Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B11105 Қонақжайлылықты басқару в Кенжеғали Сағадиев атындағы Халықаралық Бизнес Университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасы еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, заманауи кәсіпорындар мен нарық құрылымдары тарапынан сұранысқа ие, серпінді өзгеретін әлеуметтік және кәсіби қызмет жағдайларына тиімді бейімделуге қабілетті қонақжайлылық индустриясының менеджерлерін даярлауға бағытталған.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B093 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
-
ҰБТ-дағы пәндер География және Шетел тілі
-
Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
Мейрамхана және қонақ үй бизнесіндегі кәсіпкерлік қызметінің негіздері
«Мейрамхана мен қонақ үй бизнесіндегі кәсіпкерлік белсенділіктің негіздері» кәсіпкерлікті қоғамның материалдық және рухани дамуына ықпал ететін, жеке тұлғаның қабілеттерін іс жүзінде іске асыруға қолайлы жағдай туғызатын әлеуметтік қатынастардың көрінісінің бір түрі ретінде оқуға мүмкіндік береді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Экономикалық теория және Микроэкономика
Экономикалық теория және микроэкономика бұл ресурстарды өндіру, бөлу және тұтыну процессесіндегі адамдардың, фирмаларды мен мемлекеттің мінез-құлқын зерттейтін пән. Осы пән аясында нарықтың, сұраныс пен ұсыныстың заңдары, баға құру механизмдері, бәсекелестік пен монополия, сонымен қатар қоғамдық әл ауқатына экономикалық шешімдердің әсері талданады.Экономикалық теория экономиканың жалпы түрде қызмет ету туралы бірқатар білімді өзіне кіріктіреді, инфляция, жұмыссыздық, экономикалық өсу, ақша саясаты және т.б. макроэкономикалық үрдістер қарастырылады. Микроэкономика бөлімі экономиканың жекелеген субъектілерінің тұтынушы, өндіруші мен делдалдардың мінез құлықтарын және олардың арасындағы әрекеттесуін зерттейді. Пән экономиканың жалпы түрде қалай қызмет атқаратынын, оның дамуына қандай факторлар әсер ететін және басқа қоғамдық салалармен өзара әрекеттесетінін түсінуге көмектеседі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зерттеу әдістеріне кіріспе
Пән оқиды: негізгі категориялық аппарат; ғылыми зерттеулердің әдіснамасы; принциптері, әдістері, кезеңдері ғылыми зерттеулер жүргізу. Ғылыми зерттеулердің әдістемелік базасы, ғылыми әдістердің жіктелуі, олардың сипаттамалары қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қонақжайлылық индустриясының негіздері
«Қонақжайлылық индустриясының негіздері» базалық пән болып табылады және экономиканың ерекше саласы ретінде мейрамхана және қонақ үй бизнесі саласындағы студенттердің білімін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мейрамхана және қонақ үй бизнесінің менеджменті
Пән студенттерге қонақжайлылық менеджменті негіздері, қонақжайлылық кәсіпорындарының табыстылық көрсеткіштері, корпоративтік мәдениет және персоналды басқару туралы түсінік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Қызмет көрсету саласында сапаны басқару
Пәнді оқытудың мақсаты - сапаны қамтамасыз етудің теориялық негіздері саласындағы білімді меңгеру, өнім сапасын басқарудың отандық және шетелдік тәжірибесімен танысу, сапаны басқару жүйелерін, олардың жұмыс істеуі мен дамуына әсер ететін факторларды, сондай-ақ осындай жүйелердің қызметін бағалау және бақылау көрсеткіштерін зерделеу. Бакалаврлар құзыреттеріне қойылатын талаптарға сәйкес пәнді оқу міндеттеріне: өнім мен технологиялық процестердің сапасын қамтамасыз ету мен басқарудың теориялық негіздері саласында білім алу; алынған білімді ISO халықаралық стандарттарына сәйкес сапа жүйесін әзірлеуге және енгізуге қолдану білігі мен дағдыларын қалыптастыру жатады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Мейрамхана бизнесін ұйымдастыру негіздері
