Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B11108 Ұйымдастырылған туризмді басқару және экскурсиялық-анимациялық қызмет в Халықаралық туризм және меймандостық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Туризм индустриясы үшін аймақтық және халықаралық деңгейде ұйымдастырылған туристік, экскурсиялық және анимациялық өнімді әзірлеу, құру, басқару және жылжыту саласында тұрақты құзыреттерді қалыптастыру.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 242
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B091 Туризм
-
ҰБТ-дағы пәндер География және Шетел тілі
-
Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
Туристік-спорттық дайындық
Пән түрлі туристік-спорттық іс-шараларда сәтті өнер көрсету үшін спортшы туристке қажет физикалық және моральдық қасиеттерінің қалыптасу процесін ашады. Курс оқу-жаттығу және спорттық іс-шараларды ұйымдастыру мен өткізудің заманауи әдістерін қарастырады. Спортшыларды туристік-спорттық іс-шараларға дайындауда тиімді әдістерді таңдау және қолдану құзыреттіліктерін меңгеру курстың мақсаты мен нәтижесі болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризм негіздері
Пән туристік ресурстар, туризм маркетингі мен менеджментінің негіздері, халықаралық туризм және оның елдердің экономикалық дамуындағы рөлі, туризм түрлері және оның даму тарихы сияқты оның құрамдас бөліктерін жоспарлы зерттеу арқылы қазіргі заманғы туризм индустриясының негіздерін ашады. Пәнді игерудің мақсаты мен нәтижесі Туризм, оның аспектілері мен негізгі компоненттері туралы кең құзыреттерді қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазуға кіріспе
Пәнді оқу барысында білім беру мекемелерінде ғылыми ойлауды дамытуға және ғылым жүйесінде зерттеу жұмысының дағдыларын меңгеруге, өз көзқарасын ашық білдіре алуға, шағын мәтінмен, эссемен жұмыс істеу және стандарттар негізінде мәтін құру дағдыларын меңгереді. Инновациялық технологияларды қолдану бағытында білім беру мен ғылыми қызметтегі технологияларды және тарихи дискурстың семиотикалық құрылымын идеологиялық мазмұнды сыни тұрғыдан талдай білуге үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Туризм экономикасы
Пән микроэкономика, макроэкономика, эконометрика, басқару теориясы мен практикасы, туризм және қонақжайлылық туралы білімді, экономиканың әртүрлі салаларындағы білімді біріктіру арқылы туризмнің экономикалық аспектілерін және олардың өзара байланысын зерттейді. Мақсаты мен нәтижесінде студенттерге туристік бизнесті ұйымдастыруға және өңірлер мен елдерде туризмді дамытуға байланысты мәселелерді түсінуге, сондай-ақ саланы дамытудың тиімді жолдарын анықтауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Туристік аудандастыру
Пән аумақтық туристік аудандастырудың ерекшеліктерін, өңірлердің қалыптасу жағдайлары мен факторларын, Қазақстан Республикасындағы туризмнің даму заңдылықтары мен үрдістерін ашады. Курс ресурстарды пайдалануды оңтайландыруға және ішкі туристердің сұраныстарына сәйкес келетін туристік өнімдерді жасауға үйретеді. Мақсаты мен нәтижесі өңірдің (кластердің) туризмін қалыптастыру үшін ресурстық талдау және жергілікті жерді бағалау саласындағы құзыреттерді қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық, экология және кәсіпкерлік негіздері
Пәннің мақсаты – экономика және құқық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Пән бизнесті, кәсіпкерлікті іске асыру мәселелерін, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздерін, экология және тіршілік қауіпсіздігі саласындағы қатынастардың реттелуін, қоршаған ортаның ластану проблемаларын зерделейді. Нәтижесінде білім алушы қолданыстағы құқық нормаларын түсіндіру және қолдану саласындағы дағдылар мен қабілеттерді меңгереді, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің, қаржылық сауаттылықтың негіздерін білетін болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экскурсиятану
