Мемлекеттік сектор маркетингі

  • Пән мемлекеттік сектордағы маркетинг пен ұйымдастырушылық жетістік арасындағы байланысты зерттейді. Онда қоғамдық ұйымдардың жергілікті, ұлттық және әлемдік экономикаларға әсері қарастырылады. Тақырып стратегиялық маркетингті, негізгі маркетингтік стратегияны әзірлеуді, жаңа ұсыныстарды әзірлеуді және іске қосуды, коммуникациялық стратегияларды әзірлеу мен іске асыруды және нарықтарды бағалау мен болжауды қамтиды. Студенттер маркетингтік стратегиялар мен тактикаларды Мемлекеттік қызмет, Мемлекеттік басқару және корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік тұжырымдамаларымен үйлестіруді үйренеді.
  • Образовательная программа 6B04103 Мемлекеттік және жергілікті басқару
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top