Пәнді оқу сервистік инфрақұрылымның жоғары деңгейін қамтамасыз ететін мейрамхана бизнесін ұйымдастырудың принциптері, әдістері және ерекшеліктері саласындағы білімі бар қонақжайлылық мамандарын дайындауға ықпал етеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Бухгалтерлік есеп және аудит
«Бухгалтерлік есеп және аудит» пәні ұйымда жүргізілетін шаруашылық операциялары туралы мәліметтерді жинақтау, тіркеу, жалпылау және тексеру мәселелерін жан-жақты қарастырады. Пәннің мазмұнын ашатын курстың құрылымы екі бөлімнен тұрады, бірінші бөлімде бухгалтерлік есеп негіздерінің тақырыптары, ал екінші бөлімде аудиттің мәні ашылып қарастырылған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Қазақ (орыс) тілі 3
Пән тіл және сөйлеу құзыреттілігінің көлеміне сәйкес қазақ (орыс) тілінде белгіленген университет бағдарламасына, сондай-ақ жұмыс берушілердің жас мамандардың коммуникативті және сөйлеу дайындығы деңгейіне заманауи техникалық терминологияны білуге қойылатын талаптарға негізделген. Оқу процесінде студенттер қазақ (орыс) тілін кәсіби құрал ретінде қолдануды меңгереді. Курс барысында жинақталған кәсіби лексика кәсіби қызметте сөйлеудің ауызша және жазбаша түрлерінде тілдік дағдыларды одан әрі қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Foreign language 3
Пән мәдениетаралық коммуникацияны қалыптасуға негізделген студенттердің шет тілін оқыту процесінде коммуникативті құзіреттілігін және негізгі жетімділік деңгейі Еуропалық құзіреттілік) қалыптастырады. Тіл деңгейіне байланысты, курсты аяқтаған кезде студент тілдік деңгейдің еуропалық құзыреттіліктің келесі деңгейіне жетеді (A1, А2, B1, B2).
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Бизнес - ақпаратты басқару (УБИ)
Курстың мақсаты-электрондық кестелердегі қаржылық, логикалық, математикалық және статистикалық функциялар пакетін қолдана отырып, бизнес-ақпарат пен бизнес-процестерді басқаруды дамытудың теориялық негіздерін, автоматтандырылған ақпараттық жүйелерді жобалау және әзірлеу әдістемесін зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Көшбасшылық
Пән тиімді басқарудың теориялық және практикалық аспектілерін, көшбасшылықты, тиімді коммуникация модельдерін, топта жұмыс істеу тәсілдерін игеруді көздейді. Студенттер басқару жағдайларын талдау, адамдарға мақсатты әсер ету дағдылары, басқару және келіссөздер стратегияларын таңдау және жүзеге асыру, жеке және командалық мақсаттарды үйлестіру бойынша білім алады
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 3
-
Мейрамханалар және қонақ үйлерде қызмет көрсету технологиясы
Қонақ үйлерге, мейрамханаларға және туристік кешендерге қонақ үй қызметін ұйымдастыру негіздері, қонақ үйлерде қонақтарға қызмет көрсету, қонақтарды қабылдау және орналастыру, бөлмелерді тазалау және олардың эстетикалық дизайны, санитарлық-тұрмыстық қызмет көрсету, гигиена қызметтерін көрсететін техниканың технологиясы мен ұйымдастырылуын қамтамасыз ететін жеткілікті теориялық және практикалық білімдер мен дағдыларды береді. Әртүрлі типтегі және кластардағы кәсіпорындарда қызмет көрсетуді ұйымдастыру және қызмет көрсету ерекшеліктері. Тамақтанудағы қазіргі заманғы әдістер мен қызмет көрсету нысандарын зерттеу. Қонақ үй және мейрамхана қызмет көрсету мәдениетін зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Guest Relations & Customer care
