Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01906 Арнайы педагогика: Инклюзивті білім беру в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Бәсекеге қабілетті білім беру ортасындағы жоғары академиялық стандарттарға сәйкес білімі бар, азаматтық ұстанымы бар, заманауи ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдай және шеше алатын, арнайы және инклюзивті білім беру жүйесінде педагогикалық, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін табысты жүзеге асыратын магистрлерді даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M021 Арнайы педагогика
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
  • Дайындық бағыты 7M019 Арнайы педагогика

Пәндер

  • ЖОО арнайы пәндерді оқыту әдістемесі

    Мақсаты: ЖОО-да арнайы пәндерді оқыту әдістемесін, тиісті әдістер мен құралдардың көмегімен оқытуды ұйымдастырудың әртүрлі нысандарында психологиялық-педагогикалық білімді игеруді ұйымдастыру және бақылау дағдылары мен дағдыларын, инновациялық педагогикалық тәжірибені зерделеу және қолдану қабілетін меңгеру. Мазмұны: Қазақстан Республикасында ЖОО-да арнайы пәндерді оқыту әдістемесі. "ЖОО-да арнайы пәндерді оқыту әдістемесі"пәнінің пәні мен міндеттері. Оқу пәні ретінде арнайы педагогиканы (арнайы психологияны) құрудың ғылыми негіздері. Арнайы педагогика мен психологияның әртүрлі салаларын оқытудың әдістемелік аспектілері. Оқыту әдістері. Арнайы педагогика және психология бойынша оқу сабақтарының негізгі нысандары және оларды өткізу әдістемесі психологиялық-педагогикалық пәндер бойынша СӨЖ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік құжаттама. Арнайы пәндер бойынша оқу бағдарламаларының түрлері. Арнайы пәндерді оқыту құралдары. Білім алушылардың білім беру нәтижелерін бақылау және бағалау. Бақылау түрлері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы

    Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Студенттер кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    «Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арнайы педагогика әдіснамасы және ғылыми зерттеу әдістері

    Мақсаты: Арнайы педагогика саласындағы ғылыми зерттеудің әдіснамалық негіздерін зерттеу. Мазмұны: психологиялық-педагогикалық зерттеу әдіснамасының жалпы теориялық мәселелері. Зерттеу әдістемесі, әдістері, әдістері туралы түсінік. Арнайы педагогикадағы психологиялық-педагогикалық зерттеу әдістері. Психологиялық-педагогикалық зерттеу әдістерінің жіктелуі (Б. Г. Ананьев). Арнайы педагогикадағы психологиялық-педагогикалық зерттеу деректерін өңдеу. Арнайы педагогика мен психологиядағы зерттеу нәтижелерін түсіндіру және ұсыну. Құзыреттілігі: теориялық-әдіснамалық құзыреттілік және арнайы педагогикада ғылыми зерттеу жүргізуге дайындық.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру жүйесіндегі тиімді білім беру технологиялары

    Мақсаты: инклюзивті білім беру жағдайында ЕББҚ бар балаларға білім беру жүйесіндегі түзете-дамыту технологияларына талдау жасау бойынша білімдерін дамыту Мазмұны:.Инклюзивті білім берудегі білім беру технологиялары. Инклюзивті білім беру технологиялары ЕОҚ бар балаларға кедергісіз білім беру құралы ретінде. Жобалау және бағдарламалау технологиялары. Мұғалім мен мамандардың командалық өзара әрекеттесу технологиялары. Құрылымдық, бейімделген және қол жетімді ортаны ұйымдастыру технологиялары.Құзыреттілігі: Инклюзивті білім беру жүйесіндегі тиімді білім беру технологиялары бойынша құзыреттерін дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру жүйесінде ЕББҚ психологиялық-педагогикалық диагностикалау

