Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B04110 Мұнай және мұнай құбырларының маркетингі в Атырау инженерлік-гуманитарлық институты
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты маркетингтік зерттеулер жүргізе алатын кең білімі бар және маркетинг, мұнай-газ тасымалы және бизнес саласында қазіргі заманғы құзыреттерге ие, бастамашыл, ғылыми ізденімпаз, өндірісті оңтайландыру бойынша өз ұсыныстарын енгізе алатын, маркетингтік ортаның тиімділігін бағалау қабілетіне ие жаңа формациядағы маркетологты даярлау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Атырау инженерлік-гуманитарлық институты
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Маркетингке кіріспе
Экономикалық-құқықтық және экологиялық білім модулі (Экология және тіршілік қауіпсіздігі. Құқық негіздері, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері, ғылыми зерттеу әдістері)
Экономикадағы математика
Экономикалық теория
-
2 Оқу жылы
Сауда маркетингі және электрондық коммерция
Микроэкономика
Қазақстанның отын-энергетикалық кешені
Макроэкономика
Маркетингтік қызметті құқықтық реттеу
Көлік маркетингі
Стратегиялық маркетинг
Мұнай-газ саласындағы инновациялық жобалардың маркетингі
Мұнай-гз өндірісіндегі экономика және басқару
Маркетингтік логистика
Сауда жобаларын басқару
Мұнай кәсіпорнында маркетингтік қызметті ұйымдастыру
Тауарлар мен қызметтер нарығындағы баға белгілеу
Сауда маркаларын басқару
Мұнай нарығындағы баға белгілеу
Мұнай -газ бизнесінің негіздері
-
3 Оқу жылы
Кәсіпкерлік
Ақпаратты қорғау жүйелерін модельдеу
Саланың ақпараттық технологиялары
Мұнай және мұнай құбырларының маркетингтік коммуникациялары
1С: Бухгалтерия
Мұнай-газ саласындағы маркетингпен басқару
Жасанды интеллект
Мұнай-газ саласындағы кәсiпорын экономикасы
Тауарлар мен қызметтер нарығын бизнес талдау
Саладағы іскерлік коммуникациялар
Кәсіби бағытталған шет тілі
Мұнай-газ саласындағы инвестициялық маркетинг
Өнеркәсіптік маркетинг
Мұнай нарығын тұтынушылардың мінез-құлқы
Квазимемемлекеттік сектордағы маркетинг
-
4 Оқу жылы
Салық есебі
Бизнес жоба маркетингі
Математикалық статистика және эконометрика
Қаржы-экономикалық статистика
Ағылшын тілін деңгейлік оқыту бағдарламасы
Салықтық жоспарлау
Цифрлық маркетинг
Мұнай газ нарығындағы маркетинг
Мұнай газ саласындағы қоршаған ортаны және еңбекті қорғау
Мұнай газ өндірісіндегі цифрлық экономика
Әлеуметтік медиа маркетингі
Мұнай саласындағы сақтандыру маркетингі
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Экология және тіршілік қауіпсіздігі, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттегі ақпаратты меңгеру, ғылыми-зерттеу жұмыстарын өз бетінше орындау, нақты жағдайларды талдау кезінде экономикалық, құқықтық, табиғи және экологиялық қауіпсіздік проблемаларын анықтау, практикалық және кәсіби қызметте ғылыми зерттеу әдістерін қалыптастыру
- Тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіптік) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін шет тілінде ауызша және жазбаша нысанда коммуникацияны меңгеру
- Кәсіпорынның маркетингтік ортасы туралы білімнің құзыреттілігін қалыптастырып, оның зияткерлік, технологиялық және өндірістік әлеуетін бағалау, әлсіз және күшті жақтарын анықтау
- Сұранысты қалыптастыру және сатуды ынталандыру бойынша маркетингтік коммуникациялар жүйесін құру
- Мұнай мен өзге де тауарларды өндіруге, тасымалдауға, өткізуге байланысты компанияның маркетингтік саясатын әзірлеу
- Тауарлар мен қызметтердің сапасын жақсарту және тұтынушылық қасиеттерін жақсарту бойынша ұсыныстар әзірлеу
- Маркетингтік қызметті ақпараттық қамтамасыз етуді жетілдіру
- Тарату арналарын синтездеу және таңдау және тарату және сату жүйелерін ұйымдастыру
- Мұнай-газ саласының кәсіпкерлік қызметінің тиімділігін, пайда мен кірісті қамтамасыз ету, тауарлар мен қызметтердің бәсекеге қабілеттілігін арттыру