Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M10105 Денсаулық сақтаудағы менеджмент в Астана медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазақстан Республикасында денсаулық сақтау жүйесін жетілдіруге жәрдемдесуге қабілетті, сондай-ақ педагогикалық және зерттеу дағдыларын меңгерген кәсіби құзыреттілігі жоғары жоғары білікті Денсаулық сақтау менеджерлерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский
-
ЖОО атауы Астана медицина университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M139 Денсаулық сақтау саласындағы менеджмент
-
Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
-
Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Басқару психологиясы
Пән ғылыми басқарудың қазіргі тенденциялары - жаңа ғылыми басқару парадигмасы туралы; басқару қызметінің психологиялық мазмұны, менеджердің жеке басқару тұжырымдамасы, басқарушылық өзара әрекеттесудің теориялық негіздері, басқару қызметі субъектісінің психологиясы туралы идеяларды қалыптастыруға, сондай-ақ ұйымдастырушылық проблемалар мен менеджердің өзінің басқару функцияларын жүзеге асыру сапасының өзара байланысын психологиялық талдау дағдыларын игеруге бағытталған. Пәннің мазмұны "RBL (Research based learning)"оқыту әдісі арқылы оқытылатын болады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Корпоративтік басқару
Пән акционерлер, басқарушы органдар, Менеджмент және ұйымдардың басқа да стейкхолдерлері арасындағы қатынастарды реттейтін ережелер, тәжірибелер мен рәсімдер жүйесін қоса алғанда, қызметтің әртүрлі ұйымдық-құқықтық нысандарындағы ұйымдарды басқарудың білімі мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пән бойынша командалық оқыту әдісі (TBL) қолданылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 7
-
Шет тілі
Пән күнделікті және кәсіби қарым-қатынаста шет тілін белсенді қолдану үшін күнделікті сөйлеу және мамандық тілін практикалық меңгеру үшін дағдылар мен дағдыларды тереңдетуге және дамытуға бағытталған. Қолданылатын оқыту әдістері: топтық жұмыс, пікірталас.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Көшбасшылық
Пән магистранттардың басқару және көшбасшылық саласындағы теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға, ұйымды басқарудың принциптері мен формаларын игеруге бағытталған. Қолданылатын оқыту әдістері: топтық жұмыс, пікірталас.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 7
-
Ауруханалық менеджмент
Пән магистранттарда медициналық көмек көрсетудің барлық деңгейлеріндегі медициналық ұйымдарда басқарудың теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пациенттерге жоғары сапалы медициналық қызмет көрсетуді қамтамасыз ету мақсатында медициналық мекемелерде операциялық және әкімшілік аспектілерді тиімді қолдана алатын болады. Материалды игеру барысында магистранттар нарықтық орта жағдайында ұйымды басқару формасын жүйелі түрде ұсына алады. Пән бойынша командалық оқыту әдісі (TBL) қолданылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Пән білім алушыларға педагогикалық теория мен педагогикалық шеберліктің теориялық негіздері туралы, оқу орындарында оқыту үшін оқу-тәрбие процесін басқару туралы, педагогиканың негізгі категориялары туралы, адам туралы ғылымдар жүйесіндегі және педагогтың практикалық қызметіндегі жоғары мектеп педагогикасының орны, рөлі мен маңызы туралы білім беруге бағытталған. Оқу барысында магистранттар қазіргі заманғы педагогиканың негізгі қағидаттарын және жоғары мектептің педагогикалық міндеттерін шешудің әдіснамалық тәсілдерін түсініп, меңгере алатын болады. Пән бойынша командалық оқыту әдісі (TBL) қолданылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Ғылым тарихы және философиясы
Пән ғылымның табиғатын философиялық тұрғыдан түсінудің қазіргі әлемдік дәстүрі ретінде Ғылым тарихы мен философиясының өзекті мәселелерін білуге және түсінуге бағытталған, қазіргі ғылымның ерекшеліктерін білу негізінде ғылыми-әдістемелік дүниетанымды қалыптастырады. Материалды игеру барысында магистранттар шындықты ғылыми түсіну дағдыларын жетілдіреді. Қолданылатын оқыту әдістері: топтық жұмыс, пікірталас.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Коммуникативтік менеджмент
Пән магистранттардың ұйым ішінде де, ұйым мен оның ортасы арасында да әлеуметтік коммуникацияларды басқару теориясы мен практикасын; медициналық қызмет көрсету кезіндегі коммуникативтік менеджмент қағидаттарын игеруге бағытталған. Қолданылатын оқыту әдістері: топтық жұмыс, пікірталас.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Медициналық Құқық
