Маркетинг

  • Пәнді оқытудың мақсаты: студенттердің маркетингтің мәні мен функциялары, оның нарықтық басқару жүйесіндегі орны мен рөлі туралы түсініктерін қалыптастыру, ұйымдардың экономикалық тәуелсіздігі жағдайында маркетингті тиімді пайдаланудың практикалық дағдыларын игеру. Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушы келесі дағдыларға ие болады: - маркетингті дамытудағы заманауи үрдістерді түсіну; - маркетингтік шешімдер қабылдау үшін қажетті деректерді талдауды жүзеге асыру; - нарықты зерттеуді жүргізу және қызметтерді жылжытуды жүзеге асыру; - тұтынушылардың мінез-құлқын талдау; - тұтынушылық сұраныс стратегиясын және бизнесті дамыту перспективаларын анықтау; - салаға бәсекелестік талдау жүргізу.
  • Образовательная программа 6B04101 Қаржы
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top