6B04192 Жаһандық менеджмент в AlmaU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Студенттердің жүйелік көзқарас, заманауи әдістер мен технологиялар негізінде ортаның мәдениетаралық сипаттамаларды еске алып жаһандық ұйымның алдында халықаралық деңгейде тұрған мәселелер бойынша табысты стратегиялары мен басқару шешімдерін әзірлеу және жүзеге асыруда білім, қабілеттіліктер және дағдыларын қалыптастыру. Бұл құзыреттіліктер студенттерге халықаралық компанияларда, үкіметтерде және коммерциялық емес ұйымдарда тиімді көшбасшы болуға мүмкіндік береді.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Алматы менеджмент университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 250
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B044 Менеджмент және басқару
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Жаһандық менеджмент негіздері
Курс жаһандық ортадағы басқару функцияларына ерекше назар аудара отырып, менеджменттің негізгі тұжырымдамалары туралы түсінік қалыптастырады. Жаһанданудың салдарын зерттейді; ұйымдастырушылық құрылымды, стратегия мен процестерді қалыптастырудағы жаһандық ортаның рөлі, сондай-ақ күрделі мәдениаралық жағдайдағы басқарудың негізгі принциптерін қарастырады. Жаһандық Институционалдық тетіктер мен макроэкономикалық мәселелерді атап көрсетеді. Жаһандық саяси экономиканы, құқықтық жүйелер мен әлеуметтік-мәдени ортаны түсіну үшін жаһандық бизнес тұжырымдамаларын қолданады.
Несиелер - 6
-
Қоғамға қызмет ету
Пән, теориялық оқыту, және халықтың әлеуметтік осал топтарының игілігі үшін қоғамдық пайдалы іс-әрекеттер арқылы, қоғамға әлеуметтік қызмет көрсету және адамгершілікті тәрбиелеу тәжірибесін, сондай ақ адамгершілік құндылықтарды және азаматтық ұстанымды қалыптастыруға мүмкіндік береді; қоғамның негізгі мәселелерін тұжырымдау және түсіну, әлеуметтік жобаларға сыни талдау жасау және топта жұмыс істей білу.
Несиелер - 5
-
Жаһандық ұйымдардағы Маркетинг негіздері
Пән нарықтарды терең түсінуді көрсететін және бүкіл әлем бойынша тұтынушылар үшін құндылық ұсыныстарын тудыратын ғаламдық маркетингтік стратегияларды құру тәсілдерін қолдану бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады. Нарықты сегментациялау, мақсат қою және орналастыру әдістерін түсіну және қолдану. Толық ұсынысты құру процесін түсіну (өнім, қызмет, тарату және баға) және осы жалпы ұсыныстың артықшылықтарын мақсатты нарық мүшелеріне беру. Жаһандық бәсекелестікті сыни тұрғыдан талдау дағдылары.
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Көпшілікке сөйлеу
Пән көпшілік алдында сөйлеудің негізгі әдістері мен тәсілдерін, сөйлеуге дайындық әдістерін қолдануға; логика мен эвристикалық риториканың негіздерін, сондай-ақ ауызша коммуникациялардағы стилистикалық және лексикалық әдістерді көрсетуге; көпшілік алдында сөйлеудің мақсаттарын ұсынуға, қойылымның жоспары мен композициясын дайындауға, гуманитарлық және әлеуметтік ғылымдардың бірқатар ғылыми тақырыптарында сөйлеуге.
Несиелер - 6
-
Қоғамдағы инновация
Курс инновацияның атрибуттарын, оның қалай құрылатынын, кейбір инновациялардың неліктен өзінің тағайындалған функцияларынан шамадан тыс алшақтататынын және болашақ инновацияларға не әкелуі мүмкін екенін зерттейді. Студенттер инновацияның әлеуметтік, саяси және этикалық мәселелермен қалай байланысатын зерттейді және инновацияның әртүрлі жұмысы мен әсерін түсіндірудің теориялық негіздерін анықтайды
Несиелер - 6
-
Қысқаша есептеулер
Студенттер курсты аяқтаған нетиже ретінде элементар функцияларды дифференциалдық және интегралдық есептеу жвчву және оларды тәжірибелік мәселерді шешу үшін қолдану дағдыға ие болады.
