Қонақжайлылықтағы коммуникация психологиясы

  • Пән қонақ үй этикетінің ерекшеліктерін, қонақжайлылық индустриясындағы кәсіби қызмет аясында іскерлік қарым-қатынастарды қалыптастыру мәдениетін зерттеуге бағытталған. Қонақтарды қарсы алу, оларды алып жүру және бөлмелерде орналастыру, сондай-ақ қосымша қызметтерді көрсету этикасының негізгі нормаларын қарастырады. Кәсіби этикаға сәйкес қонақжайлылық индустриясында тұтынушыларға қызмет көрсету дағдыларын қалыптастырады.
  • Образовательная программа 6B11105 Қонақжайлылықты басқару
  • Несиелер 4
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 7
Top