Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M08304 Табиғи биоресурстарын тиімді пайдалану в С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық зерттеу университеті

Пәндер

  • Ғылым тарихы және философиясы

    Зерттеуге әдістемелік және диалектикалық көзқарас дағдыларын қалыптастырады, философиялық білімді жинақтайды, тарихи даму мәселелері мен құрылымын зерттейді, ғылыми танымның заңдылықтары мен тенденцияларын талдайды, ғылыми - зерттеу жұмысының нәтижелілігін жүйелейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аңшылықтану және аң шаруашылығы саласында эксперимент теориясы мен әдістері

    Пән аңшылықтану және аң шаруашылығының дамуын, бақылаудың ғылыми әдістерін және тәжірибелік жүйелеуді, ғылыми зерттеу әдістерін, аңшылықтану және аң шаруашылығы саласындағы өндірістік тәжірибені, биологиялық процестерді, факторлардың өзара әрекетін, биохимиялық байланысты факторларды зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Ғылыми-педагогикалық бағыт бойынша білім алып жатқан магистранттарға жоғары мектеп педагогикасының жалпы проблемаларын, әдіснамалық және теориялық негіздерін, оқыту мен тәрбиелеуді талдау дағдыларын, жоспарлау мен ұйымдастырудың қазіргі заманғы технологиялардың элементтерін түсінуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Басқару психологиясы

    Психологиялық заңдар мен басқару заңдылықтары мен еңбек сапасын зерттеу арқылы адамдардың ұйымдасқан іс-әрекетін басқару дағдыларын қалыптастырады, ғылыми негізделген шешімдер қабылдау, басқа адамдардың іс-әрекеттерін құрылымдау, ұйымды басқару қабілеттерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби).

    Білім алушылар арасында халықаралық ғылыми қызметке интеграциялануға мүмкіндік беретін кәсіби құзыреттілік пен ғылыми жазу мәдениетінің маңызды құрамдас бөлігі ретінде шет тілді коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастырады, мамандық бойынша ғылыми-тұжырымдамалық аппаратты еркін басқаруға, ғылыми-ақпараттық базаны кеңейтуге, кең ғылыми білімді меңгеруге, кәсіби және ғылыми қызметтің перспективалық бағыттарын анықтай білуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіптік және сирек кездесетін жоғалып кету қаупі төнген жануарларды молайту әдістері

    Пән аңшылық жануарлардың, сирек жойылып кету қаупі төнген аңдар мен құстардың өсімін молайту мақсатында аңшылық алқаптарды ұтымды пайдалану, жабайы жануарларды көбейту мен сақтау және өсімін молайту бойынша биотехникалық шараларды жүзеге асыру мен жүзеге асырудың заманауи әдістерін әзірлеуді оқытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жануарларды тиімді пайдалану мәселелері

    Пән аңшылық жануарлардың популяциясын реттеу мен басқаруды, есепке алуды, өсіру әдістерін және аңшылық жануарлардың көбеюін болжауды, аңшылық жануарларды акклиматизациялауды, реакклиматизациялауды, жануарлардың саны мен көбеюіне антропогендік фактордың әсерін, аңшылық алқаптардың қорғаныш және ұя салу жағдайларын жақсарту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қазақстан Республикасында кәсіптік ауланатын жануарлар мен құстарды бақылау және аулау

    Пән аңшылық жануарларды аулаудың негізгі әдіс-тәсілдерін білу арқылы аңшылықтың аймақ фаунасына тигізетін әсеріне ұзақ мерзімдік болжам жасауға, аңшылық әдістері мен мерзімдерін реттеу арқылы жабайы жануарлардың бас санының өзгеруін белгілі бір мөлшерде басқаруды оқытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Аңшылық қорларды бағалау

    Пән аңшылық алқаптарды жіктеу принциптерін, аңшылық алқаптарды жіктеудің негізгі таксономиялық бірліктерін, оларды бөлу ережелерін, аңшылық алқаптардың аңшылық жануарлардың мекендейтін орны және адамның аңшылық қызметі орны ретіндегі сипаттамаларын, аңшылық алқаптардың жіктелуін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Аңшылық өнімдерінің тауартануы мен алғашқы өңдеу технологиясы

    Пән аңшылық шаруашылығы өнімдерінің маңыздылығын, жабайы аңдар мен құстар етінің химиялық құрамы мен тағамдық қасиеттерін, аңшылық шаруашылығы өнімдерін алғашқы өңдеу, сапасын анықтау, консервілеу, сұрыптау қағидаларын, жануар және өсімдік тектес дәрілік шикізаттар, оларды дайындау, алғашқы өңдеу және сақтау әдістерін оқытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Аңшылық алқаптарындағы экологиялық туризм

    Пән экологиялық туризмді дамыту мақсатында қорықтардың, ұлттық табиғи парктердің, резерваттардың және басқа да ерекше қорғалатын табиғи аумақтардың әлеуетін зерттеуге бағытталған. Осы табиғи аумақтарға барған кезде биоәртүрлілік пен экожүйелерді қорғауды, сақтауды және қалпына келтіруді үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық мақсаттардағы ағылшын тілі