Пән туристер мен жергілікті тұрғындарға экскурсиялық қызмет көрсетудің негіздерін, экскурсиялық маршрутты, экскурсияның технологиялық картасын педагогикалық танымдық-тәрбие процесі ретінде құрастыруды зерттейді. Курс Қазақстанда экскурсиялық істің пайда болуы мен дамуының тарихи кезеңдерін, экскурсияның функциялары мен принциптерін, әңгімелеу мен көрсетудің әдістемелік әдістерін ашады. Болашақ маманның экскурсиялар жасау және өткізу саласындағы кәсіби ойлауын қалыптастыру пәнінің мақсаты мен нәтижесі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Екінші шетел тілі (француз) І
Бұл пән тілдік емес мамандықтар студенттерінің мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілігін жеткілікті (А1) және базалық жеткілікті (А2) деңгейлеріне қалыптастырады. Пән студенттерді сөйлеу, оқу, жазу дағдыларын дамыту арқылы өмір тақырыптарына қатысты қарапайым ақпараттардың мәтіндерін есте сақтауға, қызықтыратын тақырыптағы теледидар бағдарламаларының (сұхбат, қысқаша дәрістер, репортаждар) көп бөлігін жүйелеп, әңгімелесушінің сөзін түсіндіруге үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Екінші шетел тілі (қытай) І
Бұл пән тілдік емес мамандықтар студенттерінің мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілігін жеткілікті (А1) және бастауыш жеткілікті (А2) деңгейлеріне қалыптастырады. Пән студенттерді сөйлеу, оқу, жазу дағдыларын дамыту арқылы өмір тақырыптарына қатысты қарапайым ақпараттардың мәтіндерін есте сақтауға, қызықтыратын тақырыптағы теледидар бағдарламаларының (сұхбат, қысқаша дәрістер, репортаждар) көп бөлігін жүйелеп, әңгімелесушінің сөзін түсіндіруге үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Екінші шетел тілі (неміс) І
Бұл пән тілдік емес мамандықтар студенттерінің мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілігін жеткілікті (А1) және базалық жеткілікті (А2) деңгейлеріне қалыптастырады. Пән студенттерді сөйлеу, оқу, жазу дағдыларын дамыту арқылы өмір тақырыптарына қатысты қарапайым ақпараттардың мәтіндерін есте сақтауға, қызықтыратын тақырыптағы теледидар бағдарламаларының (сұхбат, қысқаша дәрістер, репортаждар) көп бөлігін жүйелеп, әңгімелесушінің сөзін түсіндіруге үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Екінші шетел тілі (Түрік) І
Бұл пән тілдік емес мамандықтар студенттерінің мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілігін жеткілікті (А1) және базалық жеткілікті (А2) деңгейлеріне қалыптастырады. Пән студенттерді сөйлеу, оқу, жазу дағдыларын дамыту арқылы өмір тақырыптарына қатысты қарапайым ақпараттардың мәтіндерін есте сақтауға, қызықтыратын тақырыптағы теледидар бағдарламаларының (сұхбат, қысқаша дәрістер, репортаждар) көп бөлігін жүйелеп, әңгімелесушінің сөзін түсіндіруге үйретеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Халықаралық туризм географиясы
Пән халықаралық туризмнің географиялық аспектілері мен ерекшеліктерін зерттейді. Бұл пән халықаралық туристік ағымдарды, олардың себептері мен салдарын түсіну үшін география, экономика, әлеуметтану және мәдениеттанудан алынған білім мен әдістерді біріктіреді. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер туризммен байланысты әлемнің макроөңірлерінің туризмнің әртүрлі аспектілері, соның ішінде туризм географиясы, мәдени және әлеуметтік әсерлер, экономикалық аспектілер және экологиялық мәселелері туралы білім алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Арнайы мақсаттарға арналған ағылшын тілі I
Кәсіби қарым-қатынас жағдайы мен контекстіне байланысты клиенттермен тұлғааралық және іскерлік қарым-қатынас мәселелерін шешу үшін шетел тілдерінің қарым-қатынас саласы ерекшеліктеріне сәйкес еркін, сыпайы сөйлеу қабілетін дамытады, орта деңгейде коммуникациялық қарым-қатынас орнатуда арнайы тақырыптық терминдердің мағынасы мен функцияларына сай қолдану, тілдік құралдарды дұрыс таңдау және коммуникативтік дағдыларды қажет деңгейде көрсете алу дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Екінші шетел тілі (Түрік) ІІ
