Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B11105 Қонақжайлылықты басқару в Кенжеғали Сағадиев атындағы Халықаралық Бизнес Университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасы еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, заманауи кәсіпорындар мен нарық құрылымдары тарапынан сұранысқа ие, серпінді өзгеретін әлеуметтік және кәсіби қызмет жағдайларына тиімді бейімделуге қабілетті қонақжайлылық индустриясының менеджерлерін даярлауға бағытталған.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B093 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
-
ҰБТ-дағы пәндер География және Шетел тілі
-
Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Мейрамхана және қонақ үй бизнесіндегі кәсіпкерлік қызметінің негіздері
Экономикалық теория және Микроэкономика
Зерттеу әдістеріне кіріспе
Қонақжайлылық индустриясының негіздері
-
2 Оқу жылы
Мейрамхана және қонақ үй бизнесінің менеджменті
Қызмет көрсету саласында сапаны басқару
Мейрамхана бизнесін ұйымдастыру негіздері
Бухгалтерлік есеп және аудит
Қазақ (орыс) тілі 3
Foreign language 3
Бизнес - ақпаратты басқару (УБИ)
Көшбасшылық
Мейрамханалар және қонақ үйлерде қызмет көрсету технологиясы
Guest Relations & Customer care
Foreign language 4
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Екінші шет тілі 1
Қазақ (орыс) тілі 4
-
3 Оқу жылы
Second foreign language 2
Инновациялық менеджмент және кәсіпкерлік
Hospitality Operations Management (ағылшын тілінде)
Қонақжайлылық индустриясындағы маркетинг
Қонақжайлылық саласында брендинг дестинациясы
Foreign language 5
Front Office and Rooms Division Management (ағылшын тілінде)
Әлем халықтарының ас түрлері
Қонақжайлылық индустриясында жылжыту және сату
Second foreign language 3
Food & Beverage Management (ағылшын тілінде)
Foreign language 6
Қонақ үй және мейрамхана қызметінің мәдениеті
-
4 Оқу жылы
Қонақ үй мен мейрамхананың дизайнын басқару
MICE-туризм - іскерлік кездесулер индустриясы
Мейрамхана және қонақ үй бизнесіндегі есеп және аудит
Қызмет көрсету экономикасындағы тұтынушы талғамы мен бағдарлау әрекеті
Қонақ үй, курорт және СПА сервис қызметтерінің халықаралық жүйесі
Екінші шет тілі 4
Стратегиялық жоспарлау
Кірістер мен шығыстарды басқару
Қонақжайлылықтағы тұрақты менеджмент
Қонақжайлылықтағы коммуникация психологиясы
Қонақ үй және мейрамхана бизнесіндегі құжат айналымы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кәсіби қызметте алдыңғы қатарлы коммуникациялық технологияларды қолдану, қарым-қатынас мақсаттары мен жағдайларына байланысты тілдесе алу, мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде кәсіби тақырыптарда еркін сөйлесу және өз кәсібінің әлеуметтік маңыздылығын түсіну.
- Қонақжайлылық индустриясындағы кәсіпорындарының қаржылық қызметін жоспарлау, ұйымдастыру және бағалай білу. Технологиялық процестердің орындалуын және қонақ үй мен мейрамхана қызметіндегі лауазымдық нұсқаулықтарды бақылай білу.
- Қоғамдық тамақтану кәсіпорындарының басқарудың негіздерін біліп, қонақ үй бизнесінің менеджмент мәселелерін түсіну. Қонақжайлылық индустриясының негізгі аспектілері және осы салада өзгеріп отыратын орта туралы кең, интеграцияланған түсінікке ие болу.
- Қонақжайлылық индустриясындағы мансабын дамыту мақсатында теориялық және практикалық білім мен дағдыларды қонақ үй мен мейрамхана бизнесінің әр түрлі аспектілерінде қолдану.
- Жалпы білім беру және кәсіптік пәндерді оқу барысында алған білімдерін жүйелі түсінік алу және басқарушылық ықпал ету тиімділігін арттыру үшін өз еңбек қызметінде қолдану
- Кәсіби қызмет саласында қолданылатын ақпаратты жинаудың, сақтаудың және өңдеудің компьютерлік әдістерін қолдана білу, заманауи ақпараттық технологияларды пайдалану, әлемдік экономиканың әртүрлі жағдайлары мен жағдайларында икемді және ұтқыр болу
- Қонақжайлылық индустриясындағы кәсіпорындарының қызметіне ішкі және халықаралық нарықтарда әсер ететін сыртқы және ішкі факторларды болжай алу. Белгісіздік пен дағдарыс жағдайында сервистік компанияны басқару бойынша білім мен дағдыларға ие болу.
- Экономикалық білім негіздеріне ие болу, менеджмент, маркетинг, көшбасшылық теориясы туралы ғылыми түсініктерге ие болу және қонақжайлылық индустриясындағы кәсіпорындарды басқару саласындағы негізгі және өзекті мәселелердің мәнін түсіну.