Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Тұтыну мінез-құлық
-
«Нарықтық экономикадағы тұтынушылық мінез-құлық тұтынушылардың сұраныстың белгілі бір мөлшеріне қалай және қалай өзгеретініне негізделген сұраныс теориясына негізделеді, тұтынушы қаншалықты қанағаттандыратындығын таңдауда көптеген артықшылықтардан қалай пайда болады? Тұтынушылардың мінез-құлқы - қолданыстағы бағалар негізінде жеңілдіктерді таңдауға мүмкіндік беретін тұтынушылардың нарықтық сұранысын қалыптастыру үдерісі.
-
Образовательная программа 6B04105 Диджитал маркетинг
-
Несиелер 5
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 5