Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Қонақжайлылықтағы коммуникация психологиясы
-
Пән қонақ үй этикетінің ерекшеліктерін, қонақжайлылық индустриясындағы кәсіби қызмет аясында іскерлік қарым-қатынастарды қалыптастыру мәдениетін зерттеуге бағытталған. Қонақтарды қарсы алу, оларды алып жүру және бөлмелерде орналастыру, сондай-ақ қосымша қызметтерді көрсету этикасының негізгі нормаларын қарастырады. Кәсіби этикаға сәйкес қонақжайлылық индустриясында тұтынушыларға қызмет көрсету дағдыларын қалыптастырады.
-
Образовательная программа 6B11105 Қонақжайлылықты басқару
-
Несиелер 4
-
Оқу жылы 4
-
Семестр 7