Іскерлік байланыс

  • Пәннің мақсаты: тыңдаушыларда іскерлік қарым-қатынас туралы жан-жақты түсінік қалыптастыру, сондай-ақ жаттығуларды орындау арқылы олардың бірқатар коммуникативтік құзыреттіліктерін дамыту. Пәннің міндеті-менеджерлердің коммуникативті дағдыларын дамыту, бұл қарым-қатынасты уақытты аз жұмсауға, қатесіз және нәтижелі етуге мүмкіндік береді, бұл сайып келгенде басқарушылық қызметтің тиімділігін едәуір арттырады.
  • Образовательная программа 6B04112 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top