6B04110 Мұнай және мұнай құбырларының маркетингі в Региональный инновационный университет
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты маркетингтік зерттеулер жүргізе алатын кең білімі бар және маркетинг, мұнай-газ тасымалы және бизнес саласында қазіргі заманғы құзыреттерге ие, бастамашыл, ғылыми ізденімпаз, өндірісті оңтайландыру бойынша өз ұсыныстарын енгізе алатын, маркетингтік ортаның тиімділігін бағалау қабілетіне ие жаңа формациядағы маркетологты даярлау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Региональный инновационный университет
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Маркетингке кіріспе
Бұл пәнде оқытушылар маркетингтің теориялық негіздерін және категориялық тұжырымдамалық аппаратын, сонымен қатар фирмалар мен компаниялардың қызметінде маркетингтің элементтері мен принциптерін қолданудың практикалық дағдыларын үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Экономикалық-құқықтық және экологиялық білім модулі (Экология және тіршілік қауіпсіздігі. Құқық негіздері, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері, ғылыми зерттеу әдістері)
Модуль экологияда, тіршілік қауіпсіздігінде, құқық пен сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетте ақпаратты пайдалану дағдыларын және практикалық және кәсіби қызметте ғылыми зерттеу әдістерін қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Нақты жағдайларды талдау кезінде экономикалық, құқықтық, сипаттағы және экологиялық қауіпсіздік мәселелерін анықтайды. Шығармашылық ойлау қабілеттерін дамытады, ғылыми-зерттеу жұмыстарын өз бетінше орындайды, практикалық білімді талдайды және жинақтайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономикадағы математика
"Экономикадағы математика" курсы болашақ маманның математикалық білімінің негізі болып табылады және алгебра мен Аналитикалық геометрия элементтерін және математикалық талдау негіздерін, Ықтималдық теориясы мен математикалық статистика элементтерін үйретеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Экономикалық теория
Пән экономикалық ғылымның генезисін, экономикалық теорияның пәнін, әдісін, функциялары мен құралдарын, өндіріс ресурстары мен факторларын, көбею түрлері мен фазаларын, өндірістік қызметті жандандырудағы экономикалық қажеттіліктердің рөлін, экономикалық жүйелердің түрлерін, меншік нысандарын, сұраныс пен ұсыныстың нарықтық механизмдерін микро деңгейде, экономикадағы бәсекелестіктің рөлін, монополиялардың мәні мен формаларын, теорияны зерттейді тұтынушының мінез-құлқы, өндірістік ресурстар нарықтарының жұмыс істеу ерекшеліктерін оқытады
Оқу жылы - 1
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Сауда маркетингі және электрондық коммерция
Курс студенттердің маркетингтің заманауи тұжырымдамаларын және коммерциялық операцияларды жасау технологияларын қамтитын электрондық коммерция негіздерін қолдана отырып, заманауи ұйымды басқаруға қажетті білімдерін, дағдылары мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пән шеңберінде студенттерді даярлау маркетингтік зерттеулер әдіснамасын және Интернет желісінің жұмыс істеуінің технологиялық аспектілерін пайдалану арқылы нарықтық мүмкіндіктерді зерттеуді көздейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Микроэкономика
Бұл пән студенттердің үй шаруашылықтары, фирмалар, салалар деңгейінде қазіргі экономиканың жұмыс істеу механизмі, нарық субъектілерінің экономикалық мінез-құлық ережелері, тұтынушылар мен өнім өндірушілердің өзара әрекеттесу формалары туралы білім алуы болып табылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстанның отын-энергетикалық кешені