Пән тілдік емес мамандықтары үшін студенттердің мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілігін дамыту (А2) және базалық жеткілікті (В1) деңгейлеріне қалыптастырады. Пән тіл жүйесі туралы сөйлеу, оқу, жазу дағдыларын жұмыс жасау арқылы денгейін көтеріп, өмір тақырыптарына қатысты қарапайым ақпараттардың мәтіндерін есте сақтауға, қызықтыратын тақырыптағы теледидар бағдарламаларының (сұхбат, қысқаша дәрістер, репортаждар) көп бөлігін жүйелеп, әңгімелесушінің сөзін түсіндіруге үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Екінші шетел тілі (қытай) ІІ
Пән тілдік емес мамандықтары үшін студенттердің мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілігін дамыту (А2) және базалық жеткілікті (В1) деңгейлеріне қалыптастырады. Пән тіл жүйесі туралы сөйлеу, оқу, жазу дағдыларын жұмыс жасау арқылы денгейін көтеріп, өмір тақырыптарына қатысты қарапайым ақпараттардың мәтіндерін есте сақтауға, қызықтыратын тақырыптағы теледидар бағдарламаларының (сұхбат, қысқаша дәрістер, репортаждар) көп бөлігін жүйелеп, әңгімелесушінің сөзін түсіндіруге үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Екінші шетел тілі (француз) ІІ
Пән тілдік емес мамандықтары үшін студенттердің мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілігін дамыту (А2) және базалық жеткілікті (В1) деңгейлеріне қалыптастырады. Пән тіл жүйесі туралы сөйлеу, оқу, жазу дағдыларын жұмыс жасау арқылы денгейін көтеріп, өмір тақырыптарына қатысты қарапайым ақпараттардың мәтіндерін есте сақтауға, қызықтыратын тақырыптағы теледидар бағдарламаларының (сұхбат, қысқаша дәрістер, репортаждар) көп бөлігін жүйелеп, әңгімелесушінің сөзін түсіндіруге үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Арнайы мақсаттарға арналған ағылшын тілі IІ
Кәсіби міндеттерді іске асыруда іскерлік кездесулер мен келіссөздер, презентациялар жүргізу мақсатында кәсіби коммуникативтік дағдыларды жеткілікті деңгейде дамытуға, мәдениетаралық коммуникацияға қатысуға, ауызша және жазбаша сөйлеуге және әріптестермен және клиенттермен өзара қарым-қатынас жасауда қажетті коммуникациялық стратегияларды тиімді қолдануға қабілетті, тілдік тақырыптар шеңберінде арнайы терминологияны меңгерген білім алушының тұлғасын дамытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Туризм менеджменті
Пән туристік өндіріс салаларын және туристік қызметпен айналысатын персоналды тиімді басқаруға ықпал ететін әдістердің, принциптердің, әдістердің, басқару әдістерінің, нысандары мен құралдарының жиынтығын зерттейді. Пәннің мақсаты мен нәтижесі туризм индустриясының барлық салаларына өнімді басшылық жасау арқылы туристік ресурстардың барлық түрлерін пайдаланудың жоғары тиімділігіне қол жеткізуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Екінші шетел тілі (неміс) ІІ
Пән тілдік емес мамандықтары үшін студенттердің мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілігін дамыту (А2) және базалық жеткілікті (В1) деңгейлеріне қалыптастырады. Пән тіл жүйесі туралы сөйлеу, оқу, жазу дағдыларын жұмыс жасау арқылы денгейін көтеріп, өмір тақырыптарына қатысты қарапайым ақпараттардың мәтіндерін есте сақтауға, қызықтыратын тақырыптағы теледидар бағдарламаларының (сұхбат, қысқаша дәрістер, репортаждар) көп бөлігін жүйелеп, әңгімелесушінің сөзін түсіндіруге үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Minor 1
Білім беру бағдарламасы аясында ЖОО студенттерге қосымша білім беруді таңдауды ұсынады - Minor. Minor 1-ші курстан кейін қосымша білім беру бағдарламаларының каталогынан таңдалады және әрқайсысы 5 кредит көлеміндегі 3 пәннен тұрады, әр түрлі пәндік салаларда қосымша кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мұражай ісінің негіздері