Бұл пән қонақтар үшін жағымды және ұмытылмас тәжірибе жасауға, олардың қажеттіліктері мен үміттерін қанағаттандыруға, сондай-ақ тұтынушылармен ұзақ мерзімді қарым-қатынасты сақтауға - адал клиенттердің санын арттыруға бағытталған кең ауқымды қызмет түрлерін оқытуды қарастырады. Студенттер GR менеджерінің міндетіне жататын қажетті білім мен дағдыларды дамытады: қонақтармен қарым-қатынас жасау, мәселелер мен қақтығыстарды шешу, қосымша қызметтер мен ойын-сауық ұйымдастыру, сонымен қатар қонақжай атмосфераны құру және қызмет көрсетудің жоғары деңгейін қолдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 3
-
Foreign language 4
Іскерлік ағылшын тілі студенттердің менеджментпен байланысты тақырыптар бойынша ағылшын тілінде тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Осы мақсатта курс аса күрделі бизнес мақалаларын өз бетінше оқуға, жоғары деңгейдегі презентациялар мен дәрістерді тиімді тыңдауға, сондай-ақ сыни ойлауға, кәсіби іскерлік қарым-қатынас пен халықаралық серіктестермен хат алмасуға, күрделі тілдік құрылым мен лексиканы пайдалануға баса назар аударуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
"Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет" пәнінің мақсаты-бакалаврдың барлық мамандықтары мен бағыттары үшін тұтас пәнаралық білім жүйесі ретінде студенттердің мемлекет пен құқыққа байланысты базалық ұғымдар мен санаттарды зерделеуі, ұлттық құқықтың жетекші салалары саласында қажетті білім алуы болып табылады. Осы пән шеңберінде мемлекет (оның белгілері, нысандары, конституциялық құрылыстың негіздері, функциялары, басқа мемлекеттермен өзара іс-қимыл) және құқық (конституциялық құқықтың, әкімшілік құқықтың, Қаржы құқығының, халықаралық құқықтың негіздері және т. б.) сияқты құбылыстардың мәні ашылады; қазіргі заманның әртүрлі құқықтық жүйелеріне салыстырмалы-құқықтық талдау жасалады; ұғымы мен мәні ашылады мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының мазмұны, ҚР Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамасының мазмұны, ұлттық және халықаралық деңгейде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл тәжірибесі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Екінші шет тілі 1
• Сөйлеу: Өте қарапайым диалогты жүргізу. Жай сөйлемдерді кіріктіре отырып, әңгіме құрау. • Жазу: жеке жазуға арналған шағын мәтіндер құрастыру. • Тыңдау / оқу шеберлігі: А1 деңгейіндегі шағын мәтіндерді тыңдау және оқу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Қазақ (орыс) тілі 4
Курс студенттердің арнайы мақсаттар үшін LSP - тіл деңгейлерінде кәсіби қазақ/орыс тілін меңгеруіне арналған. Оқу курсы мамандық лексикасын біртіндеп игеруді ескере отырып жасалған және мамандарға қажетті кәсіби бағдарланған білім беруге арналған. Пән кәсіби қарым-қатынаста коммуникативтік қабілеттерді дамытуға бағытталған. Пәнді игеру барысында студенттер болашақ маманға мамандық тілі негізінде қажетті коммуникативтік және тілдік құзыреттіліктерді қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 3
-
Second foreign language 2
Курс жаңадан бастаушыларға екінші шет тілін (қытай, француз, түрік, неміс, итальян, испан) үйренуге практикалық болып табылады. Екінші шет тілін оқыту шетел тілдерін меңгерудің халықаралық стандартының (CEFR) талаптарына сәйкес жүргізіледі, бұл оқыту тәсіліне сәйкес келуді қамтамасыз етеді. (A 2 деңгейі)
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Инновациялық менеджмент және кәсіпкерлік
