Ивент Маркетинг

  • Бұл курс студенттерге қазіргі қоғамдағы қоғамдық қатынастардың маңыздылығын түсіндіретін және талдайтын теорияларға қатысты инновациялық білім беруге бағытталған. Студенттер PR-кампаниясының немесе дағдарысты басқарудың бір бөлігі ретінде тиімді PR құралдарын қолдану арқылы БАҚ-тың тиімді жұмысына қажетті дағдыларды игереді; көпшілік алдында сөйлеу, презентациялар, топтық жұмыс, аналитикалық ойлау, мәселелерді шешу, PR-есептер жазу және тұлға аралық қарым-қатынас арқылы кәсіби PR тәжірибесіне қатысты практикалық дағдыларды бейнелеу.
  • Образовательная программа 6B04105 Диджитал маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 7
Top