Пән мұражай ісінің теориялық және әдіснамалық негіздерінен бастап қонақжайлылық индустриясындағы инновациялық даму бағыттарына дейінгі көптеген мәселелерді ашады. Пәннің мақсаты мен нәтижесі музейдің ғылыми-зерттеу, экспозициялық-көрме, ғылыми-қор және мәдени білім беру қызметі саласында кәсіби құзыреттіліктерді, сондай-ақ ел туризмін дамыту үшін музей мәдениетінің ерекшеліктері мен рөлін қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризм инфрақұрылымы
Пән туристік инфрақұрылымды құруға, қолдауға және жақсартуға байланысты туризм инфрақұрылымының барлық құрамдас бөліктерін, соның ішінде көлік жүйелерін, орналастыруды, қоғамдық қызметтерді, көрікті жерлерді және сапалы туризм индустриясын қалыптастыру, дамыту және жетілдіру үшін қажетті қауіпсіздік шараларын зерттейді. Мақсаты мен нәтижесі туристік объектілер мен қызметтердің жұмысын құру және жақсарту жобаларын әзірлеу бойынша кәсіби құзыреттерді қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризм маркетингі
Пән туристерді тарту және туристік қызметтер мен өнімдерді нарықта жылжыту тәсілдерін, маркетингтік стратегияларды, мақсатты аудиторияның қажеттіліктері мен қалауларын әзірлеуді, баға саясатын анықтауды, маркетингтік науқандарды әзірлеу мен ілгерілетуді, брендті басқаруды және имиджді құруды, туристік қызметтерді ілгерілетуде инновациялық технологияларды пайдалануды зерттейді. Мақсаты мен нәтижесі туристік өнімдердің оң имиджін құру саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Іскерлік этикет
Пән маманның жеке басының адамгершілік қасиеттерін, тұлғааралық қарым-қатынасты, кәсіби этиканы, іскерлік этикеттің принциптері мен ережелерін зерттеуге бағытталған, кәсіптік ұжымдар ішіндегі қарым-қатынас мамандығында қажет. Пәннің мақсаты мен нәтижесі іскерлік этикетте белгіленген стандарттарға сәйкес ұжымда қолайлы моральдық-психологиялық климат құру арқылы корпоративтік рухты қалыптастыру негіздерін ашу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстан Республикасының туристік-экскурсиялық объектілері
Пән туристік-экскурсиялық қызығушылықтың әлеуетті объектілерін қалыптастыру, зерттеу, талдау ерекшеліктерін оларды есепке алу және кейіннен экскурсиялар мен анимациялық іс-шараларды қалыптастыру ерекшеліктерін ашады. Пәннің мақсаты мен нәтижесі ішкі және келу туризмі үшін жаңа туристік-экскурсиялық маршруттарды әзірлеуде жоспарлы түрде пайдалана отырып, әртүрлі тарихи-мәдени және заманауи көрікті жерлерді іздеу, талдау және есепке алу бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Minor 2
Білім беру бағдарламасы аясында ЖОО студенттерге қосымша білім беруді таңдауды ұсынады - Minor. Minor 1-ші курстан кейін қосымша білім беру бағдарламаларының каталогынан таңдалады және әрқайсысы 5 кредит көлеміндегі 3 пәннен тұрады, әр түрлі пәндік салаларда қосымша кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәдени-танымдық туризм
Пән әлемнің тарихи-мәдени мұрасы объектілерінің таралуына сәйкес мәдени-танымдық туризмнің әртүрлі бағыттарын қалыптастыру негіздерін ашады. Пәнді игерудің мақсаты мен нәтижесі ұйымдастырылған туризм кезінде туристік ұсынысты қалыптастыру үшін қажетті туризм саласындағы өңірлік тарихи-мәдени әлеуеттің ресурстарын зерделеу бойынша мақсатты қызметті ұйымдастыру бойынша білім жүйесін қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмнің белсенді түрлері
Пән қазіргі жағдай мен даму ерекшеліктерін, сондай-ақ туризмнің белсенді түрлерінің барлық бағыттарының нормативтік-құқықтық және теориялық-әдіснамалық негіздерін ашады. Пәнді игерудің мақсаты мен нәтижесі Туризмнің белсенді түрлерінің теориясы, әдістемесі мен практикасы, өзекті туристік ұсыныстарды ұйымдастыру және оларды туристердің әртүрлі санаттары арасында ілгерілету саласындағы кәсіби құзыреттердің тұтас жүйесін қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Minor 3