Бұл пән бүгінгі таңда елдің әлеуметтік-экономикалық дамуын және жаһандық экономикаға кірігуін қолдауда неғұрлым ықпалды фактор болып табылатын Қазақстан экономикасының маңызды аспектілерін зерделейді. Қазіргі заманғы қазақстандық энергетикалық саясат елдің энергетикалық тәуелсіздігін қамтамасыз етуді, энергия өндіру мен тұтынудың тиімділігін арттыруды мақсат етіп қояды. Бұл пәнді игеру барысында білім алушылар мемлекеттік стратегиялық бағыттар, бағдарламалар мен индустриялық-инновациялық даму стратегиялары шеңберінде экономиканың шикізаттық бағыттан сервистік-технологиялық бағыттылығына өтуге ықпал ететін салалық әртараптандыру жағдайларында іске асырыу құзіреттіліктерін қалыптастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Макроэкономика
Пәнді зерделеу Қазақстан мен әлемдік қоғамдастықтың қазіргі заманғы макроэкономикасын, нарық жағдайындағы экономиканың негізгі даму үрдістерін талдау дағдыларын игеруге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Маркетингтік қызметті құқықтық реттеу
Пән Қазақстандағы маркетингтік бизнестің құқықтық аспектілерін зерттеуге арналған. Курстың принципті ерекшелігі Қазақстандағы маркетингтік қызметке жаңа көзқараспен қарауға негізделген, онда маркетингтік қызметтер нарығында туындайтын түрлі кәсіпкерлік қатынастар, сондай-ақ нақты және гипотетикалық мысалдардың әртүрлілігі ашылған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Көлік маркетингі
Курс мазмұны Жалпы және көлік маркетингінің ерекшеліктерін, кәсіпорындағы маркетингтік қызмет жүйесін, көлік нарығын зерттеуді және көлік қызметтеріне сұранысты қалыптастыруды, көлік маркетингі мен маркетингтік логистикадағы стратегиялық және тактикалық жоспарлаумен танысуды, көлік қызметтерін ілгерілетуді, коммуникация стратегиясын және сатуды ынталандыруды, көлік өнімдерінің жаңа түрлеріне тарифтерді белгілеу әдістерін, тауарларды тарату: тарату және тарату арналары, сондай-ақ әртүрлі көлік түрлерінде тауарларды тасымалдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Стратегиялық маркетинг
Курста өндірістік және сауда компанияларының стратегиялық мінез-құлқына, ең алдымен маркетингтік стратегияларды таңдауға және стратегиялық мақсаттарға жету үшін оларды жүзеге асыру процесіне қатысты негізгі мәселелер қарастырылады. Нарықтық және маркетингтік стратегиялардың жіктелуі кәсіпорындардың дамуын стратегиялық жоспарлау алгоритмін құруға мүмкіндік беретін тұтас иерархиялық жүйе ретінде келтірілген. Маркетингтің стратегиялық жоспарын әзірлеудің, қаржылық және маркетингтік көрсеткіштерді қолдана отырып маркетингтік бақылаудың әдістемелік негіздері егжей-тегжейлі сипатталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Мұнай-газ саласындағы инновациялық жобалардың маркетингі
Пәнде өмірлік циклдің әртүрлі сатыларындағы инновацияларды маркетингтік қамтамасыз етудің бағыттары ашылады, сондай-ақ мұнай-газ саласындағы инновацияларды-өнімдер мен инновацияларды-процестерді маркетингтік сүйемелдеудің бүкіл процесі ұсынылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Мұнай-гз өндірісіндегі экономика және басқару
Бұл пән экономиканың негізгі ұғымдарын, мұнай-газ өндірісін ұйымдастыру мен басқаруды және оларды Мұнай және газ кен орындарын игеру мен пайдалану кезінде қолдануды зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Маркетингтік логистика
Курс маркетингтік логистиканың негіздерін ашады. Маркетингтік логистиканы қолданудың анықтамалары, принциптері, функциялары және негізгі бағыттары ұсынылған. Маркетинг пен логистиканың қиылысында пайда болған проблемалық бағыттар қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Сауда жобаларын басқару