Пән медицина қызметкерлерінің құқықтары, пациенттердің құқықтары, Әдеп кодексінің аспектілері, дәрігерлік қателіктер туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу барысында магистранттар медициналық қызмет саласындағы қоғамдық қатынастарды реттейтін құқықтық нормалардың жиынтығын түсініп, қолдана алатын болады. Оқытудың қолданылатын әдістері: топтық жұмыс, пікірталас, кейс-стади технологиясы.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Facility менеджменті
Пән ұйымдардың инфрақұрылымы мен физикалық ресурстарын басқарудың принциптері мен әдістерін зерттеуге, сондай-ақ ұйымның физикалық ресурстарын тиімді басқара алатын, кеңістіктер мен ресурстарды пайдалануды оңтайландыратын, қауіпсіздік пен тұрақтылықты қамтамасыз ететін және инфрақұрылымды дамыту және қызмет көрсету жобаларын үйлестіретін мамандарды даярлауға бағытталған. Оқытудың қолданылатын әдістері: топтық жұмыс, пікірталас, кейс-стади технологиясы.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 7
-
Ақпараттық менеджмент
Пән денсаулық сақтаудың әртүрлі аспектілерінде, соның ішінде телемедицина, электрондық денсаулық сақтау, медициналық ұйымдардағы процестерді автоматтандыруда ақпараттық технологияларды қолдану білімі мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Оқытудың қолданылатын әдістері: топтық жұмыс, пікірталас, кейс-стади технологиясы.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 3
-
Медициналық қызметтердің сапа менеджменті
Пән әдістеме бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды тереңдетуге және медициналық қызметтердің сапа жүйесін ұйымдастыруға бағытталған, сонымен қатар сапа индикаторларын, аккредиттеу стандарттарын, тәуелсіз сараптама мен ішкі аудит ережелерін қолдануға қабілетті болады. Пән аясында Кейс-стади әдісі қолданылады.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 8
-
Қаржылық менеджмент
Пән қаржылық тұрақтылықты, тиімділікті және қызметтің сәттілігін қамтамасыз ету мақсатында ұйымдарда қаржыны басқарудың принциптері мен әдістерін зерделеуге бағытталған. Магистранттар негізделген қаржылық шешімдер қабылдауға және ұйымның қаржылық ресурстарын тиімді басқаруға қабілетті болады. Пән аясында Кейс-стади әдісі қолданылады.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 3
-
ҚР Денсаулық сақтау жүйесі, оны жетілдіру. НҚА
Пән Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау жүйесінің құрылымы мен қызметі туралы, Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау жүйесін дамыту тұжырымдамасы туралы ақпаратты игеруге мүмкіндік береді. Материалдарды игеру барысында Қазақстан Республикасында денсаулық сақтауды және медициналық қызметтер көрсетуді реттейтін нормативтік-құқықтық актілер зерделенетін болады. Пән бойынша командалық оқыту әдісі (TBL) қолданылады.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Кадрлық менеджмент
Пән ұйымдағы персоналды басқару процестерін, әдістері мен стратегияларын зерттеуге бағытталған. Магистранттар персоналдың қажеттіліктерін талдау және жоспарлау, кандидаттарды іздеу және іріктеу, оқыту және дамыту бағдарламаларын әзірлеу, персоналды бағалау және ынталандыру, еңбек қатынастарын басқару және ұйымда білікті қызметкерлерді ұстау дағдыларын қолдана алады. Пән бойынша командалық оқыту әдісі (TBL) қолданылады.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 3
Оқыту нәтижелері
- ОН 2 - Ғылыми қызмет философиясын анықтау және түсіндіру, менеджментті мамандық ретінде сыни тұрғыдан талдай алады, менеджменттегі ғылыми құбылыстарды сипаттайды;
- ОН 1 - Жобалау, зерттеу әдістемесі мен әдістемесін таңдау, ресурстарды талдау және пайдалану тұрғысынан зерттеу сапасының сенімділігін анықтау;
- ОН 6 - Ұйымдардың құрылымы, олардың мүдделі тараптармен (стейкхолдерлермен) өзара іс-қимыл тетіктері, ұзақ мерзімді перспективада сыртқы контекст жағдайында жұмыс істеу қағидаттары мәселелері бойынша білімдерін көрсету;
- ОН 7 - Теорияны, заманауи зерттеулерді және тәжірибе талаптарын білу негізінде менеджменттің әртүрлі функционалдық аспектілерін біріктіру;
- ОН 3 - Шет тілін еркін меңгеру, ақпараттық қауіпсіздікті ескере отырып, кәсіби қызметте әртүрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды тиімді қолданады;
- ОН 4 - Білім алушылардың оң уәждемесі үшін жағдай жасау арқылы оқу процесін ұйымдастыру;
- ОН 5- Білім беру теориясына және оқытудың нақты әдістеріне негізделген заманауи педагогикалық стратегияларды сыни тұрғыдан бағалау және қолдану;
- ОН 8 - Зерттеу, кәсіби және педагогикалық қызметте қолданбалы сипаттағы жаңа білім мен дағдыларды игеру.