Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B04110 Мұнай және мұнай құбырларының маркетингі в Атырау инженерлік-гуманитарлық институты

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты маркетингтік зерттеулер жүргізе алатын кең білімі бар және маркетинг, мұнай-газ тасымалы және бизнес саласында қазіргі заманғы құзыреттерге ие, бастамашыл, ғылыми ізденімпаз, өндірісті оңтайландыру бойынша өз ұсыныстарын енгізе алатын, маркетингтік ортаның тиімділігін бағалау қабілетіне ие жаңа формациядағы маркетологты даярлау болып табылады.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттегі ақпаратты меңгеру, ғылыми-зерттеу жұмыстарын өз бетінше орындау, нақты жағдайларды талдау кезінде экономикалық, құқықтық, табиғи және экологиялық қауіпсіздік проблемаларын анықтау, практикалық және кәсіби қызметте ғылыми зерттеу әдістерін қалыптастыру
  • Тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіптік) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін шет тілінде ауызша және жазбаша нысанда коммуникацияны меңгеру
  • Кәсіпорынның маркетингтік ортасы туралы білімнің құзыреттілігін қалыптастырып, оның зияткерлік, технологиялық және өндірістік әлеуетін бағалау, әлсіз және күшті жақтарын анықтау
  • Сұранысты қалыптастыру және сатуды ынталандыру бойынша маркетингтік коммуникациялар жүйесін құру
  • Мұнай мен өзге де тауарларды өндіруге, тасымалдауға, өткізуге байланысты компанияның маркетингтік саясатын әзірлеу
  • Тауарлар мен қызметтердің сапасын жақсарту және тұтынушылық қасиеттерін жақсарту бойынша ұсыныстар әзірлеу
  • Маркетингтік қызметті ақпараттық қамтамасыз етуді жетілдіру
  • Тарату арналарын синтездеу және таңдау және тарату және сату жүйелерін ұйымдастыру
  • Мұнай-газ саласының кәсіпкерлік қызметінің тиімділігін, пайда мен кірісті қамтамасыз ету, тауарлар мен қызметтердің бәсекеге қабілеттілігін арттыру
Top