Стратегиялық маркетинг

  • Пәнді игерудің мақсаттары кәсіпорынның қызметін басқару процесінде стратегиялық маркетингтің рөлін көрсету, маркетингтің аналитикалық аспектілерін зерттеуге, нарыққа бағытталған кәсіпорынның даму стратегиясын жасау үшін маркетингтік ақпаратты алу және талдау процесіне ықпал ету. Пәнді оқу нәтижесінде келесі дағдылар қалыптасады: - дерексіз ойлау, талдау, синтездеу қабілеті; - сыни жағдайларда әрекет етуге, қабылданатын шешімдер үшін әлеуметтік және этикалық жауапкершілікті арттыруға дайын болу; - өзін-өзі дамытуға, шығармашылық мүмкіндіктерді пайдалануға дайындық.
  • Образовательная программа 6B04112 Маркетинг
  • Несиелер 6
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top