Пәнді оқытудың мақсаты инновациялық кәсіпкерлік және менеджмент жүйесі, зерттеулер мен әзірлемелерді басқару әдістері, шағын және орта бизнес кәсіпорындарында инновациялық қызметті жоспарлау және ұйымдастыру ерекшеліктері туралы кешенді идеяға бағытталған. Инновациялық менеджмент және кәсіпкерлік пәні қаржы-экономикалық білімді зерделеуге және алуға және кәсіпкерлік құзыреттерді, оның ішінде шағын және орта бизнес кәсіпкерлері немесе өз саласындағы корпоративтік инноваторлар болуды жоспарлайтын "жұмсақ" дағдыларды дамытуға бағытталған
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 3
-
Hospitality Operations Management (ағылшын тілінде)
Студенттерге кіру деңгейіндегі қонақүйде немесе менеджмент деңгейіндегі мейрамханада жұмыс істеуге қажетті жеткілікті мазмұн мен нұсқауларды беру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Қонақжайлылық индустриясындағы маркетинг
Менеджмент саласының гуруы Питер Друкер, Business Week-де журналына берген сұхбатында: "Маркетинг бүкіл бизнесті өзінің соңынын ертіп жүреді. Ол тұтастай алғанда бизнесті тұтынушы тұрғысынан көрінетіндей көрсетеді. Маркетингті түсінбей, бизнесті жақсы түсінуге қол жеткізу мүмкін емес". Мен мейрамхана саласын мар кетингсіз елестету мүмкін емес екенін осы сөздермен дәлелдегім келді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Қонақжайлылық саласында брендинг дестинациясы
Пәнді игерудің мақсаты - аумақтық маркетингтің және бағыттардың брендингінің теориялық негіздері туралы білімдерін қалыптастыру және қонақжайлылық индустриясының практикалық қызметінде алған білімдерін барлық түрлілікте қолдану дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Foreign language 5
Курс күнделікті кәсіптік қарым-қатынас, мамандық бойынша түпнұсқа әдебиеттерді оқу және аудару саласында қажет болатын «Шет тілі» («Жалпы ағылшын тілі», «Іскерлік ағылшын») курсын оқып-үйрену барысында коммуникативті құзіреттіліктер мен дағдыларды одан әрі дамытуды көздейді және терминологиялық сөздік, баяндамалар жазу және конференцияларда сөйлеуге дағдыландырады
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Front Office and Rooms Division Management (ағылшын тілінде)
Курста қонақ үй индустриясындағы инновациялық технологиялар, туристік және корпоративтік топтарды қоса алғанда, әртүрлі санаттағы қонақтарды қабылдау, тіркеу және орналастыру ерекшеліктері, шетелдік қонақтарды тіркеу және орналастыру ережелері, нормативтік құжаттаманы жүргізу үлгілері талқыланады. Сондай-ақ негізгі және қосымша қонақ үй қызметтері, олардың пакеттері, ынталандыру бағдарламалары және қонақтарға арналған адалдық бағдарламалары, әлеуетті және тірі қонақтармен жұмыс істеу бойынша ұсыныстар. Бұлттық операциялық жүйелердің құрылымын, Opera және R-Keeper жүйелерін және олардың жеке құрамдастарын, жұмыс істеу ерекшеліктерін және бір-біріне әсер ету ерекшеліктерін зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Әлем халықтарының ас түрлері
Пән әртүрлі мәдениеттерді тамақтандыру саласында түсіністікті қалыптастыруға көмектеседі, әртүрлі тағамдармен, тамақ әдеттерімен және дүние жүзіндегі адамдардың талғамымен таныстырады. Студенттер тамақтанудың адам өміріндегі маңызы, тағам дайындаудың теориялық негіздері, гастрономиялық әдеттерін, құмарлықтарын және әлем халықтарының ұлттық тағамдарының ерекшеліктерін қалыптастыруға байланысты мәселелерді меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Қонақжайлылық индустриясында жылжыту және сату
Оқу пәнінің мақсаты-қонақ үй қызметтерін жылжыту және сату жүйесін құру және жұмыс істеу негіздерін түсіну, студенттерді қонақ үй қызметтерін жылжыту мен сатуда маркетингтік құралдарды практикалық қолдануға дайындау, ішкі және халықаралық нарықтарда қонақ үй қызметтерін сатудың әдістері мен әдістерін, жарнаманы, қонақ үй индустриясындағы қоғамдық қатынастар мен қоғамдық шараларды ұйымдастыру және өткізу әдістерін ашу
