Мұнай және мұнай құбырларының маркетингтік коммуникациялары

  • Аталған пән тиімді мұнай және мұнай құбырлары маркетингісі байланысын қалыптастыру мәселелерін қамтиды. Интеграцияланған мұнай және мұнай құбырлары маркетингтік коммуникациялардың мәні қарастырылады, жарнамалық науқанның кезеңдері, сатуды ынталандыру формалары, жеке сатудың ерекшеліктері, компанияның қолайлы имиджін қалыптастыру құралдары, сонымен қатар практикалық және жағдайлық міндеттер, маркетингтік коммуникацияның негізгі құралдарына арналған жағдайлар мен тесттер ұсынылған.
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top