Бренд менеджмент

  • Бұл брендтің құрылуы мен жетілдірілуіне, оның дамуының барлық кезеңінде жүзеге асырылатын кешенді басқару. Брендті басқару - брендті маркетингтік басқарудың дербес нысанына айналдыру және маркетингтік қоспаны (4P) компанияның бүкіл нарықтық ұсынысына емес, белгілі бір түрде немесе басқаша топтастырылған өнімдерге емес тікелей брендке қолдану. Курс оқытудың белсенді әдістерін (жағдайды талдау, есептер, миға шабуыл, рөлдік және іскерлік ойындар, бейне және аудио материалдарды пайдалану сияқты) қолдануды қарастырады.
  • Образовательная программа 6B04105 Диджитал маркетинг
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 5
Top