    Мақсаты: ерекше оқу қажеттілігі бар балаларға білім берудегі психологиялық-педагогикалық диагностика мен мониторинг бойынша білімдерін дамыту. Мазмұны: ЕББҚ бар балалар мен ересектердің психикалық даму ерекшеліктерін зерттеудің негізгі принциптері. ЕББҚ бар балаларды диагностикалық тексеру әдістері. ЕББҚ бар мектепке дейінгі және мектеп жасындағы балаларды психологиялық-педагогикалық зерттеу. Қорытынды жасау ерекшеліктері және психологиялық-педагогикалық сипаттамалары. Арнайы білім беру жүйесіндегі Мониторинг. Құзыреттілігі: Ерекше оқу қажеттілігі бар балаларға білім берудегі психологиялық-педагогикалық диагностика мен мониторинг бойынша құзыретін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру жүйесінде ЕББҚ психологиялық-педагогикалық диагностикалау

    Мақсаты: Инклюзивті білім беру жағдайында ЕББҚ бар балалардың психологиялық диагностикасы. Мазмұны: Инклюзивті білім беру жағдайында ЕББҚ бар балалардың педагогикалық диагностикасы. Психологиялық-медициналық-педагогикалық консилиумды ұйымдастыру. Жеке білім беру бағытын құру. Бейімделген білім беру бағдарламасын әзірлеу. Жеке білім беру бағытын іске асыру. Құзыреттілігі: инклюзивті білім беру жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды психологиялық-педагогикалық диагностикалау бойынша құзыретін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ЕББҚЕ тұлғалар үшін әлеуметтік-педагогикалық алдын алу

    Мақсаты: ерекше оқыту қажеттілігі бар адамдар үшін әлеуметтік-педагогикалық алдын алу бойынша білімдерін дамыту. Мазмұны: Әлеуметтік-педагогикалық профилактиканың заманауи технологияларының мәні. Білім беру процесіне қатысушыларды психологиялық-педагогикалық ағарту мәселелерін шешудегі психологиялық-педагогикалық және нормативтік-құқықтық білім. ЕОҚ бар балаларға арналған профилактикалық және түзету-дамыту бағдарламаларын жобалау. Білім беру мекемесі мамандарының оң тұлғааралық өзара іс-қимылын ұйымдастыру. Құзыреттілігі: ерекше оқыту қажеттілігі бар адамдар үшін әлеуметтік-педагогикалық алдын алу бойынша құзретін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру жағдайында ЕББҚ бааларды оқыту мен тәрбиелеу

    Мақсаты: барлығына білім беруді қолдау,кедергілерді жоюға баса назар аудара отырып, ЕББҚ балаларды оқыту мен тәрбиелеу. Мазмұны: Инклюзивті білім беру ұғымы. Инклюзивті білім беру жағдайында ЕББҚ бар балаларды оқыту. Инклюзивті білім беру жағдайында балаларды оқытудың әдістері, құралдары, нысандары. Инклюзивті білім беру жағдайында ЕББҚ бар балаларды тәрбиелеу. Инклюзивті білім беру жағдайында ЕББҚ бар балаларды оқыту және тәрбиелеу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері. Құзыреттілігі: Инклюзивті білім беру жағдайында ЕББҚ балаларды оқыту мен тәрбиелеу бойынша құзыреттерін қалыптастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру

    Мақсаты: Инклюзивті білім беру саласындағы ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру бойынша теориялық және әдістемелік білімдерін дамыту. Мазмұны: Инклюзияның зерттеу пәні, міндеттері мен әдістері. Инклюзияның тұжырымдамалық-категориялық аппараты. Зерттеу логикасы туралы түсінік. Инклюзия саласындағы психологиялық-педагогикалық зерттеу кезеңдері: дайындық, ұйымдастыру, өткізу. Теориялық және эмпирикалық деңгейдегі зерттеулер. Мәселелер, гипотезалар, тұжырымдамалар түрінде жүйелі білімді дамытуға бағытталған теориялық зерттеулер инклюзиядағы эмпирикалық зерттеу әдістері. Деректерді жинау және жинақтау (бақылау, әңгімелесу, сауалнама жүргізу, тестілеу, сұхбат алу, құжаттар мен қызмет өнімдерін талдау). Педагогикалық эксперимент, оның түрлері, жүргізу тәртібі. Құзыреттілігі: Инклюзивті білім беру саласы бойынша ғылыми-зерттеуге негізделген құзыреттерін қалыптастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру саласындағы ғылыми зерттеулерді жоспарлау