Несиелер - 6
-
Макроэкономика негіздері
Курс аясында студенттер базалық макроэкономикалық талдау өткізу, елдегі, әлемдегі экономикалық жағдайды талдау, экономикалық институттар және табыс деңгейін, баға деңгейін және жұмыспен қамту деңгейін анықтайтын факторларды аңықтау қабілеттіктеріне ие болады.
Несиелер - 6
-
Жаһандық ұйымдар үшін бухгалтерлік есеп принциптері
Қаржылық және басқарушылық есепке алуға баса назар аударылады және сыртқы мүдделі тараптардың кәсіпорындарды, коммерциялық емес ұйымдарды және мемлекеттік операцияларды қалай бағалайтынын және экономикалық оқиғалар компанияның қаржылық есептілігінде, соның ішінде баланстар мен ақша қаражаттарының қозғалысы туралы есептерде қалай көрінетінін зерттейді. Халықаралық компанияның қаржылық есептілігіне әсер ететін бухгалтерлік есептің негізгі әдістерін және оларды акционерлер, несие берушілер, қызметкерлер мен клиенттер несиелік шешімдер қабылдау және / немесе компанияның үлестік бағалы қағаздарын бағалау үшін қалай пайдаланатынын зерттейді.
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жаһандық бизнес және кәсіби даму дағдылары
Сыни тұрғыдан ойлауды, қарым-қатынасты, презентацияларды және жоғары курстарға арналған мамандандырылған GM курстарында, сондай-ақ халықаралық тағылымдамаларда, шетелде оқу және магистратурада жұмыс істеу тәжірибесін алу үшін қажетті желілік дағдыларды дамытатын барлық студенттер үшін қажет.
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Статистика элементтері
Статистиканың негізгі тұжырымдамалары мен әдістері, оның ішінде сипаттамалық статистика, маңыздылық сынақтары, бағалау, іріктеу және корреляция қарастырылған. Курс аясында студенттер статистика тәсілдерін кәсіби тәжирібе барысында қолдану құзыреттілігіне ие болады.
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Writing for the Professions
Бұрынғы жазбаша курстардан алған білімдерге сүйене отырып, бұл курс академиялық және кәсіби дискурс арасында көпір қызметін атқарады. Студенттер тиімді кәсіби жазудың теориялары мен тәжірибелерімен ғана емес, сонымен қатар мәселелерді зерттеу мен талдаудан алынған практикалық біліммен де айналысады. олардың академиялық кезеңнен кейінгі қызығушылықтары мен негізгі оқу бағыттарына байланысты мәселелер.
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Микроэкономика негіздері
Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер базалық микроэкономикалық талдауды жүргізе алады; қолданбалы есептерді шешу кезінде фирма теориясын қоса алғанда, алмасу мен өндіріс теориясын және микроэкономикалық үлгілерді қолдана алады.
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Технологиялық, Әлеуметтік және тұрақты жүйелер
Пән тиісті тарихи мысалдар мен қазіргі өзекті мәселелерді қолдана отырып, технологияның тұрақты даму мен қоғамға әсері туралы түсінік қалыптастырады және мәдени дамудың шеңберінде тұрақтылық пен әртүрлі жаңа технологияларды кемелдендіру идеялары түсіндіріледі.
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Іскерлік және кәсіби этика
Курс студенттерге корпоративтік жауапкершілік, мүліктік құқықтар, қоршаған орта, әділдік, пайда, қызметкерлердің кәсіби міндеттерін орындау кезіндегі құқықтары мен міндеттері жағдайларына қолданылатын мораль теориясы туралы түсінік береді.
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ағылшын тілі (First-Year Composition)
Пән сыни оқу және жазу және жазба сөз бен зерттеу мақаласын жазудағы логика мен дәлелдеу дағдыларын дамытады.