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Second foreign language 3
Курс екінші шет тілін (қытай, француз, түрік, неміс, итальян, испан) оқып жүргендерге арналған практикалық сабақтардан тұрады. Курс студенттердің мәдениетаралық деңгейде шет тілдерін білу қабілетін одан әрі дамытуға, өнімдік және қабылдау қабілетерінің, тілдік материалдарын тереңдетуге және кеңейтуге бағытталған практикалық жұмысқа негізделген. Екінші шет тілін оқыту шетел тілін меңгерудің халықаралық стандарттарының талаптарына сәйкес жүзеге асырылады, курс соңында В1 деңгейіне жету мақсат етілген.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Food & Beverage Management (ағылшын тілінде)
Курс мейрамхананы, барды немесе басқа да тамақтану орындарын сәтті басқаруға қажетті негізгі тұжырымдамаларды, стратегияларды және практикалық дағдыларды талқылайды. Сондай-ақ кәсіпкерлік қызметтің осы түріндегі қаржылық менеджмент және негізгі операциялық функциялар, мысалы, мәзірді құрастыру, пайда мен шығын туралы есептерді талдау, баға белгілеу, маржа талдауы, жеткізу тізбегін басқару, қонақтарға қызмет көрсету процестері, сонымен қатар F&B ұйымы қызметкерлерінің өзара әрекеттесуі мен өнімділігі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Foreign language 6
Курс студенттердің кәсіби тілдік құзыреттілігін арттыру, олардың кәсіби ағылшын тілі аясында сөйлеу дағдылары мен коммуникативтік білімдерін жақсарту үшін жасалған. Курс тапсырмалары сыни ойлау қабілетін одан әрі дамытуға, сондай-ақ ұйымдағы менеджмент ерекшелігіне сәйкес академиялық жазу дағдыларын табысты жүзеге асыруға мүмкіндік береді. Тілді оқыту коммуникативтік, интерактивті және нәтижелі тәсілдер бойынша жүзеге асырылады, сонымен қатар студенттің өзіндік жұмысына көп басымдылық беріледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Қонақ үй және мейрамхана қызметінің мәдениеті
Курстың мақсаты-құрылымдық түрде қызмет көрсету мәдениетінің мазмұны мен нормаларын ашу, тиісті салада іскерлік қарым-қатынас мәдениеті бойынша ұсыныстар беру. Курс мейрамхана және қонақ үй сервисінің этикалық, эстетикалық мәдениетін және этикет-технологияны Мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесі саласындағы маманның мәдениетін жетілдіру құралы ретінде қарастырады
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Қонақ үй мен мейрамхананың дизайнын басқару
Пән студенттерге қонақжайлылық индустриясының кәсіпорындары үшін дизайн және корпоративтік сәйкестікті құру ерекшеліктерін және олардың қонақ үй және мейрамхана бизнесі нарығындағы бәсекеге қабілеттіліктегі рөлін меңгеруге бағытталған. Пән студенттерді дизайн мәдениетімен және дизайн өнерінің дағдыларымен, қонақжайлылық индустриясындағы интерьер дизайнының түрлерімен және стильдерімен таныстырады, сонымен қатар жасалған интерьер дизайны үлгілерінің бірегейлігінде әлемдегі ең жақсы, ерекше және есте қаларлық қонақүйлер мен мейрамханалардың мысалдарымен таныстырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
MICE-туризм - іскерлік кездесулер индустриясы
Іскерлік туризмді ұйымдастырудың мәні мен ерекшеліктері, туристік қызметтердің халықаралық және қазақстандық нарықтарындағы туризмнің осы түрінің жағдайы мен динамикасы туралы түсінік қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Мейрамхана және қонақ үй бизнесіндегі есеп және аудит
