Өнеркәсіптік маркетинг

  • Білуі керек: теориялық негіздері және түсінік аппараты; өндіріс құралдары нарығындағы маркетинг ерекшеліктері Меңгеруі керек: қажетті контексте өнеркәсіптік маркетингтің терминологиясын, әдістерін қолдану; өндірістік мақсаттағы тауарлар нарықтарының жағдайы мен перспективаларын зерттеу, саралау және болжау Дағды: пәннің спецификалық терминологиясын меңгеру; өндірістік мақсаттағы тауарларды жіктеу; өндіріс құралдарына сұраныстың ерекшеліктерін түсіну, оларды сатып алу және пайдалану Түсіну: өнеркәсіптік маркетингтегі баға белгілеу және коммуникация
  • Образовательная программа 6B04112 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top