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Менеджмент (ілгері курс)
Пән менеджменттің негізгі тұжырымдамалары мен теорияларын бөліп көрсетуге; қазіргі заманғы басқарушылық ойлауды қалыптастыруға; менеджменттің негізгі әдістері мен технологияларын пайдалана отырып, қолданбалы міндеттерді шешуге; басқарушылық шешімдердің ұсынылатын нұсқаларын сыни бағалауға, компанияны дамыту стратегияларын әзірлеу және оларды жүзеге асыруға қатысуға мүмкіндік береді.
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жаһандық ұйымдарды қаржы қағидалары
Курс студенттердің бәсекеге қабілетті жаһандық ортада құндылық құру мақсатында қаржылық және инвестициялық шешімдер қабылдауға қажетті құралдарды қолдану дағдыларын қалыптастырады. Студенттер қаржылық талдау мен болжау әдістерін; айналым капиталы мен инвестицияларды басқару дағдыларын (ақша ағындарын, капитал құнын анықтау, дисконтталған ақша ағындарын бағалау және капиталды қалыптастыру туралы шешімдер қабылдау) игереді және қолданады.
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Компьютерлік қосымшалар және ақпараттық технологиялар
Пән бағдарламалық қамтамасыздандырудың тиімділігі мен тиімділігі мен жеделдігін қамтамасыз ету үшін электронды таблицалар негізінде аккредиттеу бизнес-аналитикасы және тиімділігі туралы ақпарат береді.
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мәдениетаралық коммуникация элементтері
Бұл курс мәдени құндылықтар үлгілері, мәдени сәйкестік, вербалды және вербалды емес қарым-қатынас стильдері, топаралық қарым-қатынастар, жанжалдарды басқару, мәдениетаралық бейімделу және бейімделу және мәдениетаралық этика сияқты мәселелерді қарастырады. Әртүрлі парадигматикалық тәсілдерді пайдалана отырып, бұл курс ішкі және халықаралық жағдайлар үшін мәдениетаралық өзара әрекеттестіктің негізгі мәселелерін зерттейді
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Free Electives
Кәсіби бағыт бойынша ASU каталогынан пәнді таңдау. Каталогта тұрақты даму саласындағы мақсаттарға жауап беретін пәндер ұсынылған.Пәндер компанияда тұрақты даму қағидаттарын қолдану дағдыларын дамытады, зерттелген материалды ұйымның қызметін және тұтастай алғанда жаһандық ортада кәсіпкерлікті жетілдіруде, халықаралық корпоративтік жауапкершілікті қалыптастыруда қолдануға ықпал етеді.
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Ағылшын тілі (First-Year Composition) 2
Пән ағылшын тілі курсының (first-Year Composition) жалғасы болып табылады және алған білімдерін бекітуге және қолдануға мүмкіндік береді: сыни оқу және жазу, жазба сөз бен зерттеу мақаласын жазудағы логика мен дәлелдеу.
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Аймақтық басқару ортасы
Пән болашақ жаһандық менеджерлерде талдамалық құралдарды қолдану дағдыларын және әлемнің түрлі елдерінде және аймақтарында кәсіпкерлік қызмет жүргізілетін саяси, әлеуметтік, мәдени және экономикалық жағдайларды түсінуді дамытады.
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Free Electives
Кәсіби бағыт бойынша ASU каталогынан пәнді таңдау. Каталогта тұрақты даму саласындағы мақсаттарға жауап беретін пәндер ұсынылған.Пәндер компанияда тұрақты даму қағидаттарын қолдану дағдыларын дамытады, зерттелген материалды ұйымның қызметін және тұтастай алғанда жаһандық ортада кәсіпкерлікті жетілдіруде, халықаралық корпоративтік жауапкершілікті қалыптастыруда қолдануға ықпал етеді.