Мейрамхана және қонақ үй бизнесіндегі бухгалтерлік есеп және аудит шаруашылық операцияларды дұрыс есепке алу және мейрамхана және қонақ үй бизнесі кәсіпорындарында қаржылық есептілікті дайындау үшін студенттердің теориялық және практикалық дайындығын қамтамасыз етеді. Тауар операцияларының құжаттық ресімделуінің дұрыстығын тексеру, оларды есепке алуда уақтылы және дұрыс көрсету. Тауар қорларын бақылау, жарамсыз, ескірген және сапасыз тауарларды анықтау. Қаржылық көрсеткіштерді (пайда мөлшері, қаражаттың түсу көздері және оларды жұмсау тәртібі, айналым қаражаты, күрделі салымдар, пайдадан аударымдар және т.б.), сондай-ақ жеткізушілермен және сатып алушылармен есеп айырысудың дұрыстығын және бюджетке төлемдердің уақтылы түсуін бақылау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 3
-
Қызмет көрсету экономикасындағы тұтынушы талғамы мен бағдарлау әрекеті
Қызмет көрсету экономикасындағы тұтынушыларды бағдарлау негіздері. Сервистік агенттіктің клиенттерімен тиімді өзара іс-қимыл: тұжырымдама және базалық технологиялар. Клиенттерге қызмет көрсетудің өзекті аспектілері. Қонақжайлылық және туризм индустриясы кәсіпорындарында қызмет көрсету технологиясы. Сату алгоритмі. Сатуды талдау, заманауи техникалар. Қызмет көрсету индустриясындағы телефон сатылымы. Туризм индустриясы кәсіпорындарында қызметтерді тиімді ұсыну. Презентация мақсаты. «AIDA» принципі. Презентацияның негізгі заңдылықтары. Қызмет көрсету маманын таныстыру. Қонақжайлылық саласындағы CRM (Клиенттермен қарым-қатынасты басқару).
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 3
-
Қонақ үй, курорт және СПА сервис қызметтерінің халықаралық жүйесі
Тұжырымдамалардың анықтамалары, курорттар мен сауықтыру арасындағы айырмашылықтар. Халықаралық қонақ үй желілерін жіктеу және стандарттау. Орналастырудың әртүрлі санаттарын басқару пән бағдарламасының мақсаты мен негізі қонақ үйлердің, курорттардың және спа-сервистердің қауіпсіздік жүйелерін, қонақжайлылықты есепке алуды, қонақ үй нөмірлері бөлімдерін басқаруды, курорттарды басқаруды, қоғаммен байланысты және сервистік ұйымдарды басқарудың ақпараттық жүйелерін оқытуды қамтиды
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Екінші шет тілі 4
Курс екінші шет тілін (қытай, француз, түрік, неміс, итальян, испан) оқып жүргендерге арналған практикалық сабақтардан тұрады. Екінші шет тілін оқыту халықаралық деңгейдің шет тілдерін меңгеру деңгейіне сәйкес келетін халықаралық стандарт талаптарына сәйкес жүргізіледі. (A2 деңгейі)
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Стратегиялық жоспарлау
Заманауи стратегиялық жоспарлау саласындағы ғылыми және тәжірибелік білім алу. Кәсіпорынның перспективаларын негіздеу үшін стратегиялық жоспарлау әдістерін құзыретті қолдану. Бизнестегі экономикалық субъектінің стратегиясын әзірлеу. Бизнес-жоспарды стратегиялық жоспарлаудың негізгі компоненті ретінде жасау мүмкіндігі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Кірістер мен шығыстарды басқару
Курс студенттерге қонақжайлылық кәсіпорындарын жоспарлау және бюджеттеу туралы жалпы түсінік береді: кірістерді басқарудың негізгі түсініктері мен принциптері; ойындағы жұмыс және жеке жұмыс, кірістердің әртүрлі нәтижелерін талдау дағдылары және қорытынды синтезі, сыни ойлау; қонақүйлер мен мейрамханалардың кірістері туралы есепті жылдам талдау, нарықтағы сұранысты болжау және кесте мен статистикада осындай болжамдарды рәсімдеу, сегменттеу тұтынушылардың көрсеткіштері, баға саясаты жүйесіндегі проблемаларды анықтай білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Қонақжайлылықтағы тұрақты менеджмент
