Көлік маркетингі

  • Курс мазмұны Жалпы және көлік маркетингінің ерекшеліктерін, кәсіпорындағы маркетингтік қызмет жүйесін, көлік нарығын зерттеуді және көлік қызметтеріне сұранысты қалыптастыруды, көлік маркетингі мен маркетингтік логистикадағы стратегиялық және тактикалық жоспарлаумен танысуды, көлік қызметтерін ілгерілетуді, коммуникация стратегиясын және сатуды ынталандыруды, көлік өнімдерінің жаңа түрлеріне тарифтерді белгілеу әдістерін, тауарларды тарату: тарату және тарату арналары, сондай-ақ әртүрлі көлік түрлерінде тауарларды тасымалдау.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 3
Top