Білім беру бағдарламасы аясында ЖОО студенттерге қосымша білім беруді таңдауды ұсынады - Minor. Minor 1-ші курстан кейін қосымша білім беру бағдарламаларының каталогынан таңдалады және әрқайсысы 5 кредит көлеміндегі 3 пәннен тұрады, әр түрлі пәндік салаларда қосымша кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көшбасшылық
Пән Тиімді көшбасшылықтың теориялық аспектілерін, тиімді коммуникация модельдерін, персоналды басқару және ынталандыру тәсілдерін, келіссөздер мен іскерлік коммуникацияның заманауи модельдерін зерттейді. Мақсаты мен нәтижесі студенттердің көшбасшылық теориясы, принциптері мен негіздері туралы негізгі, кәсіби білімдерін, сондай-ақ менеджменттегі көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыру, дамыту және жетілдіру дағдыларын қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Туристік өнімді жобалау
Пән әртүрлі бағыттағы турларды әзірлеу, қалыптастыру және іске асырудың кәсіби негіздерін ашады. Пәнді игерудің мақсаты мен нәтижесі туристік қызметтің теориялық-әдістемелік негіздерін, туризм саласындағы негізгі нормативтік-құқықтық және заңнамалық актілерді, сондай-ақ туристік ұсынысты жобалаудағы дәстүрлі және инновациялық әдістемелерді ескере отырып, өңірлік және халықаралық туроператинг саласында кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Туризмдегі ақпараттық технологиялар
Пән қызмет көрсету саласында ақпараттық технологияларды әзірлеу, енгізу және жұмыс істеу ерекшеліктерін ашады, сондай-ақ олардың әлемдік және қазақстандық туризм нарығының туристік бизнесінің дамуына әсерін зерттейді. Пәннің мақсаты мен нәтижесі туризмде ақпараттық технологияларды қолдануға, туристік өнімді әзірлеу, ілгерілету, сату, автоматтандыру, брондау жүйесінде жаңа ақпараттық технологияларды әзірлеу және енгізу жолымен туристік кәсіпорындарды техникалық жарақтандыруды дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Туристік топтың психологиясы
Пән сапалы туристік өнімді қалыптастыру үшін, сондай-ақ туристердің әртүрлі санаттары үшін оларды тиімді жүргізу мақсатында туристік қызметті ұйымдастыруда психология негіздерін зерттеу және қолдану ерекшеліктерін ашады. Пәннің мақсаты мен нәтижесі туристік топтардың психологиясы, басқару, жанжалдардың алдын алу және туризм маманының психологиялық дайындығы саласында кәсіби дағдыларды қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экскурсиялық-анимациялық іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу әдістемесі
Пән теориялық, әдістемелік және эмпирикалық көзқарасқа сәйкес экскурсиялар мен көп деңгейлі анимациялық бағдарламаларды қалыптастыру мен өткізудің кәсіби ерекшеліктерін ашады. Пәннің мақсаты мен нәтижесі инновациялық экскурсиялар мен іс-шараларды дамытуда тұрақты құзыреттерді қалыптастыру, сондай-ақ әртүрлі тақырыптар бойынша нақты топтар үшін оларды өткізудің тиімді әдістері мен әдістерін таңдау болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экскурсиялық-анимациялық өнімді басқару және жылжыту
Пән дайын ұсынысты қалыптастыру үшін экскурсиялар мен көп деңгейлі іс-шараларды құрудың экскурсиялық-анимациялық процесін басқарудың ерекшеліктерін, сондай-ақ оны маркетингтік сүйемелдеуді ашады. Пәннің мақсаты мен нәтижесі экскурсиялық-анимациялық бизнесте басқару қызметінің дағдыларын игеру, сондай-ақ аймақтық және халықаралық деңгейде экскурсиялық-анимациялық өнімді ілгерілету үшін әртүрлі тиімді стратегияларды қолдану ерекшеліктері болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Туризмдегі HR
Пән туризм саласындағы адам ресурстарын тиімді басқаруды, оларды интеграциялау және ынталандыру процестерін, клиенттерді тартуды және туризм индустриясындағы жұмыс істеп тұрған ұйымдардың мақсаттарына қол жеткізу мүддесінде олардың адалдығын қалыптастыруды, тұтынушыларға қызмет көрсету сапасын арттыруды зерделейді. Мақсаты мен нәтижесі - студенттерге кадрларды іріктеу мен жалдаудың формалары мен әдістерін үйрету, мансапты жоспарлау және туризм индустриясының жетекші кадрларының резервін қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмдегі бизнес-жоспарлау