Пән студенттердің білімі мен дүниетанымын қалыптастырады, қонақжайлылықтағы экономикалық дамудың дәстүрлі үлгілерінен тұрақты түрге көшу қажеттілігін жүзеге асыруға мүмкіндік береді. Ол экологиялық ресурстарды оңтайлы пайдалануды зерттейді, негізгі экологиялық процестерді қолдайды және табиғи мұра мен биологиялық әртүрлілікті сақтауға көмектеседі. Тұрақты ортада қонақжайлылықты басқару дағдыларын дамыту қабылдаушы қауымдастықтың әлеуметтік-мәдени сәйкестігін құрметтеуге үйретеді, олардың салынған және өмір сүретін мәдени мұрасы мен дәстүрлі құндылықтарын қастерлейді, мәдениетаралық түсіністік пен толеранттылыққа ықпал етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Қонақжайлылықтағы коммуникация психологиясы
Пән қонақ үй этикетінің ерекшеліктерін, қонақжайлылық индустриясындағы кәсіби қызмет аясында іскерлік қарым-қатынастарды қалыптастыру мәдениетін зерттеуге бағытталған. Қонақтарды қарсы алу, оларды алып жүру және бөлмелерде орналастыру, сондай-ақ қосымша қызметтерді көрсету этикасының негізгі нормаларын қарастырады. Кәсіби этикаға сәйкес қонақжайлылық индустриясында тұтынушыларға қызмет көрсету дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Қонақ үй және мейрамхана бизнесіндегі құжат айналымы
Пән қонақжайлылық кәсіпорнындағы жұмыс процесінің барлық аспектілері туралы түсінік береді. Негізгі есеп құжаттары, шот-фактураларды беру, есеп құжаттарын жабу, шарттық қызметті жүргізу, тендерлерге қатысу, тендерлік және басқа құжаттамаларды толтыру, тексерулерден өту, сәйкестік комиссиялары және т.б., коммерциялық ұсыныстарды дайындау және шығару сияқты тақырыптарды қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кәсіби қызметте алдыңғы қатарлы коммуникациялық технологияларды қолдану, қарым-қатынас мақсаттары мен жағдайларына байланысты тілдесе алу, мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде кәсіби тақырыптарда еркін сөйлесу және өз кәсібінің әлеуметтік маңыздылығын түсіну.
- Қонақжайлылық индустриясындағы кәсіпорындарының қаржылық қызметін жоспарлау, ұйымдастыру және бағалай білу. Технологиялық процестердің орындалуын және қонақ үй мен мейрамхана қызметіндегі лауазымдық нұсқаулықтарды бақылай білу.
- Қоғамдық тамақтану кәсіпорындарының басқарудың негіздерін біліп, қонақ үй бизнесінің менеджмент мәселелерін түсіну. Қонақжайлылық индустриясының негізгі аспектілері және осы салада өзгеріп отыратын орта туралы кең, интеграцияланған түсінікке ие болу.
- Қонақжайлылық индустриясындағы мансабын дамыту мақсатында теориялық және практикалық білім мен дағдыларды қонақ үй мен мейрамхана бизнесінің әр түрлі аспектілерінде қолдану.
- Жалпы білім беру және кәсіптік пәндерді оқу барысында алған білімдерін жүйелі түсінік алу және басқарушылық ықпал ету тиімділігін арттыру үшін өз еңбек қызметінде қолдану
- Кәсіби қызмет саласында қолданылатын ақпаратты жинаудың, сақтаудың және өңдеудің компьютерлік әдістерін қолдана білу, заманауи ақпараттық технологияларды пайдалану, әлемдік экономиканың әртүрлі жағдайлары мен жағдайларында икемді және ұтқыр болу
- Қонақжайлылық индустриясындағы кәсіпорындарының қызметіне ішкі және халықаралық нарықтарда әсер ететін сыртқы және ішкі факторларды болжай алу. Белгісіздік пен дағдарыс жағдайында сервистік компанияны басқару бойынша білім мен дағдыларға ие болу.
- Экономикалық білім негіздеріне ие болу, менеджмент, маркетинг, көшбасшылық теориясы туралы ғылыми түсініктерге ие болу және қонақжайлылық индустриясындағы кәсіпорындарды басқару саласындағы негізгі және өзекті мәселелердің мәнін түсіну.