    Мақсаты: Ғылыми таным әдіснамасының және инклюзивті білім беру саласындағы ғылыми зерттеу әдіснамасының негіздерін меңгерту. Мазмұны: Зерттеу әдістемесі, әдісі, әдістемесі, олардың өзара байланысы. Әдістемелік білімнің түрлері. Инклюзивті білім берудің ұғымдық-категориялық аппараты. Тұжырымдамалардың сипаттамасы: тақырып, өзектілік, қарама-қайшылық, проблема. Зерттеудің мақсаты мен міндеттері, объект пен пән, гипотеза, ғылыми жаңалық, теориялық және практикалық маңыздылығы, Зерттеу әдістері. Зерттеу логикасы туралы түсінік. Инклюзивті білім беру саласындағы психологиялық-педагогикалық зерттеудің кезеңдері: дайындық, ұйымдастыру, өткізу.Құзыреттілігі: Инклюзивті білім беру саласындағы ғылыми зерттеулерді жоспарлау бойынша құзыретін дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Салыстырмалы арнайы педагогика

    Мақсаты: салыстырмалы арнайы педагогиканың теориясы мен практикасын білу. Салыстырмалы арнайы педагогикадағы зерттеу пәні, міндеттері, әдістемесі мен әдістері. Салыстырмалы арнайы педагогиканы дамытудың жалпы тенденциялары мен ұлттық ерекшелігі, ЕББҚ бар адамдардың білім алуына байланысты әлеуметтік маңызды проблемалар мен процестерді талдау. Шетелдік салыстырмалы педагогиканы зерттеудің тарихи кезеңдері. Салыстырмалы арнайы педагогиканың теориялық негіздері. ЕББҚ бар балаларды оқыту және тәрбиелеу туралы ғылыми білім құрылымындағы салыстырмалы арнайы педагогиканың орны. ҚР-да және әлемнің түрлі елдерінде арнайы білім беру жүйесінің қалыптасу ерекшеліктері. Құзыреттілігі: салыстырмалы арнайы педагогика саласындағы заманауи ғылыми парадигманы білу мен түсінуді көрсетеді, оның даму перспективалары мен жағдайларын болжайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ЕББҚ бар балалардың білім алуын және дамуын ұйымдастыру

    Мақсаты: Білім беру-түзету жұмыстарын жобалау және жүзеге асыру; жеке даму бағыттарын жобалау.Мазмұны: білім беру, адамдарды әлеуметтік бейімдеу және ЕБҚ-мен интеграциялау; түзету-білім беру кеңістігін жобалау және оны әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлеу; өзекті түзету-педагогикалық міндеттерді шешу кезінде білім беру, денсаулық сақтау және әлеуметтік қорғау салалары қызметкерлерінің өзара іс-қимылын қамтамасыз ету. Құзыреттілігі: ЕОҚ бар балаларға білім беру мен дамыту ұйымдарындағы жеке дасыту бағыттары бойынша құзыреттерін дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Арнайы білімдегі Менеджмент

    Мақсаты: Арнайы білім беру менеджментінде сұранысқа ие кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: арнайы білім берудегі менеджменттің мәні, мазмұны және ерекшеліктері. Менеджменттің заманауи технологиялары. Менеджмент әдістері, құралдары және әдістері."Жас маман" супервизиясы. Арнайы білім беру менеджментіндегі зерттеу мәселелерін шешудің заманауи ғылыми әдістері.Құзыреттілігі: білім беру процесін басқарудың әдістерін, ұйымдастырушылық формалары мен технологиялық әдістерін қолдану мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • ЕОҚ бар баланың жеке білім беру бағытын жобалау