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Жаһандық кәсіпкерлік
Кәсіпкерлікпен және халықаралық және жаһандық ауқымда жаңа кәсіпорындар құрумен айналысады. Осылайша, ол көптеген идеяларды, тұжырымдамаларды және Халықаралық бизнес пен жаһандық басқару негіздерін дәстүрлі кәсіпкерлік тұжырымдамаларымен біріктіреді. Бұл компания деңгейінде басталады, кәсіпкерлердің жаңа кәсіпорындарды қалай бастайтындығы және іске қосуы туралы негізгі идеяларды қарастырады.Содан кейін ол жаңа бизнес құрудағы, салалық талдаудағы және перспективалық идеяларды кеңейтудегі бизнес-модельдердің рөлін ескере отырып, сала деңгейіне дейін кеңейеді. Халықаралық және жаһандық деңгейлерде ұлтаралық салыстырмалы кәсіпкерлік, пайда болған жаһандық кәсіпорындар, дамып келе жатқан нарық пен дамушы елдердегі кәсіпкерлік, сондай-ақ венчурлық капиталдың жаһандық нарығы сияқты тақырыптарға тоғыстырылған. Сондай-ақ, әлеуметтік кәсіпкерлік және отбасылық бизнес сияқты жаһандық кәсіпкерлік саласындағы бірқатар арнайы тақырыптарды қамтиды.
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жаһандық экономикадағы Big Data
Көпұлтты ұйымдардың әлемдік экономикада бәсекелестік артықшылыққа қол жеткізу үшін үлкен деректерді стратегиялық тұрғыдан қалай пайдаланатынын түсіндіреді. Басқару тұрғысынан үлкен деректердің маңызды аспектілерін қамтиды. Бағалаудың сенімді негізін құру үшін ғаламдық деректерді және бұл деректерді жинау әдістеріндегі айырмашылықтарды, заңды шектеулерді және мәдени түсіндіруді ескере отырып қалай стандарттау керектігін терең түсіну қажет.
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жаһандық экономикадағы мемлекеттер мен нарықтар
Жаһандық менеджерлер үлкен мүмкіндіктер мен тәуекелдерді ұсынатын халықаралық экономикада жұмыс істейді. Жаһандану халықаралық сауда, инвестициялар және экономикалық даму мүмкіндіктерін күрт кеңейтті. Сонымен бірге, жаһандық менеджерлер сауда соғыстарының, халықаралық қаржылық дағдарыстардың және нарықтар мен ресурстар үшін бәсекелестіктің күшеюімен күресуге мәжбүр. Сонымен қатар, Халықаралық Валюта Қоры, Дүниежүзілік сауда ұйымы және Дүниежүзілік банк тобы сияқты халықаралық ұйымдар халықаралық бизнес операцияларына тікелей әсер етеді. Тез өзгеретін және серпінді жаһандық саясатты түсіну үшін аналитикалық құралдарды әзірлейді. Осы құралдардың көмегімен менеджерлер тәуекелдерді болжауға және жаһандық экономиканың мүмкіндіктерін пайдалануға дайын болады.
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Халықаралық сауда және аймақтық экономикалық келісімдер
Әлемдік қаржы мен саудадағы, сондай-ақ аймақтық сауда келісімдеріндегі (GFTAREAs), әсіресе ұлттық іскерлік орта мен жаһандық саяси экономикаға қатысты соңғы тенденцияларды зерттейді. Жаһандану мен регионализмнің бизнестегі шешімдер қабылдауға және ұлттық деңгейдегі және жаһандық саяси экономикадағы саясатқа қалай әсер ететіні қарастырылады
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жаһандық тәуекелдерді бағалау және басқару
Пән аймақтық және елдік тәуекелді бағалаудың тұжырымдамасы мен дағдыларын және оның шетелдік кәсіпорындар мен инвесторлардың қызметіне әсерін түсінуді дамытады және осындай тәуекелді төмендету үшін басқару стратегияларын анықтау, талдау және әзірлеу қабілеттерін дамытады
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Көпұлтты ұйымдық көшбасшылық
Ғаламдық бәсекеге қабілеттіліктің ажырамас бөлігі болып табылатын көпұлтты ұйымдық басқару стратегияларын, ұйымдастырушылық практиканы / жүйелерді және онымен байланысты басқару дағдыларын зерттейді. Аналитикалық құралдар мен құрылымдардың қолданылуын түсіну, интеграцияланған стратегияны жүзеге асыру, бәсекеге қабілетті командалар мен адамдарды құру және басқару дағдыларын дамытады.
