Мерчандайзинг

  • «Мерчандайзинг» пәні ережеге сәйкес мерчендайзинг концепциясын әзірлеуге, сатып алушыларға тауарларды таңдауда көмек көрсетуге, сауда нүктесінің шарттарына байланысты өнімді ұсыну концепциясын және орналастыру түрін анықтауға, өз өнімдері блогының ішінде және әр сөредегі әр түрлі позицияда өнімді тиімді орналастыруды ұйымдастыруға, сатып алушының шешім қабылдауының психологиялық компоненттеріне байланысты бөлу концепциясын анықтауға үйретеді. Пәнді оқу нәтижесінде студент жасай алуы керек: - жекелеген тауарларды немесе олардың кешендерін жылжыту үшін мерчандайзингтің құралдары мен әдістерін әзірлеу және қолдану; - сауда залын тиімді жоспарлау; − сауда жабдықтарын және тауарларды сауда залында орналастыруды; - тұтынушылардың мінез-құлқын талдау.
  • Образовательная программа 6B04101 Қаржы
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top