Пәнде сауда-саттық жобалау қызметінің теориялық негіздері, сауда-саттық жобалау қызметінің технологиясы (жобаның өмірлік циклі) оның негізгі кезеңдері, жобаның институционалдық ішкі жүйелерін басқару, жобаларды әзірлеу әдістері мен құралдары қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Мұнай кәсіпорнында маркетингтік қызметті ұйымдастыру
«Мұнай кәсіпорнында маркетингтік қызметті ұйымдастыру» оқу пәні процесінде маркетинг принциптерінде әрекет ететін мұнай-газ кәсіпорнын басқару құрылымын қалыптастырудың негізгі ұғымдары мен әдіснамасы оқытылады. Кәсіпорындағы маркетингтік қызметтің ұйымдастырушылық құрылымдарының түрлері, маркетингтік қызмет бөлімшелерінің негізгі міндеттері мен функциялары, маркетинг жүйесіндегі міндеттерді, міндеттерді, құқықтар мен жауапкершілікті бөлу, оны кадрлармен қамтамасыз ету егжей-тегжейлі қарастырылады. кәсіпорында маркетингтік зерттеулерді жоспарлау және маркетинг негізінде өндірісті жоспарлау маңызды орын алады. Пәннің жеке модулі кәсіпорында интрапренеризмді қалыптастырудың маркетингтік тұжырымдамасына арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Тауарлар мен қызметтер нарығындағы баға белгілеу
«Тауарлар мен қызметтер нарығындағы баға белгілеу» оқу пәні процесінде нарықтық жағдайдағы бағаның рөлі ашылады. Студенттер тауарлар мен қызметтер бағасы мен құнын, олардың мәні мен өзара байланысын, баға факторларын, баға әдістемесі мен есептеу әдістерін, сондай-ақ экономиканың жекелеген салаларындағы баға белгілеу ерекшеліктерін айқындау құзіреттіліктерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Сауда маркаларын басқару
Пәнде сауда-саттық жобалау қызметінің теориялық негіздері, сауда-саттық жобалау қызметінің технологиясы (жобаның өмірлік циклі) оның негізгі кезеңдері, жобаның институционалдық ішкі жүйелерін басқару, жобаларды әзірлеу әдістері мен құралдары қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Мұнай нарығындағы баға белгілеу
Бұл пәнде әлемдік мұнай саудасының әдістерін мен әлемдік мұнай нарығындағы баға белгілеу механизмінің эволюциясы кезеңдерінің сипаттамасын, сонымен қатар мұнайдың маркерлік сорттарын қарастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Мұнай -газ бизнесінің негіздері
Бұл курс мұнай бизнесін ұйымдастыру және жүргізу сияқты мұнай саласындағы өзекті және маңызды тақырыпты ашады, оның негізгі мақсаты әрбір бизнесменге қарапайым және түсінікті – бұл пайда табу және тәуекелдерді азайту және қазіргі заманғы мұнай нарығы, оның құрамдас бөліктері, қатысушылар, трейдингтік ағындар, өткізу нарықтары, мұнайдың маркерлік сорттары, биржалардың жұмысы туралы түсінік қалыптастырады, форвардтық және фьючерстік нарықтар, спот және мерзімді сауда, баға белгілеу, сауда мәмілесінің құрылымындағы туынды құралдардың рөлі және т.б.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік
Бұл пән білім алушылардың кәсіпкерлік құрылымдардың экономикалық, ұйымдастырушылық және құқықтық қатынастары жүйесі ретінде кәсіпкерлік теориясы мен практикасын зерделеу негізінде кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру бойынша практикалық дағдыларды алуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақпаратты қорғау жүйелерін модельдеу
Бұл пән жүйелерді модельдеу үшін компьютерлерді тиімді пайдалануға мүмкіндік беретін білім жүйесін қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Саланың ақпараттық технологиялары
Саланың ақпараттық технологияларын, ақпараттық технологиялар түрлерін дамытудың маңызды қағидаттарын зерделеу. Бұл пәнді оқу технологиялық процестің тиімділігі мен өнімділігін арттыру үшін өндірістік процесте ақпараттық технологияларды қолдана алатын мамандарды даярлауға ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мұнай және мұнай құбырларының маркетингтік коммуникациялары