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Жаһандық ұйымдар үшін жеткізу тізбегі операциялары
Пән жеткізу тізбегін басқарудың негізгі элементтері туралы түсінік қалыптастырады. Оқушылардың интеграцияланған жеткізу тізбегін 0алыптастыру және оның компанияның бизнес стратегиясына сәйкестігін бағалау дағдыларын дамытады.
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Мәдениетаралық коммуникация және келіссөздер
Курс ғаламдық дүниетанымды дамыту үшін мәдениетаралық коммуникация негіздері туралы түсінік қалыптатырады. Мәдениетаралық жаһандық келіссөздер теориясын, принциптерін, процестері мен әдістерін, оларды әр түрлі жағдайда сәтті жүргізу үшін қолдану.
Семестр - 2
Несиелер - 6
Оқыту нәтижелері
- экономика, менеджмент теориясын және ғылыми негіздемелерді, атап айтқанда: статистикалық, математикалық, кейстер, эконометрикалық және сапалы зерттеулер негізінде экономикалық, саяси және әлеуметтік проблемаларды бағалау;
- жаһандық контексте сыни ойлау дағдыларын, қолайлы теориялар мен әдістемелерді таңдау, деректерді талдау және кәсіби қызметте тиімді басқару шешімдерін қабылдау үшін коммуникациялық дағдыларды қолдану;
- Гуманитарлық және әлеуметтік ғылымдардың негізгі элементтерін, заманауи тарихтың дамуын сипаттау және түсіндіру; этикалық, мәдени және әлеуметтік құндылықтарды, оның ішінде қоғамға қызмет ету, ашу және қолдану;
- іскерлік этика, тұрақты даму және халықаралық корпоративтік жауапкершілік қағидаттарын қоса алғанда, жаһандық ортада компаниялар мен кәсіпкерлікті жақсартудың негізгі парадигмаларын, басқару тұжырымдамалары мен мүмкіндіктерін сипаттау, қолдану және түсіндіру;
- өзекті және нақты ақпарат алу, факторлық талдау жүргізу, деректер базасын және компанияның ақпараттық ағындарын оңтайландыру үшін зерттеу әдістері мен IT құралдарын түсіндіру, таңдау және қолдану;
- микро және макродеңгейлерде экономикалық теорияның іргелі аспектілерін талдау; елдегі және әлемдегі экономикалық және әлеуметтік жағдайды талдау және бағалау; мемлекеттің экономикаға ықпал ету формаларын, әдістерін және механизмдерін түсіну; жаһандық контексте жеке кәсіпкерлік ұйымдардың, үкіметтердің, халықаралық ұйымдардың, азаматтық қоғам бірлестіктерінің және коммерциялық емес ұйымдардың мүдделері мен қызметін ажырату;
- халықаралық сауданы жеңілдететін ұлттық және шетелдік мемлекеттік бағдарламаларды, саясаттар мен агенттіктерді пайдалана отырып, стратегияларды іске асыру; халықаралық кәсіпорынның қызметін және жеткізу тізбегін түсіну және оңтайландыру, тиімділікті арттыру және шекаралар арқылы тауарлар ағынын жақсарту, барлық көлемдегі кедергілерді еңсеру; халықаралық сауданы және тауарлар мен қызметтердің экспортын жүргізудің тиімді стратегияларын әзірлеу және енгізу.
- мәдениетаралық ортада тұлғааралық өзара әрекеттесу стратегияларын саналы түрде қолдану, заманауи көшбасшылық теориялар негізінде ұйымның мақсаттарына жету үшін көпұлтты ұжымның дамуы мен мотивациясын басқару;
- Тұлғааралық, мәдениетаралық өзара әрекеттесу және кәсіби мәселелерді шешу үшін мемлекеттік тілде және ұлтаралық қатынас тілінде, сондай-ақ шет (ағылшын) тілінде тиімді ауызша және жазбаша қарым-қатынасты қалыптастыру
- маркетинг кешенін, операциялық және қаржылық стратегиялар мен тактиканы, тәуекелдерді бағалау мен болжауды қамтитын жаһандық бизнес-жоспарлау нәтижелерін әзірлеу, орындау және талдау, халықаралық нарықтарда бизнес жүргізудің саяси, мәдени және экономикалық аспектілерін терең түсіну;