Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01509 Биология (бейіндік) в Yessenov University
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Биология саласындағы жаңа теориялардың заманауи терең білімдерін түсіндіруге және жалпылауға, дербес эксперименттік зерттеулер жүргізуге және жоғары интеллектуалды оқытудың классикалық және инновациялық әдістері негізінде оқу процесінің тиімділігін қамтамасыз етуге қабілетті құзыретті, сауатты және дамыған сөйлеуі, гуманитарлық ойлау мәдениеті бар бәсекеге қабілетті магистрлерді даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 1,5 года
-
Кредиттер көлемі 93
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M014 Биология педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Шет тілі (кәсіби)
Пәннің мақсаты кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі коммуникативтік дағдылар мен дағдыларды дамыту және пысықтау болып табылады. Пән Кәсіби саладағы коммуникация терминологиясын, сондай-ақ мәтінді аудару кезіндегі грамматикалық құрылымдар мен лексикалық ережелерді зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу кезінде мамандыққа тән негізгі терминдердің, сөздер мен сөз тіркестерінің мағыналары және олардың баламалары қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Биоәртүрлілікті сақтау және қорық жұмыстары
Курстың мақсаты: білім алушыларда өсімдіктер мен жануарлардың биоалуантүрлілігі саласындағы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән жануарлар мен өсімдіктер әлемінің әртүрлілігін, оны қорғауды, қорық ісінің негіздерін; аймақтың фаунасы мен флорасын қорғау қажеттілігін; биологиялық мәдениетті дамыту мен ғылыми дүниетанымды қалыптастыруды, табиғатты пайдаланудың құқықтық негіздерін, түрлерді сақтауды және жабайы табиғаттың, табиғи экожүйелердің өздігінен дамуын қолдауды зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Эксперименттік зерттеулердің инновациялық әдістері және коммерцияландыру
Пәннің мақсаты: ғылыми ізденіс, деректерді талдау және өңдеу, зерттеу жұмысында негізделген шешімдер алу негізінде қолданбалы зерттеулер бойынша ғылыми зерттеу тұжырымдамасын құру. Курс технологиялардың халықаралық трансферін реттеу, инновациялық стратегияларды әзірлеу, цифрлық трансформация, зияткерлік қызмет нәтижелерін коммерцияландыру саласында білім алу және өндіру жөніндегі тұжырымдаманы әзірлеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Киберпедагогика
Пәннің мақсаты: оқу процесінде цифрлық технологияларды қолдануды жетілдіру, цифрлық контент құру және цифрлық трансформацияны құру үшін қажетті дағдыларды дамыту, оқу процесінде цифрлық технологияларды қолдануды жетілдіру. Курс желілік оқытудың теориялық және қолданбалы принциптері негізінде онлайн курсты жобалау және іске асыру кезінде цифрлық ресурстарды, цифрлық технологияларды пайдалануға бағытталған. Курс интернет-технологиялар, виртуалды оқыту, цифрлық қызметтер мен құралдар арқылы жеке оқытуды қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогикалық диагностика
Пәннің мақсаты: білім алушылардың жеке психологиялық ерекшеліктерін анықтау үшін практикалық қолдану саласында білік пен дағдыны, диагностикалық әдістерді бағалау қабілетін қалыптастыру. Курс педагогикалық процесс объектісінің жағдайын анықтауға және оның одан әрі дамуын болжауға, сондай-ақ объектінің одан әрі даму перспективаларын анықтауға бағытталған. Пәнді оқу барысында педагогикалық диагностикалық құралдардың жіктелуі, тестілерді құру және бейімдеу технологиясы, педагогикалық диагностикалық әдістемелер мен оларға қойылатын талаптар қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Менеджмент
Пәннің мақсаты: Күрделі, өзгермелі ортада, жоғары белгісіздік жағдайында жұмыс істейтін ұйымды тиімді басқарудың әдістемесін, принциптерін түсінуге қол жеткізу. Бағыт. Пәнді оқу магистранттарға ұйымның жоғары тиімді жұмысын қамтамасыз ету үшін практикалық қызметте басқару дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді. Мазмұны. Бұл бағдарламада басқару функциялары, ұйымдағы өзгерістерді жүзеге асыру, қақтығыстарды басқару және ұйымдық мәдениет мәселелері логикалық түрде қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Басқару психологиясы
Пәннің мақсаты-басқару қызметінде болашақ мамандардың кәсіби-психологиялық құзыреттілігін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында басқару психологиясының теориялық – әдіснамалық негіздері, еңбек ұжымын басқару психологиясы және ұжымдағы әлеуметтік-психологиялық ахуал, басқару қызметінің әлеуметтік-психологиялық мәселелерін шешу әдістері, жеке адамға психодиагностикалық және психологиялық кеңес беру мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Адам биологиясының іргелі проблемалары
Курстың мақсаты: Homo тектес филогенез проблемаларының қазіргі жағдайын, адамның қаңқа жүйесі мен приматтарының морфологиясын, адам мен приматтардың этологиясын, оның биологиялық негіздерін және түрлердің тіршілігі үшін маңыздылығын қалыптастырады. Курс гормоналды мәртебе мәселелеріне және экзогендік факторлардың әртүрлі мәндерінде гомеостазды сақтау мәселелеріне бағытталған, адамның өсуі мен дамуы, физиологиялық оптинорма, геронтология және олардың әртүрлі экзогендік және эндогендік факторлардың әсеріне тәуелділігін тұжырымдайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биологияны оқытудың инновациялық технологиялары