Аталған пән тиімді мұнай және мұнай құбырлары маркетингісі байланысын қалыптастыру мәселелерін қамтиды. Интеграцияланған мұнай және мұнай құбырлары маркетингтік коммуникациялардың мәні қарастырылады, жарнамалық науқанның кезеңдері, сатуды ынталандыру формалары, жеке сатудың ерекшеліктері, компанияның қолайлы имиджін қалыптастыру құралдары, сонымен қатар практикалық және жағдайлық міндеттер, маркетингтік коммуникацияның негізгі құралдарына арналған жағдайлар мен тесттер ұсынылған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
1С: Бухгалтерия
Бұл пән "1С Бухгалтерия" конфигурациясы негізінде реттелетін және салық есептілігі нысандарын құрумен аяқталатын ұйымның бухгалтерлік есебін жүргізу бойынша практикалық жағдай арқылы бухгалтерлік есеп пен салық есебін ұйымдастырудың негізгі принциптерін қарастырады және зерттейді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мұнай-газ саласындағы маркетингпен басқару
Маркетингті ашық басқару жүйесі ретінде қарастыру негізінде мұнай саласындағы маркетингті басқару мазмұнына жан-жақты сипаттама берілген. Пән маркетингті басқару деңгейлеріне, маркетинг жүйесі мен оның функционалдық байланыстарына, маркетинг кешенінің стратегиялары мен параметрлеріне маркетингтік басқару шешімдеріне, өнімді басқару, тауартану, баға және жылжыту, маркетинг бағдарламалары мен технологиялары, маркетинг және маркетингтік зерттеулер, бақылау және мониторинг, маркетингтің сапасы мен тиімділігін бағалау, аудитке баса назар аударылады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект
Бұл пән зияткерлік жүйелерді ұйымдастыру және жұмыс істеу принциптерін игеруді, сондай-ақ оларды жобалаудың практикалық дағдыларын меңгеруді зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мұнай-газ саласындағы кәсiпорын экономикасы
Бұл пән ҚР ОЭК ағымдағы жай-күйін, проблемаларын, даму перспективаларын, атап айтқанда мұнай және газ өнеркәсібін, кәсіпорынның айналым қаражатының негізгі қорларының құрылымы мен құрамын, персонал құрылымын зерттейді. қызметкерлерге еңбекақы төлеу, өндіріс шығындарын қалыптастыру, баға белгілеу, Кәсіпорын қаржысының пайдасы мен рентабельділігін, салықтарды, инновациялық және сыртқы экономикалық қызметті, кәсіпорынның банкроттығы мен санациясын қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тауарлар мен қызметтер нарығын бизнес талдау
Бизнес-талдаудың теориялық негіздері, міндеттері мен мазмұны, оның әдістері мен құралдары қарастырылады. Экономикалық субъектілердің инновациялық және тұрақты дамуын басқару мақсатында бизнес-талдауды қолданудың негізгі әдістемелік ережелері ашылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Саладағы іскерлік коммуникациялар
"Саладағы іскерлік коммуникациялар" пәні саладағы белгілі бір коммуникативтік жағдайлар мен міндеттерді шешу мақсатында одан әрі кәсіби қызмет үшін қажетті іскерлік қарым-қатынастың коммуникативтік дағдыларын дамыту тұжырымдамасы саласында білім береді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби бағытталған шет тілі
Бұл пәнді оқытудың мақсаты техникалық ақпаратты шет тілінде іздеумен, өңдеумен және берумен байланысты кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі коммуникативтік дағдылар мен дағдыларды дамыту және пысықтау болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 3
Несиелер - 10
-
Мұнай-газ саласындағы инвестициялық маркетинг
"Мұнай-газ саласындағы инвестициялық маркетинг" пәні инвестициялық жобаның бизнес-жоспарының теориялық негіздерін, жаһандық инвестициялық нарықты талдау (мониторинг), оның жай-күйін, үрдістерін және серпінін зерделеп, инвестициялық жобалар нарығын сегменттеуді оқытады. Студенттердің инвестициялық жобалар мен бағдарламаларды орналастыруда бәсекелестердің қызметін талдау (мониторинг), нарықтың инвестициялық конъюнктурасын болжау, ең тиімді инвестициялық жобаларды әзірлеу мен маркетингтік бақылауды ұйымдастыру құзіреттілігін қалыптастырады
