Зерттеу мен дамытулар

  • Бұл курс студенттерге маркетингтік зерттеулердің қажеттіліктерін сыни тұрғыдан зерттеу және маркетинг мүмкіндіктері мен маркетингтік міндеттерді анықтау дағдылары мен білімін ұсынады. Студенттер маркетингтік зерттеу жобасының әр түрлі кезеңдерін бастапқы және қайталама деректерді, сонымен қатар ғылыми және қолданбалы зерттеу жобалары шеңберіндегі сандық әдістерді қолдана отырып, сыни және жүйелі түрде бағалауды үйренеді. Студенттер сонымен қатар зерттеу жобаларын және маңызды ақпарат көздерін жасау арқылы маркетингтік зерттеулердің мәліметтерін дұрыс сипаттауға, синтездеуге және ұсынуға үйренеді.
  • Образовательная программа 6B04105 Диджитал маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 7
Top