Әлеуметтік медиа маркетингі

  • Пәнді оқытудың мақсаты маркетингтік стратегияларда әлеуметтік желілерді тиімді пайдалану және брендтерді, тауарларды немесе қызметтерді жылжыту үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру және маркетингтік қызмет контекстінде әлеуметтік желілердің ерекшеліктері мен әлеуетін түсіну болып табылады. Курс келесі бөлімдерді қамтиды: SMM-ге кіріспе. SMM-де стратегиялық жоспарлау. Әлеуметтік медиа үшін мазмұн жасау. Әлеуметтік желілердегі ақылы жарнама. Мақсат қою. Әлеуметтік өзара әрекеттесу және қарым-қатынас. Нәтижелерді өлшеу және талдау. Тәжірибеден алынған жағдайлар және ең жақсы тәжірибелер. SMM-дегі этика және мінез-құлық нормалары. SMM трендтері және болашағы. Жарнамалық науқандарды құру және оңтайландыру. Мазмұн жоспарларын әзірлеу. Деректерді талдау және есептерді дайындау.
  • Образовательная программа 6B04101 Кәсіпкерлік саласындағы менеджмент
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top