Оқу жылы - 3
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Өнеркәсіптік маркетинг
"Өнеркәсіптік маркетинг" пәнін меңгеру студенттердің өнеркәсіптік нарықтарда маркетингті тиімді басқару үшін қажетті білімін, дағдылары мен құзыреттерін қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Мұнай нарығын тұтынушылардың мінез-құлқы
Бұл курста мұнай нарығын тұтынушының мінез-құлқы туралы қажетті ақпарат бар. Қазақстандық, сондай-ақ халықаралық нарықтарда тұтынушылардың сатып алуы туралы шешім қабылдауы мен мінез-құлқының заманауи үлгілері зерттеледі, сондай-ақ курс ұйымдастырушылық тұтынушының мінез-құлқына арналады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Квазимемемлекеттік сектордағы маркетинг
"Квазимемлекеттік сектордағы маркетинг" курсы мемлекетті басқару жүйесі, мемлекеттік басқаруды жүзеге асыру кезіндегі жеке адамның, ұжымның, қоғамның, маркетингтің өзара байланысы, мемлекеттік басқару әдістері және мемлекеттік басқару саласындағы жауапкершілік ретінде қарастыру болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Салық есебі
Пән сыртқы және ішкі пайдаланушылардың сұраныстарына сүйене отырып, салықтық есеп жүргізу және есеп беру әдіснамасы бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға арналған, оны қазіргі шаруашылық жағдайында шаруашылық жүргізуші субъектілердің қаржылық сипаттағы басқарушылық шешімдерін негіздеудің ақпараттық базасы ретінде қолданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бизнес жоба маркетингі
Бизнес-жобаның теориялық негіздері, міндеттері мен мазмұны, оның әдістері мен құралдары қарастырылады. Экономикалық субъектілердің инновациялық және тұрақты дамуын басқару мақсатында бизнес-жобаны қолдану жөніндегі негізгі әдістемелік ережелер ашылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық статистика және эконометрика
Курс математикалық статистика мен эконометриканың негіздерін зерттеуге бағытталған, өйткені экономика маманнан статистика және эконометрикалық мәселелер саласында заманауи әдістер мен модельдерді қолдануды және оны нақты экономикалық процестерді сипаттау, талдау және болжау үшін пайдалану мүмкіндіктерін анықтауды талап етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржы-экономикалық статистика
"Қаржы-экономикалық статистика" пәні студенттерде басқарудың әртүрлі деңгейлерінде және мемлекет қызметінің әртүрлі салаларында қаржылық қызметті бақылау және есепке алу туралы идеялар жүйесін қалыптастырады, мемлекеттің қаржылық қызметін сипаттайтын деректерді зерттеу саласында аналитикалық жұмыстың негізгі дағдыларын дамытады, экономиканың қаржы секторының негізгі көрсеткіштерін, сондай-ақ экономиканың нақты секторындағы кәсіпорындар қызметінің қаржылық аспектілерін зерттейді және талдайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілін деңгейлік оқыту бағдарламасы
Бұл пән шет тілінде ауызша және жазбаша коммуникативтік қызметті жүзеге асыруды; тіл бойынша білімді өз бетінше тереңдетуді және дағдыларды жетілдіруді, студентті оқу бағдарламаларында көзделген тілдік білімнің белгілі бір көлеміне оқытуды; кәсіби, сондай-ақ этномәдени және жалпыадамзаттық сипаттағы білім мен ақпаратқа баулуды қамтиды. Модуль дыбыстық (монологиялық және диалогтық) сөйлеуді қабылдау дағдыларын дамытуды, ауызша сөйлеу және күнделікті сөйлеу дағдыларын дамытуды, оқу және жазу дағдыларын дамытуды зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Салықтық жоспарлау