Курстың мақсаты: кәсіби қызмет процесінде инновациялық технологияларды жоспарлайды және жүргізеді, өзінің ғылыми әлеуетін жетілдіруге ғылыми ақпаратты талдайды; биологияны оқытуда инновациялық технологияларды қолдану проблемаларын жүзеге асырады. Қазіргі мұғалімнің шығармашылық әлеуетін дамытуға және кәсіби қасиеттерін қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жердің тірі қабығы және жаһандық қауіп-қатерлер
Курстың мақсаты: жаһандық проблемалардың мәнін түсінуге жәрдемдесу, магистранттарды өздерінің дүниетанымдық ұстанымдарын өз бетінше таңдауға дайындау, экологиялық проблемаларды шешу және адамзатқа және оның тіршілік ету ортасына жауапкершілікпен қарауды дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Биологиядағы далалық зерттеулердің әдіснамалық негіздері
Курс далалық биологиялық зерттеулерді жүргізудің теориялық негіздері мен принциптерін, далалық жұмыстарды жүргізу әдістерін қамтиды, белгілі бір мақсаттар мен міндеттер бойынша жоспарлауды, зерттеулер жүргізуді үйретеді, биоценоздардың құрылымы мен динамикасын зерттейді, сүтқоректілер мен құстарды есепке алу әдістерімен фитоценоздардың түрлік құрамы мен өнімділігінің жай-күйін бағалауды жүргізеді; далалық биологиялық материалдарды бастапқы камералдық өңдеу әдістемелерімен. Олармен танысқаннан кейін барлау маршруттық зерттеулер жоспары, экологиялық және сынақ алаңдарын салу жасалады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жануарлар әлемінің қазіргі заманғы таксономиясының негізі ретінде молекулалық-генетикалық әдістері
Курстың мақсаты: жануарларды молекулалық-генетикалық зерттеудің негізгі әдістерін, олардың ерекшеліктерін, қолдану салаларын, молекулалық-генетикалық зерттеулердің әдістері мен технологияларының әртүрлілігін қалыптастырады, олардың ерекшеліктері мен қолдану саласымен танысады. Курс нақты ғылыми-зерттеу міндеттерін шешуде зерттеу әдістерінің кешенін қолдану арқылы ғылыми зерттеулер жүргізуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
STEM - зерттеулер
Курстың мақсаты: STEM технологияларының пайда болуы. Қазіргі кезеңде Қазақстан Республикасында STEM-білім беруді дамыту. Жалпы білім беретін мектепте STEM технологияларын қолдану. STEM-білім берудегі жобалау және кейс-технологиялар. STEM білім беру процесінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану. STEM-білім берудің тиімділігін бағалау әдістері. Болашақ педагогтарды оқыту тиімділігінің критерийі ретінде білім алушылармен STEM жобасын құру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Биотехнология негіздері
Курстың мақсаты: микроорганизмдерді, бактерияларды, микроскопиялық саңырауқұлақтарды, өсімдіктер мен жануарлар жасушаларын, Биотехнология объектісі ретінде қолданылатын негізгі принциптер мен тәсілдерді және жаңа биообъектілерді зерттеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Менеджмент негіздері мен басқару психологиясын, эксперименттік зерттеу әдістерін, оқытудың заманауи әдістерін біліп, шет тілін еркін меңгеру деңгейінде меңгере отырып, еңбек қызметі процесінде кәсіби міндеттерді шешеді
- Кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді қарым-қатынас жасайды, проблемаларды шешеді және басқарушылық шешімдер қабылдайды, педагогикалық ұжымды басқару дағдыларына ие және менеджмент негіздерін біледі
- Биологияны оқыту әдістемесі, пәнаралық оқыту, педагогикалық диагностика саласындағы зерттеулерді жоспарлайды және жүргізеді, зерттеу нәтижелерін практикалық педагогикалық қызметке енгізеді, алынған нәтижелерді сынақтан өткізеді
- Адамзаттың табиғатты пайдаланудың жаһандық проблемаларын және табиғи экожүйелердің бейімделу жолдарын, қорық ісінің негіздерін, филогенез проблемаларының қазіргі жай-күйін түсіне отырып, тірі организмдердің биоалуантүрлілігін реттеу әдістерін бағалайды
- Таксондардың биологиясы мен гендік жүйелерін, ДНҚ деңгейіндегі құнды гендік нұсқалардың генетикалық әртүрлілікті біле отырып, молекулалық-генетикалық зерттеулердің негізгі әдістерін және олардың ерекшелігін анықтайды
- Биологияны белсенді оқытудың әртүрлі әдістерін анықтайды, заманауи ақпараттық технологияларды қолдана отырып, оқу сабақтары мен оқу ортасын құрудың формаларын, әдістері мен құралдарын таңдайды
- Далалық және зертханалық жағдайларда биологиялық объектілермен жұмыс істеудің ақпараттық әдістерін таңдай отырып, биология және биотехнология саласындағы эксперименттік зерттеу міндеттерін шешу үшін заманауи зерттеу әдістемелерін қолданады
- Кәсіби даму бағыттарын айқындай отырып, практикаға бағдарланған арнайы курстар білімін қолдана отырып, кәсіби міндеттерді табысты шешу үшін цифрлық және пәнаралық құзыреттіліктерді дамыта отырып, өзінің педагогикалық қызметін рефлексиялауды және өзін-өзі бағалауды жүзеге асырады