғааралық қарым-қатынас пен басқару әдістерін, сонымен қатар бағалау мен кері байланысты зерттеу. Мейіргерлер кездесетін жағдайларды модельдеу және проблемаларды шешу стратегияларын талқылау. Мейіргер ісінде кәсібиліктің жоғары деңгейіне жету үшін жас мейіргерлерге қолдау мен тәлімгерлікті қамтамасыз ете алатын тиімді тәлімгердің дағдылары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 3
  • Жаңадан келген тәлімгерлерді оқыту технологиялары

    Мақсаты - бастаушы тәлімгерлерді оқыту технологиялары саласында білім мен дағдыларды қалыптастыру. Тәлімгерлердің негізгі функциялары: кеңестер, ақпарат және мүмкіндіктер. Жаңадан бастаған оқытушыларға кеңестер беру: қолжазбалар/гранттар үшін ықтимал идеяларды анықтауға, таңдауға, жетілдіруге көмектесу, демеушілер жобалары арасында таңдау жасауға көмектесу, қолжазбалар мен гранттық ұсыныстар туралы пікірлер, оқыту тәсілдері мен студенттік мәселелерге қатысты шешім қабылдауға бағыт беру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Мейіргер ісі тәлімгерлерінің қызметі мен стратегиялары

    Мақсаты - мейіргерлік қызметті басқаруда тәлімгерлік дағдыларды қалыптастыру. Оқуды жеңілдететін және студенттердің практикалық құзыреттілігі, жеке мүмкіндіктері мен кәсібилігі туралы пайымдаулар жасауға мүмкіндік беретін білім мен дағдылар. Өз қамқорлығындағылармен келісім жасасу және бірлесіп жұмыс істеудің негізгі ережелерін белгілеу. Тығырыққа тірелген көп үміт күттіретін идеяларды ынталандыру. Көпшілік алдында сөйлеу, журнал клубына қатысу және журнал мақалаларын сынау сияқты дағдыларды дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Мейіргерлік қызмет сапасына сараптама жасау

    Мақсаты - мейіргер ісінің сапасын сараптау дағдылары мен білімдерін қалыптастыру. Мейіргерлік көмек сапасының сараптамасын регламенттейтін нормативтік құжаттар. Медициналық ұйымдардағы мейіргерлік көмек сапасының ішкі сараптамасы. Тәлімгердің басшылығымен ішкі сараптама жүргізу кезеңдері мен әдістемесі. МСАК ұйымдарында, стационарларда мейіргерлік көмек сапасының индикаторлары. Тәуелсіз сарапшыларды тарта отырып, мемлекеттік орган және медициналық сақтандыру қоры жүргізетін сыртқы сараптама. Медициналық қызметтердің сапасын сыртқы кешенді бағалау: лицензиялау, аккредиттеу, сертификаттау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Мейіргер ісіндегі сапа менеджменті

    Мақсаты – мейіргер ісінде сапа менеджменті бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру. Сапа түсінігі, анықтамасы. Сапа сипаттамалары. Жалпы сапаны басқару әдістемесі (TQM) Шухарт-Деминг. Денсаулық сақтау жүйесіндегі сапаны бағалау әдістері. Сапаны статистикалық бақылау. Халықаралық ISO стандарттары, олардың қолданылуы. Мейірбике күтімінің стандарттары: Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің клиникалық нұсқаулары, хаттамалары, бұйрықтары, мейіргер ісінің стандартты операциялық процедуралары және олардың халыққа мейіргерлік көмек көрсетудегі маңызы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Мамандандырылған мейіргер күтімі

    Пәннің мақсаты - аурухананың әртүрлі бөлімшелерінде науқастарға мамандандырылған чехтрин көмек көрсету қабілетін қалыптастыру. Пән медбикенің мамандандырылған көмектегі рөлін, дәрігерлермен өзара әрекеттесу кезіндегі мінез-құлықтың этикалық негіздерін, нұсқауларды нақты орындауға бағытталған. Тәлімгерлердің басшылығымен бейіндер бойынша стационар бөлімшелерінде мамандандырылған медициналық көмек көрсету бойынша негізгі алгоритмдерді игеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 3
  • Үйдегі мейіргерлік күтім Паллиативті көмек

