Жаһандық ұйымдардағы Маркетинг негіздері

  • Пән нарықтарды терең түсінуді көрсететін және бүкіл әлем бойынша тұтынушылар үшін құндылық ұсыныстарын тудыратын ғаламдық маркетингтік стратегияларды құру тәсілдерін қолдану бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады. Нарықты сегментациялау, мақсат қою және орналастыру әдістерін түсіну және қолдану. Толық ұсынысты құру процесін түсіну (өнім, қызмет, тарату және баға) және осы жалпы ұсыныстың артықшылықтарын мақсатты нарық мүшелеріне беру. Жаһандық бәсекелестікті сыни тұрғыдан талдау дағдылары.
  • Образовательная программа 6B04192 Жаһандық менеджмент
  • Несиелер 6
  • Семестр 1
Top