Пән туризм саласындағы бизнес-идеяны, оның қаржылық және экономикалық орындылығын, сондай-ақ оны іске асыру стратегиясын сипаттайтын бизнес-жоспарды әзірлеу процесін қарастырады. Нарықты зерттеуді жүргізудің мақсаты мен нәтижесі, әлеуетті клиенттердің қажеттіліктері мен күтулерін анықтау, бәсекелестерді зерттеу және бизнестің өсуі мен даму мүмкіндіктерін бағалау. Алынған мәліметтер негізінде өнімді нарықта жылжыту стратегиясы жасалады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмді құқықтық реттеу
Пән туризм саласындағы қызметті ұйымдастыру мен жүзеге асырудың құқықтық нысандарын және туризм индустриясының жекелеген кіші жүйелерін құқықтық реттеу ерекшеліктерін ашады. Курс Қазақстан Республикасында және шетелде туризмнің қалыптасу тарихы, қазіргі жағдайы және құқықтық қамтамасыз етуді дамыту мүмкіндіктері туралы жүйеленген мәліметтерді ұсынады. Туризм және қонақжайлылық саласындағы мемлекеттік реттеу қағидаттары мен халықаралық құқық нормалары туралы түсінік қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмдегі стандарттау және сертификаттау
Пән туристік қызметтер мен сервистердің сапасын, туристік қызметтердің белгілі бір сапа және қауіпсіздік стандарттарына сәйкестігін бағалаудың жалпы стандарттары мен өлшемдерін қарастырады. Курс туристік индустрияның әртүрлі салаларында қолданылатын стандарттарды, сондай-ақ туристік қызметтер мен сервистердің белгіленген стандарттарға сәйкестігін бағалау әдістерін зерттейді. Мақсаты мен нәтижесі Өңірлік, ұлттық және халықаралық деңгейде туристік қызметтерді стандарттау саласындағы құзыреттерді қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмдегі қауіпсіздікті ұйымдастыру
Пән туристік қызметте қауіпсіздікті қамтамасыз етудің нормативтік-құқықтық, әдістемелік және теориялық негіздерін ашады. Пәнді игерудің мақсаты мен нәтижесі туристік ұсыныстардың әртүрлі түрлерінде туристердің қауіпсіздігін ұйымдастыру саласында дағдыларды қалыптастыру, сондай-ақ мүдделі тараптардың талаптарын сақтай отырып, тұтынушыларға қауіпсіз қызмет көрсетуді қамтамасыз ету үшін шаралар кешенін жоспарлау және іске асыру болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экскурсовод пен аниматордың шеберлігі мен шешендік өнерінің негіздері
Пән экскурсовод пен аниматордың туризмдегі шеберлігінің қалыптасуы мен даму ерекшеліктерін ашады. Пәнді игерудің мақсаты мен нәтижесі әлеуметтік-психологиялық, жеке және кәсіби талаптарға негізделген экскурсовод пен аниматордың кәсіби құзыреттілігін, сондай-ақ экскурсиялар мен мәдени-бұқаралық іс-шараларды әзірлеу, ұйымдастыру және өткізу, экскурсоводтар мен аниматорларды даярлау, аттестаттау бойынша арнайы дағдыларды қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жеке және топтық турларды ұйымдастыру
Пән жеке және топтық турларды әзірлеу мен іске асырудың нормативтік-құқықтық, әдістемелік және техникалық негіздерін ашады. Пәнді игерудің мақсаты мен нәтижесі туристік топтар мен жеке туристердің сандық, психологиялық, басқару ерекшеліктерін ескере отырып, маршруттарды, бағдарламалар мен туристік ұсыныстарды әзірлеу саласында дағдыларды қалыптастыру, сондай-ақ өңірлік және халықаралық деңгейдегі бағдарламаларды жасау болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмдегі ғылыми-зерттеу қызметі
Пән туризмдегі ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мәселелерін қарастырады. Курстың зерттеу мақсаттары мен міндеттерін шешу үшін ақпаратты іздеу, жүйелеу, сақтау, өңдеу және талдау бойынша қазіргі заманғы технологияларды қолдану құралдары бойынша зерттеу мәселелерін шешудің әртүрлі тәсілдерін ашады. Пәнді оқу барысында туризмдегі заманауи ғылымды дамытудың перспективалары мен инновациялары туралы түсінік қалыптасады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экскурсиялық-анимациялық қызметтің психологиялық негіздері