    Кәсіби және ғылыми қызметте шет тілін қолданумен байланысты функцияларды орындау мақсатында кешенді теориялық-лингвистикалық, практикалық және ақпараттық-аналитикалық дайындық: көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын игеру, пікірталастар жүргізу, әртүрлі көздерден алынған ақпаратпен жұмыс істеу, шет тілінде кәсіби маңызды мазмұндағы мәтіндерді редакциялау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аңшылық алқаптар қоры және оларды есепке алу

    Пән биотехникалық іс-шаралар мен аңшылық жұмыстарын ұйымдастыруға қажетті аңшылық ресурстар мен аңшылық алқаптардың алуан түрлілігі мен қорын зерттейді, сонымен қатар жабайы жануарларды алу әдістемесін және аңшылық ресурстарды есепке алудың заманауи әдістерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және табиғатты тиімді пайдалану

    Пән экология мен табиғатты ұтымды пайдаланудың теориялық негіздерін, экологиялық проблемаларды шешу жолдарын және олардың алдын алу мүмкіндіктерін, табиғатты тиімді пайдалану мен табиғатты қорғаудың құқықтық негіздерін, экожүйелердегі организмдердің өзара байланысын оқытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сәнді жануарларды өсіру

    Пән әртүрлі әдістерді (қоршауда, торда және т.б.) пайдалана отырып, сәндік аңдар мен құстарды өсіру және ұстау, оларды азықтандыру, заманауи селекциялық және асылдандыру жұмыстарын жүргізу, сәндік жануарлардың ауруларының алдын алу мәселелерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аңшылық жануарлар популяциясын басқару және қалпына келтіру

    Пән аңшылық жануарлардың қорын молайту мен пайдаланудың заманауи мәселелерін, аңшылық жануарларға қарым-қатынастың даму болашағы, зерттеу мәселелердің ғаламдық және аймақтық аспектілерін, қоршаған ортаны қорғау және жануарлар дүниесін пайдалану саласындағы мамандарға арналған ақпаратты зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Ғылыми танымның дамуындағы қазіргі тенденциялар туралы, ғылымның өзекті әдіснамалық және философиялық мәселелері туралы білімдерін көрсету. Басқару жүйесіндегі жұмыстың тиімділігі мен сапасын арттыру мақсатында басқару қызметінің психологиялық жағдайлары мен ерекшеліктеріне талдау жүргізу. Ғылымның заманауи тұжырымдамаларының мазмұнын қолдану. Ғылым тарихы мен философиясының мәртебесі мен негізгі мәселелерін талдау.
  • Аңшылық өнімдерін жинау, бастапқы өңдеу технологиясын, аңшылық шикізат өнімдерін сақтау және тасымалдау тәсілдерін, шикізат пен дайын аңшылық өнімдерінің сапасын талдау әдістерін, ҚР-да кәсіптік пайдаланылатын аңдар мен құстарды өндірудің негізгі әдістерін жүзеге асыру. Кәсіптік және кәсіптік емес негізгі өкілдерінің биологиясы, аңдар мен құстардың санын есепке алу туралы білімдерін көрсету.
  • Аңшылық жауарлардың түрлерін есепке алу әдістерін, аулау тәсілдерін, аңшылық ресурстарды тиімді пайдалануды, олардың санын көбейту жолдарын, сондай-ақ жабайы аңдар мен құстарды жасанды ұстау кезінде санын көбейту, күтіп-бағу және өсіру әдістерін практикада қолдану. Жоғары мектептегі педагогикалық зерттеу әдістері мен педагогикалық процесс туралы ұғымды меңгеру.
  • Желілік технологияларды пайдалана отырып, шет тілінде ғылыми және кәсіби ақпаратты іздеу тәсілдерін қолдану. Кәсіби және ғылыми тақырыптар бойынша жазбаша және ауызша коммуникацияны арттыруды жүзеге асыру, академиялық бағыттағы кәсіби тақырыптар бойынша дербес шет тіліндегі мәтіндерді шығару. Сәндік жануарлар тұқымдарының шығу тегі, азықтандыру әдістері, селекциялық жұмыстар туралы білімдерін кәсіби деңгейде қолдану.
  • Аңшылық шаруашылықтарында және табиғатты пайдаланудың басқа салаларында жұмыс істеу үшін қажетті ғылыми теориялық және практикалық дағдыларды қалыптастыру. Қорықтардың, ұлттық табиғи парктердің, резерваттардың және басқа да ерекше қорғалатын табиғи аумақтардың табиғатты пайдаланудың экологиялық негізін, табиғи ресурстардың ғылыми әлеуетін негіздеу. Аңшылық ресурстар мен алқаптарға мониторинг және есеп жүргізу.
  • Құстар мен аңдардың биологиясы, жануарларды қорғау шаралары сонымен қатар аңшылық және аң шаруашылығы саласындағы тәжірибелерді жүргізудің негізгі әдістері туралы білімдерін дамыту. Кәсіпшілік және аңшылық шаруашылықтарында есепке алудың қазіргі заманғы әдістері, аңшылық жануарлар популяциясын басқару және қалпына келтіру жөніндегі іс-шараларды жүргізу мәселелерінде оқыту дағдыларын қолдану.
Top