    Мақсаты: білім беру ұйымында ЕОҚ бар балалардың әлеуметтенуіне, олардың әлеуметтік және тұлғалық дамуына қолайлы жағдайлар жасау. Мазмұны: ЕОҚ бар бала үшін жеке білім беру бағытын жобалау. Баланы психологиялық-педагогикалық қолдау процесінде мамандардың өзара әрекеттесуін ұйымдастыру әдістері. Қазіргі білім беру ұйымында түзету және білім беру кеңістігін жобалау технологиясы. Ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, ЕОҚ бар баланы психологиялық-педагогикалық қолдау процесін әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлеу және қолдану тәсілдері; ЕОҚ бар баласы бар ата-аналармен консультациялық-ағартушылық және профилактикалық жұмысты іске асыру әдістері.Құзыреттілігі: ерекше оқу қажеттілігі бар балалардың жеке білім беру бағытын жобалау бойынша құзерттерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазылым

    Академиялық жазылым пәні тиімді коммуникация дағдыларын жетілдіруге бағытталған, идеяларды анық және ұйымдасқан түрде жеткізуге дағдыландырады. Сондай-ақ сыни ойлау мен аналитикалық дағдыларды дамытуға, ақпаратты бағалауға және негізгі зерттеу дағдыларын үйренуге ықпал етеді. Курстың мақсаты – жалпы академиялық жазылым дағдыларын зерттеу тұрғысынан жетілдіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру жүйесінде білім сапасын басқару

    Мақсаты: Инклюзивті білім беру жүйесінде білім сапасын басқару мен менеджмент бойынша білімдерін дамту. Мазмұны: Білім беру сапасын басқару тетігінің іргелі негізі. Психологиялық-педагогикалық, медициналық және әлеуметтік мониторинг. Сапаны бақылау. Мотивация. Ұйымдастыру. Жоспарлау, жобалау. Талдау. Сапаны зерттеу.Құзыреттілігі: Инклюзивті білім беру жүйесінде білім сапасын басқару мен менеджмент бойынша құзыретін дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру жүйесінде ЕББҚБ оңалту және әлеуметтік бейімдеу

    Мақсаты: Инклюзивті білім берудегі ЕББҚ бар балаларды әлеуметтік-педагогикалық оңалту проблемасының ғылыми-теориялық негіздерін талдау. Мазмұны: Қазақстан Республикасындағы инклюзивті білім берудегі ЕББҚ бар балаларды әлеуметтік-педагогикалық оңалтудың жағдайы мен мүмкіндіктері. Инклюзивті білім беруде ЕББҚ бар балаларды тиімді оңалтудың әлеуметтік-педагогикалық шарттары. Инклюзивті білім беруде ЕБҚ бар балаларды әлеуметтік-педагогикалық оңалтудың құрылымдық-мазмұндық моделін іске асырудың тиімділігі.Құзыреттілігі: Инклюзивті білім беру жүйесінде ЕББҚ бар балаларды әлеуметтендіруге негізделген құзыретін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Арнайы педагогикадағы зерттеу нәтижелерін сандық және сапалық талдау

    Мақсаты: зерттеу нәтижелерін сапалы және сандық талдаудың математикалық негіздерін білу. Мазмұны: зерттеу деректерін сандық және сапалық талдау әдістері; негізгі статистикалық критерийлер. Сандық әдістер: статистикалық өңдеу әдістері (сипаттамалық статистика, көрсеткіштердің үлгілері мен қатарларын салыстыру, уақыт қатарларын талдау, әдістердің сенімділігін есептік бағалау), корреляциялық талдау, факторлық талдау, модельдеу, тестілеу, сауалнама. Зерттеу нәтижелерін түсіндіру. Құзыреттілігі: эмпирикалық зерттеу нәтижелерін сандық және сапалық талдау мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Арнайы педагогика мен психологиядағы математикалық статистика әдістері

