Тұтынушылардың мінез-құлқы

  • Тұтынушылар мінез-құлық теориясының негіздері, тауарлар мен қызметтерді жарнамалау және жарнамалау әдістері; ішкі және сыртқы факторлардың тұтынушылардың таңдауына және преференциялардың қалыптасуына, өндірушінің (сатушының) брендіне тұтынушының адалдығына әсер етуі; Коммерциялық қызметті ұйымдастыру және басқару, өзгеретін нарықтық жағдайларға жауап беру, экономикалық субъектінің жоғары бәсекеге қабілеттілікке жету қажеттілігін түсіну
  • Образовательная программа 6B04112 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top