Стратегиялық маркетинг

  • Курста өндірістік және сауда компанияларының стратегиялық мінез-құлқына, ең алдымен маркетингтік стратегияларды таңдауға және стратегиялық мақсаттарға жету үшін оларды жүзеге асыру процесіне қатысты негізгі мәселелер қарастырылады. Нарықтық және маркетингтік стратегиялардың жіктелуі кәсіпорындардың дамуын стратегиялық жоспарлау алгоритмін құруға мүмкіндік беретін тұтас иерархиялық жүйе ретінде келтірілген. Маркетингтің стратегиялық жоспарын әзірлеудің, қаржылық және маркетингтік көрсеткіштерді қолдана отырып маркетингтік бақылаудың әдістемелік негіздері егжей-тегжейлі сипатталған.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 3
Top