"Салықтық жоспарлау" пәні білім алушыларда ішкі және халықаралық операцияларды жүргізу жағдайында мемлекет және шаруашылық жүргізуші субъектілер тұрғысынан салықтық жоспарлаудың теориялық негіздері мен тетіктерін, олардың кезеңдері, құралдары мен тәсілдері саласындағы білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Цифрлық маркетинг
Білім алушыларда тұтас көзқарасты қалыптастыру, шетелдік және қазақстандық тәжірибені ескере отырып, сандық маркетинг саласында теориялық-әдіснамалық білімді кеңейту және кәсіби дағдыларды бекіту
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мұнай газ нарығындағы маркетинг
Бұл пән мұнай-газ нарығыдағы маркетинг әдістерін пайдалана білуді жан-жақты оқытады
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мұнай газ саласындағы қоршаған ортаны және еңбекті қорғау
Пән мұнай-газ саласы кәсіпорындарының қоршаған ортаға теріс әсерін техникалық және экономикалық әдістермен төмендетудің негізгі әдістерін зерттейді және қоршаған орта мен өнеркәсіптің өзара іс-қимылы туралы білімді, авариялық жағдайлардың себептері мен алдын алу шараларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 10
-
Мұнай газ өндірісіндегі цифрлық экономика
Бұл пән мұнай-газ саласындаэкономикалық цифрлық технологияларды пайдалану мен басқарудың негізгі аспектілерін зерттейді. Оқыту барысында керн зерттеулерінің сандық деректер базасын, ұңғымаларды геофизикалық зерттеулердің деректер базасын, ұңғымаларды сынау нәтижелерінің деректер базасын, инклинометрия есептеулерінің деректер базасын және пласт қиылысу белгілерін құруды және басқаруды көздейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік медиа маркетингі
Маркетингтік стратегияларды жоспарлау және жүзеге асыру үшін әлеуметтік медианы пайдалану. Аудиторияны талдау және дұрыс платформаларды таңдау. Тартымды мазмұнды құру және қауымдастықтарды басқару. Жарнама және ақылы науқандар арқылы аудиторияға қол жетімділікті кеңейту. Стратегияны оңтайландыру үшін нәтижелерді бақылау және талдау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 10
-
Мұнай саласындағы сақтандыру маркетингі
Бұл пән "Мұнай саласындағы сақтандыру маркетингі" сақтандыру саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру, студенттердің теориялық және практикалық білімдерін меңгеру, мұнай саласындағы сақтандыру жұмысын жүргізудің негізгі практикалық әдістерін пайдалана білуді жан-жақты оқытады
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Экология және тіршілік қауіпсіздігі, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттегі ақпаратты меңгеру, ғылыми-зерттеу жұмыстарын өз бетінше орындау, нақты жағдайларды талдау кезінде экономикалық, құқықтық, табиғи және экологиялық қауіпсіздік проблемаларын анықтау, практикалық және кәсіби қызметте ғылыми зерттеу әдістерін қалыптастыру
- Тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіптік) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін шет тілінде ауызша және жазбаша нысанда коммуникацияны меңгеру
- Кәсіпорынның маркетингтік ортасы туралы білімнің құзыреттілігін қалыптастырып, оның зияткерлік, технологиялық және өндірістік әлеуетін бағалау, әлсіз және күшті жақтарын анықтау
- Сұранысты қалыптастыру және сатуды ынталандыру бойынша маркетингтік коммуникациялар жүйесін құру
- Мұнай мен өзге де тауарларды өндіруге, тасымалдауға, өткізуге байланысты компанияның маркетингтік саясатын әзірлеу
- Тауарлар мен қызметтердің сапасын жақсарту және тұтынушылық қасиеттерін жақсарту бойынша ұсыныстар әзірлеу
- Маркетингтік қызметті ақпараттық қамтамасыз етуді жетілдіру
- Тарату арналарын синтездеу және таңдау және тарату және сату жүйелерін ұйымдастыру
- Мұнай-газ саласының кәсіпкерлік қызметінің тиімділігін, пайда мен кірісті қамтамасыз ету, тауарлар мен қызметтердің бәсекеге қабілеттілігін арттыру