    Мақсаты: кәсіби есептерді шешуге арналған заманауи математикалық құралдарды білу. Мазмұны: арнайы педагогика мен психологиядағы психологиялық-педагогикалық зерттеулердегі деректерді математикалық өңдеудің негізгі ұғымдары. Жалпы және іріктеу. Өлшеу шкалалары. Статистикалық гипотезалар. Статистикалық критерийлер. Ғылыми зерттеу деректерін статистикалық өңдеу әдістері. Тапсырмаларды жіктеу және оларды шешу әдістері. Сандық таралу сипаттамалары. Құзыреттілігі: математикалық статистиканың аналитикалық және графикалық әдістері арқылы эмпирикалық деректерді талдау және ұсыну мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Теориялық және әдіснамалық талдау дағдыларын меңгереді, болжау және жоспарлау әдістерін практикада қолдана біледі, сондай-ақ білім беру, зерттеу және практикалық міндеттерді шешу үшін кәсіби және пәнаралық білімді синтездей біледі; жоғары білімнің қазіргі жағдайына әсер ететін стратегиялық сыртқы және ішкі факторларды сыни тұрғыдан бағалау және жаңа идеяларды қалыптастыру қабілетіне ие бола алады;
  • Орта және жоғары білім берудің әлемдік тенденциялары мен даму стратегияларын ескере отырып, ұлттық және халықаралық деңгейдегі жарияланымдар арқылы ғылым мен білім берудегі білім шекараларын кеңейтуге өзіндік зерттеулерімен үлес қосады, ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстарды / шығармашылық жобаларды орындауға қатысады;
  • Зерттеу дағдыларын диагностикалауды жүргізеді, білім алушылардың ғылыми-зерттеу/ғылыми-шығармашылық қызметі мен жариялау белсенділігін дамыту және қолдау стратегияларын қолданады; ақпаратты әр түрлі көздерден талдау, мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде тиісті тұжырымдарды дұрыс тұжырымдау және академиялық жазу дағдыларын қолданады;
  • Өзінің ғылыми зерттеу процесін жобалауға, бейімдеуге және енгізуге қабілетті; өзін адамгершілік бағыттағы педагог-менеджер, әдіскер, сарапшы ретінде көрсетеді; білім беру саласындағы бизнес-процестерді басқару дағдыларын меңгереді;
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарға білім беру саласындағы қазіргі заманғы ғылыми парадигманы білу мен түсінуді көрсетеді, оның даму перспективалары мен жағдайларын болжайды;
  • Білім алушылардың әртүрлі санаттарына қатысты қарқынды дамып келе жатқан білім беру жүйесіндегі кәсіби міндеттерді шешеді, білім алушылардың жас, типологиялық және жеке ерекшеліктерін, сондай-ақ ерекше білім беру қажеттіліктерін ескереді;
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу бағдарламаларын жобалайды және іске асырады, білім алушыларды оқытуды, дамытуды, тәрбиелеуді дараландыру үшін қажетті кәсіби қызметте тиімді психологиялық-педагогикалық, оның ішінде инклюзивті технологияларды қолданады;
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылардыңоқу-тәрбие процесін және әртүрлі институционалдық жағдайларда білім беру қатынастарына қатысушылардың өзара әрекетін ұйымдастырады;
  • Арнайы әдістемелер мен заманауи білім беру технологиялары ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылар үшін бейімделген білім беру бағдарламаларын, жеке білім беру бағыттарын әзірлейді және енгізеді, диагностикалық әдістерді және білім алушылардың білім нәтижелерін бағалауды қолданады;
  • Заманауи зерттеу әдістерін қолдана отырып, инклюзия саласында ғылыми зерттеулерді жобалайды және жүргізеді;қазіргі жоғары білім беру педагогикасының педагогикалық теориясы мен әдістемесі саласындағы білімдер жүйесі және оқыту мен тәрбиелеудің сәйкес технологиялары мен әдістері негізінде педагогикалық процесті жоспарлайды және жүзеге асырады;
  • Білім беру ұйымдарымен, денсаулық сақтау және әлеуметтік қорғау ұйымдарымен, шетелдік серіктестермен ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды оқытудың, кәсібилендірудің және әлеуметтік бейімделудің өзекті мәселелерін шешуде өзара іс-қимылды жүзеге асырады;
  • Кәсіби және жеке өзін-өзі тәрбиелеуді жоспарлайды, одан әрі білім беру бағыты мен кәсіби мансабын жобалайды.
Top