Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B04112 Маркетинг в Қазақ-орыс халықаралық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Табысты мансапқа бағытталған және Қазақстан Республикасы мен халықаралық қоғамдастық алдында тұрған кәсіби, әлеуметтік-экономикалық, гуманитарлық және рухани міндеттерді белсенді тарту және шешуге қатысу үшін заманауи жүйелі білімі, қажетті құзыреттері мен дағдылары бар маркетинг саласында жоғары білікті кадрларды даярлау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Студент ақпараттық ағындарды аналитикалық бағалай білуі және кәсіпорынның қаржылық (бухгалтерлік) есебін "оқи" алуы; ұйым ресурстарын жедел басқару мен маневрлеудің тиімді әдістерін әзірлеуі; ұйымның қаржы-шаруашылық қызметінің бағыттары мен нәтижелерін және оның шаруашылық, коммерциялық және қаржылық нәтижелерін болжай білуі тиіс
  • Кәсіпорындардың қызметіне маркетингтің инновациялық әдістерін, коммуникациялық саясат құралдарын, зерттеу технологияларын енгізу, маркетингте, бизнес-жоспарлауда басқару шешімдерін әзірлеу, ұйымдық мінез-құлық пен адам ресурстарын басқару принциптерін қалыптастыру бойынша жобалау жұмыстарын жүргізу;
  • Студент сауда кәсіпорындарындағы сауда-технологиялық процестердің тиімділігін арттыру бойынша ұсыныстар әзірлей білуі тиіс; сауда ісінің терминологиялық аппараты болуы тиіс; бөлшек сауда желісін тауармен жабдықтау кезінде әртүрлі технологиялық схемаларды пайдаланудың экономикалық тиімділігін есептеу әдістері болуы тиіс
  • Тауарларды, брендтерді, өнімді жылжытудың инновациялық жүйелерін, түпнұсқалық және шығармашылық көзқарас негізінде тұтынушылармен, жеткізушілермен қарым-қатынас орнату принциптерін құру;
  • Студент статистикалық байқауды ұйымдастыра және жүргізе білуі керек; кәсіпорынның статистикалық есеп нысандарын толтыра және қолдана білуі керек; өндірістің жай-күйі мен дамуының жалпылама статистикалық көрсеткіштерін есептей білуі керек; өңдеу және талдау, бақылау және эксперимент әдістерін қолдана білуі керек
  • Студент кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін тілдік, сөйлеу, пәндік, мәдениетаралық-коммуникативтік және дискурсивті құзіреттіліктерді өз бетінше дамыта және жетілдіре білуі керек; жазбаша қарым-қатынас жасай білуі, ана тілінде емес іскери хаттар жасай білуі керек
  • Студент өндірістік қызметтің қауіпсіздігі мен экологиялылығын арттыру жөніндегі іс-шараларды әзірлей білуі тиіс; экономикалық, ұлттық, ақпараттық, экологиялық қауіп-қатер жағдайында өндірістік персонал мен халықты қорғау жөніндегі іс-шараларды жоспарлай және жүзеге асыра білуі тиіс
  • Кәсіпорындарда ғылыми маркетингтік зерттеулер жүргізе отырып, маркетингтік менеджмент саласында өзінің кәсіби және тұлғалық құзыреттіліктерін дамытуға негіз жасау мақсатында ары қарай тұлғалық және кәсіби даму бағыттарын, олардың қабілеттерін қолданудың тиімді бағыттарын анықтау.
  • Студент ғылыми-зерттеу қызметін жүргізуге; ғылыми білімді алуға және қалыптастыруға, ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелерін таныстыруға дайындалуға құзыретті болуы тиіс
  • Студент қызығушылық тудыратын мәселе бойынша маркетингтік зерттеулер жүргізе білуі керек, ол бойынша есеп бере алады; нарықты әртүрлі принциптер бойынша сегменттеуді және тауарды, қызметті позициялауды жүргізе білуі керек
  • Студент тауартану саласындағы техникалық және нормативтік құжаттармен жұмыс істей білуі керек; сауда және өндірістік кәсіпорындардағы тауар көрсеткіштерін талдау
  • Студент ақпаратты жинақтау, өңдеу, беру, сақтау және қорғау; ақпараттық-коммуникациялық технологиялармен жұмыс істеу; кәсіби қызметте басқарушылық және басқа да іскерлік міндеттерді шешу үшін заманауи техникалық құралдар мен компьютерлік технологияларды пайдалану
  • Студент сыртқы экономикалық байланыстарды жүзеге асыру, коммерциялық кәсіпорындардың сыртқы экономикалық қызметін ұйымдастыру туралы жалпыланған түсінік қалыптастыру саласында практикалық дағдыларға ие болуы керек
  • Өнімді, ассортиментті, бағаны, маркетингтік және коммуникациялық саясатты қалыптастыру және маркетингті басқару контекстінде бизнес-жоспарлау құралдарын пайдалану бойынша басқару шешімдерін әзірлеу;
Top