Пән сапалы экскурсиялық-анимациялық өнімді қалыптастыру үшін, сондай-ақ туристердің әртүрлі санаттары үшін экскурсиялар мен іс-шараларды тиімді өткізу мақсатында экскурсиялық-анимациялық қызметте психология негіздерін зерттеу және қолдану ерекшеліктерін ашады. Пәннің мақсаты мен нәтижесі тұлға және топ психологиясы, басқару, жанжалдардың алдын алу және маманның психологиялық дайындығы саласында кәсіби дағдыларды қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Туризмнің белсенді түрлері бойынша маршруттарды қалыптастыруда қажетті сапалы туристік-спорттық даярлықты қалыптастыру, туристік аудандастыру және жергілікті жерге бағдарлау дағдыларын меңгеру
- Бүкіл туризм индустриясын дамыту үшін кәсіби және жеке өзін-өзі жетілдіру, көшбасшылық және адам ресурстарын ұйымдасқан басқару қабілетін көрсету
- Халықаралық және өңірлік туризм географиясы тұрғысынан аумақтардың туристік-ресурстық әлеуеті мен инфрақұрылымының таралу ерекшеліктерін жүйелеу және талдау, осы деректерді сертификаттау мен стандарттаудың, туризм менеджменті мен маркетингінің халықаралық және ұлттық талаптарына сәйкес келетін заманауи және инновациялық туристік маршруттарды әзірлеуде қолдану
- Туризмнің барлық санаттары үшін туристік бағдарламаларды дайындау, іске асыру және ілгерілету процесіне тарта отырып, туристік қызығушылық объектілерінің әр түрлі түрлерін талдау және жүйелеу қабілеті арқылы ұйымдастырылған туризм шеңберінде әртүрлі ұсыныстарды қалыптастыруда қазіргі заманғы туризм индустриясының қажеттіліктерін анықтау
- Өңірлік және халықаралық деңгейде туризм индустриясының қазіргі заманғы талаптарын ескере отырып, туристердің барлық санаттары үшін әртүрлі ерекшеліктегі турларды әзірлеу, дайындау және іске асыру, сондай-ақ осы процесті Қазақстан Республикасының аумағында және одан тыс жерлерде табысты басқару
- Клиенттермен қазақ, орыс және шетел тілдерінде академиялық хатты білу, сондай-ақ, мәдениетаралық қарым-қатынас мәселелерін шешу үшін сөйлеу, жазу, логикалық дұрыс және дәлелді ойлау қабілеті
- Дәстүрлі және инновациялық әдістерді ескере отырып, экскурсиялар мен анимациялық бағдарламаларды әзірлеуге, туристердің әр түрлі санаттары үшін біріктірілген тәсілді ескере отырып, оларды іске асыруға және ілгерілетуге қабілетті кәсіби құзыреттіліктерді кезең-кезеңімен жетілдіру арқылы жаңа экскурсиялық маршруттар, туристік-экскурсиялық және мәдени-бұқаралық ұсыныстар, анимациялық іс-шаралар құру
- Қазақстан Республикасының туристік-экскурсиялық, мәдени-тарихи және табиғи-климаттық объектілерін оларды туризмнің қолданыстағы стандарттарына сәйкес халықаралық және өңірлік деңгейде ел мұрасын сақтау, танымал ету және ілгерілету мақсатында жаңа экскурсиялық маршруттар мен анимациялық ұсыныстарды әзірлеуде ұтымды пайдалану үшін талдау және жүйелеу
- Халықаралық және өңірлік деңгейде туристік бизнес-өнімді қалыптастыру және ілгерілету жөніндегі ғылыми-зерттеу және кәсіби қызметте қажетті қазіргі заманғы туризмнің тарихи, экономикалық және құқықтық негіздерін талдау
- Қазақстанның тарихи дамуының негізгі заңдылықтарын талдауға, жан-жақты дамыған көптілді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін гуманитарлық және әлеуметтік ғылымдар саласындағы базалық білімді меңгеруге қабілетті. Қоғамдық-саяси процестерді түсінуде әлеуметтік-саяси және психологиялық білімді қолдану; әлем халықтарының мәдени байлығын зерттеу және зерттеу мүмкіндігі. Кәсіби саладағы сандық технологияларды қолдана отырып, процестерді, жинауды, өңдеуді, іздеу және сақтау әдістерін, ақпаратты беру тәсілдерін сыни бағалау және талдау қабілеттерін қалыптастырады. Қазіргі ақпараттық қоғам жағдайында ақпаратты алу, басқару, интеграциялау, бағалау, құру және беру үшін цифрлық технологияларды, байланыс құралдарын пайдалану мүмкіндігі