    Мақсаты - үйде паллиативтік көмек пен мейірбикелік күтімнің білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Паллиативті медицина негіздері. Паллиативті көмекке көрсеткіштер. Паллиативтік көмек көрсету тәртібі, инновациялық тәсіл. Мейірбикелік көмектің міндеттері мен тактикасы. Мамандандырылған паллиативтік көмек көрсету. Үйде күтімнің негізгі принциптері. Қызмет нәтижелерін бағалау және пациентті одан әрі басқару. Тәлімгермен, дәрігермен, пәнаралық топпен, пациенттің отбасымен, әлеуметтік қызметкермен немесе қамқоршымен бірлесіп үйдегі мейірбикелік күтім. Құжаттаманы дұрыс жүргізу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Мейіргер ісіндегі оңалту және мейіргерлік күтім

    Мақсаты - оңалтуда мейірбикелік көмектің білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Мейірбике ісіндегі оңалтудың теориясы мен практикалық модельдері, этикалық және құқықтық мәселелері. Мейірбике ісіндегі педиатриялық, геронтологиялық, кардиологиялық және қантамырлық оңалту. Науқастың егжей-тегжейлі тарихын жинау, оңалту процедураларының жоспарын құру, түзету және жүзеге асыру. Пациенттердің туыстарымен жұмыс істеу, оларды тәлімгерлік технологияларын пайдалану кезінде стационардан амбулаториялық бақылауға шығару кезінде науқасқа қажетті күтімнің нақты тәсілдеріне үйрету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Клиникалық практиканы бағалау критерийлері

    Мақсаты - клиникалық практиканы бағалау бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру. Мейірбикенің клиникалық тәжірибесін бағалау түрлері: тәлімгерді бағалау, өзін-өзі бағалау, өзара бағалау. Тәлімгерді бағалау стратегиялары. Студенттің рефлексивті сұрақтарды қолдануға бағыты. Бағалаудың жемісті талқылауының элементтері. Жаңа жағдайлармен күресу қабілеті және өзін-өзі бағалауға негізделген одан әрі даму. Осындай клиникалық мәселелермен байланыста болған студенттер туралы ақпарат алу және студенттердің әріптестерінен сындарлы пікір алу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Мейірбикенің тәжірибелік қызметіндегі тәлімгерлік

    Мақсаты - мейірбикенің практикалық қызметінде тәлімгерлік білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Клиникалық оқу ортасының аспектілері: физикалық кеңістік, жабдықтар, психоәлеуметтік факторлар, студенттер, тәлімгерлер және қызметкерлер арасындағы өзара әрекеттестік, мейіргерлік күтімнің барлық түрлеріне қатысу. Дәлелге негізделген тәжірибе мыналарға мүмкіндік береді: тәжірибені қолдау үшін пайдаланылатын дәлелдемелік базаны ұлғайту немесе қайта қарау үшін мақалаларды пайдалану, студенттерге дәлелдемелерді өз тәжірибесінде қолдануда қолдау көрсету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Өзін-өзі күту бойынша кеңес беру және күтім

    Мақсаты - өзіне-өзі қызмет көрсету және күтім бойынша кеңес беру білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Негізгі ұлттық ауруларды емдеу, емдеу, бақылау және оңалту. Созылмалы аурулардың алдын алу мен емдеудегі созылмалы күтім моделі. Мотивациялық сұхбат. Өзіне-өзі қызмет көрсету, пациенттерге тиімді кеңес беру әдістері, Денсаулық сақтау және емдеу жоспары. Ұлттық ауруларға қатысты медицина ғылымы, фармакология және дәрілік күтім. Тәлімгерлердің жетекшілігімен ауруларды басқару бағдарламаларын білу және қатысу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 3
  • Орта медициналық қызметкерлерінің жұмысындағы қауіпті басқару

    Мақсаты - мейіргер ісіндегі тәуекелдерді басқаруда білім мен дағдыларды қалыптастыру. Тәуекелдерді басқару-келесі қателіктер мен жағымсыз құбылыстардан сабақ алуға негізделген тәлімгерлердің басшылығымен тәжірибені жетілдіру. Инфекциялық қауіптер: қол гигиенасы, медициналық қалдықтарды басқару, КБИ (катетермен байланысты инфекциялар), ХААИ (хирургиялық араласу аймағының инфекциясы). Дәрілік қауіптер. Манипуляцияларды орындау кезіндегі тәуекелдер. Кадрлық тәуекелдер. Полихимиотерапия кезінде тәуекелдерді басқару. Хирургиялық көмек көрсету кезінде қауіпсіздік ережелерін сақтамау. Ауруханаішілік инфекциялардың пайда болу қаупі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Мейіргер ісіндегі электрондық денсаулық сақтау

