Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B04105 Диджитал маркетинг в Сулейман Демирель атындағы университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Сандық маркетинг бакалавры бағдарламасы бәсекеге қабілетті мамандарды дайындау мақсатында бизнес-ортада маркетингтік стратегияларды жоспарлау және енгізу үдерістерін жүзеге асыра алатын; маркетингтік шешімдер қабылдау барысында негізгі цифрлық маркетинг көрсеткіштерін анықтай алатын; жергілікті және әлемдік нарықтардағы заманауи сандық маркетинг сұранысына сәйкес техникалық білімге ие; сонымен қатар шет тілдерін қосымша меңгерген; бизнес пен басқарудағы кейстер мен практикалық мәселелерді шешуге сыни көзқараспен қарайтын; сондай-ақ, жетілдірген эмоционалдық интеллектінің көмегімен айналасындағы және виртуалды кеңістіктегі сыртқы және тұлғааралық қарым-қатынастарды құра алатын жас мамандарды дайындайды.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Сулейман Демирель атындағы университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Экономикадағы математика
Экономикалық теория
Жетілдірілген MS Excel
Менеджмент
Турецкий язык 2 (уровень А1)
-
2 Оқу жылы
Түрік тілі 1 (B1 деңгейі)
Бухгалтерлік есеп
Статистика
Түрік тілі 3 (A2 деңгейі)
Микроэкономика CIMA
Маркетинг негіздері
Түрік тілі 4 (A2 деңгейі)
Қаржы
Актерлік шеберлік және шешендік өнер
Макроэкономика (CIMA)
Қаржылық есеп
Академиялық дағдылар
-
3 Оқу жылы
Персоналды басқару
Бизнесті ұйымдастыру
Сандық маркетинг және креативтілік
Келіссөздер және Жанжалдарды Басқару
Тұтыну мінез-құлық
Визуалды маркетинг
Маркетингтік коммуникациялар
Деректер туралы ғылымға кіріспе
Бренд менеджмент
Стратегиялық маркетинг
Жобаны басқару
Деректерді визуализациялау және әңгімелеу
Контент маркетинг
Пайдаланушы тәжірибесі және веб-аналитикалық дизайн
Маркетингтегі жасанды интеллект
Зерттеу Әдістері
Жеке сату
Оқыту нәтижелері
- Қазақ, орыс, шетел (ағылшын, түрік) тілдерінде тілдесу дағдыларын меңгеру
- Тұтынушының мінез-құлқын талдаңыз және цифрлық маркетинг трендтерін анықтаңыз
- Аналитикалық ойлауға қабілетті тұлғаның дамуына ықпал ететін экономиканың барлық деңгейдегі өзекті мәселелерін бағалауды меңгеру
- Қоршаған орта мен виртуалды кеңістіктегі сыртқы және тұлға аралық қатынастарды жетілдіру, өзін-өзі іске асыру, әлеуметтік даму және бизнес ортада нетворкинг құра білу
- Сыни талдаумен бірге шығармашылық, сыни, жұмсақ дағдыларды және рефлексиялық ойлауды қолдану
- Жергілікті және әлемдік нарықтардағы қазіргі заманауи сандық маркетинг сұранысына сәйкес техникалық білімді қолдана білу
- Стратегиялық жоспарлауда кәсіби құзыреттілікті дамыту мақсатында маркетингтік стратегияларды жоспарлау және енгізу процестерін жүзеге асыру
- Экономика, маркетинг, менеджмент, қаржы, есеп саласындағы білімін кәсіби қызметте қолдану,
- Әр түрлі онлайн платформаларда цифрлық маркетингтік науқандарды жасау және орындау
- Әртүрлі талдау түрлерін жүргізгенде және ғылыми жұмыстарды жазғанда негізгі зерттеу әдістерін қолдану
- Сандық маркетингтің жалпы жоспарына сәйкес келетін мазмұнды маркетингтік стратегияны әзірлеу және енгізу
- Басқарушылық шешімдер қабылдау кезінде алған білімді қолдана білу және топта жұмыс істеу дағдыларына ие болу.
Ұқсас БББ
6B04105 Маркетинг
Әбілқас Сағынов атындағы Қарағанды техникалық университеті (ҚМТУ)
6B04105 Жарнама және маркетингтік коммуникациялар
De Montfort University Kazakhstan (DMU Kazakhstan)
6B04105 Мұнай және мұнай тасымалдау маркетингі
Сафи Өтебаев атындағы Атырау мұнай және газ университеті
6B04105 Маркетинг
Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті
6B04105 Маркетинг
Қазақстан-Британ техникалық университеті