Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Тұтынушылардың мінез-құлқы
-
Тұтынушылар мінез-құлық теориясының негіздері, тауарлар мен қызметтерді жарнамалау және жарнамалау әдістері; ішкі және сыртқы факторлардың тұтынушылардың таңдауына және преференциялардың қалыптасуына, өндірушінің (сатушының) брендіне тұтынушының адалдығына әсер етуі; Коммерциялық қызметті ұйымдастыру және басқару, өзгеретін нарықтық жағдайларға жауап беру, экономикалық субъектінің жоғары бәсекеге қабілеттілікке жету қажеттілігін түсіну
-
Образовательная программа 6B04112 Маркетинг
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 1