    Мақсаты - медициналық көмек көрсетуді жақсарту үшін ақпараттық және коммуникациялық технологияларды пайдалану туралы білім мен дағдыларды қалыптастыру. Денсаулық сақтау деректерін басқару және әртүрлі денсаулық сақтау мекемелері мен денсаулық сақтау мамандары арасында ақпарат алмасу. Мейіргерлер пациенттер туралы медициналық мәліметтерге және тиісті ақпаратқа жылдам қол жеткізе алады, бұл оларға ақпараттандырылған шешімдер қабылдауға және жақсы медициналық көмек көрсетуге мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 3

Оқыту нәтижелері

  • Өзін-өзі тексеру дағдыларын көрсету және үздіксіз кәсіби дамуға үнемі ұмтылу, елдің әлеуметтік-мәдени дамуын зерттеу, қоғаммен, ұжыммен, пациенттермен және олардың отбасыларымен өзара әрекеттесу кезінде кәсіби этика мен тәлімгерлік технологияларын қолдану.
  • Әртүрлі әдістерді (ауызша, вербалды емес, цифрлық және жазбаша) қолдану арқылы дәрігермен, жекелеген науқастармен және олардың отбасыларымен, әріптестерімен және басқа да мамандармен әр түрлі жағдайларда өзара әрекеттесу кезінде этика мен деонтология қағидаттарын сақтай отырып кәсіби қызметте қарым-қатынасты тиімді пайдалану, мемлекеттік және шет тілдерін білуді жетілдіру.
  • Қауіпсіз медициналық ақпараттың бірыңғай желісін пайдалана отырып, кәсіби және тәлімгерлік міндеттерді орындау кезінде ақпараттық және коммуникациялық технологиялардың алуан түрлілігін пайдалану.
  • Адам ағзасының құрылымы мен қызметі, медициналық көмек көрсету, аурулардың алдын алу, түрлі патологиясы бар пациенттерді және дені сау халықты сауықтыру және күту үшін патологиялық процестер туралы білімді қолдану.
  • Өз бетінше мейіргерлік диагноз қою, мейіргерлік процесті орындау, дәлелді медицина принциптеріне негізделген клиникалық және тәлімгерлік білім мен дағдыларды пайдалану, әртүрлі жағдайларда пациенттерге жеке көмек көрсету.
  • Өмірге қауіп төндіретін шұғыл жағдайлар, оның ішінде төтенше жағдайлар кезінде өз бетінше және алгоритм бойынша медициналық бригада құрамында дәрігерлік және мейірбикелік көмек көрсету.
  • Денсаулық пен ауруды анықтайтын факторларды талдау негізінде халықтың және жеке тұлғалардың денсаулығын жақсарту шараларын әзірлеу; және жекелендірілген және халық деңгейінде, әсіресе әлеуметтік маңызы бар ауруларда араласудың тиімділігін бағалау.
  • Күнделікті өмірде салауатты өмір салтын дамыту, функционалды мүмкіндіктерді арттыру және өзін-өзі күту үшін әртүрлі тәлімгерлік технологияларды және пациентке бағытталған тәсілдерді пайдалана отырып, жекелеген пациенттерді және олардың отбасыларын оқыту және ынталандыру.
  • Мейіргер ісіндегі мәселелерді анықтау, оларды шешу үшін ғылыми зерттеу әдістерін қолдану, сондай-ақ практикалық қызметте одан әрі қолдану үшін дәлелдеу принциптерін сақтай отырып, ғылыми негізделген ақпаратты сыни тұрғыдан талдау және пайдалану.
  • Эпидемиология мен жалпы гигиенаға байланысты ұсынымдар мен кәсіби стандарттарды пайдалана отырып, пациенттер мен олардың отбасыларына мейірбикелік көмек көрсету үшін оларды өз тәжірибесінде қолдана отырып, кәсіби дағдылар мен тәлімгерлік деңгейін дамыту және үнемі жетілдіру.
  • Медициналық құқық мәселелерінде білімді қолдану күнделікті кәсіби және тәлімгерлік қызметте мейірбикелік процесті ұйымдастыру мен жүргізудің сапасын, тиімділігін және қауіпсіздігін жақсарту.
  • Стратегиялар мен тәлімгерлік әдістерін қолдана отырып, адамдар арасындағы әлеуметтік-мәдени және басқа да айырмашылықтарды ескере отырып, көшбасшылық қабілеттерін көрсететін мамандар командасының тиімділігін арттыру үшін қызметкерлерді ынталандыруға, қызықтыруға негізделген басқару шешімдерін қабылдау.
Top