Маркетинг негіздері

  • Пән маркетингтің принциптері мен функцияларын, маркетингтегі стратегиялық жоспарлаудың мәнін, маркетинг ерекшеліктері бар өнімнің өмірлік циклінің кезеңдерін, маркетингтік зерттеу әдістерін, маркетингтік орта факторларын, сегменттеу критерийлері мен принциптерін, тауарды нарықта орналастыру жолдарын, сатып алу мінез-құлқының моделін, жаңа өнімді әзірлеу стратегиясын, тауарды бөлудің табиғаты мен мақсаттарын, баға стратегиялары мен әдістерін, маркетингтік коммуникацияның мақсаттары мен құралдары, жарнамалық қызметтің негіздері. Курс маркетингтік орта факторларын талдау, сатып алушылардың мінез-құлқын бағалау, маркетингтік зерттеулер жүргізу және маркетингтік шешімдер қабылдау үшін олардың нәтижелерін талдау дағдыларын қалыптастырады
  • Образовательная программа 6B04112 Мемлекеттік қаржы
  • Несиелер 4
  • Семестр 1
Top