Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B04192 Жаһандық менеджмент в AlmaU

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Студенттердің жүйелік көзқарас, заманауи әдістер мен технологиялар негізінде ортаның мәдениетаралық сипаттамаларды еске алып жаһандық ұйымның алдында халықаралық деңгейде тұрған мәселелер бойынша табысты стратегиялары мен басқару шешімдерін әзірлеу және жүзеге асыруда білім, қабілеттіліктер және дағдыларын қалыптастыру. Бұл құзыреттіліктер студенттерге халықаралық компанияларда, үкіметтерде және коммерциялық емес ұйымдарда тиімді көшбасшы болуға мүмкіндік береді.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 250
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B044 Менеджмент және басқару
  • Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • экономика, менеджмент теориясын және ғылыми негіздемелерді, атап айтқанда: статистикалық, математикалық, кейстер, эконометрикалық және сапалы зерттеулер негізінде экономикалық, саяси және әлеуметтік проблемаларды бағалау;
  • жаһандық контексте сыни ойлау дағдыларын, қолайлы теориялар мен әдістемелерді таңдау, деректерді талдау және кәсіби қызметте тиімді басқару шешімдерін қабылдау үшін коммуникациялық дағдыларды қолдану;
  • Гуманитарлық және әлеуметтік ғылымдардың негізгі элементтерін, заманауи тарихтың дамуын сипаттау және түсіндіру; этикалық, мәдени және әлеуметтік құндылықтарды, оның ішінде қоғамға қызмет ету, ашу және қолдану;
  • іскерлік этика, тұрақты даму және халықаралық корпоративтік жауапкершілік қағидаттарын қоса алғанда, жаһандық ортада компаниялар мен кәсіпкерлікті жақсартудың негізгі парадигмаларын, басқару тұжырымдамалары мен мүмкіндіктерін сипаттау, қолдану және түсіндіру;
  • өзекті және нақты ақпарат алу, факторлық талдау жүргізу, деректер базасын және компанияның ақпараттық ағындарын оңтайландыру үшін зерттеу әдістері мен IT құралдарын түсіндіру, таңдау және қолдану;
  • микро және макродеңгейлерде экономикалық теорияның іргелі аспектілерін талдау; елдегі және әлемдегі экономикалық және әлеуметтік жағдайды талдау және бағалау; мемлекеттің экономикаға ықпал ету формаларын, әдістерін және механизмдерін түсіну; жаһандық контексте жеке кәсіпкерлік ұйымдардың, үкіметтердің, халықаралық ұйымдардың, азаматтық қоғам бірлестіктерінің және коммерциялық емес ұйымдардың мүдделері мен қызметін ажырату;
  • халықаралық сауданы жеңілдететін ұлттық және шетелдік мемлекеттік бағдарламаларды, саясаттар мен агенттіктерді пайдалана отырып, стратегияларды іске асыру; халықаралық кәсіпорынның қызметін және жеткізу тізбегін түсіну және оңтайландыру, тиімділікті арттыру және шекаралар арқылы тауарлар ағынын жақсарту, барлық көлемдегі кедергілерді еңсеру; халықаралық сауданы және тауарлар мен қызметтердің экспортын жүргізудің тиімді стратегияларын әзірлеу және енгізу.
  • мәдениетаралық ортада тұлғааралық өзара әрекеттесу стратегияларын саналы түрде қолдану, заманауи көшбасшылық теориялар негізінде ұйымның мақсаттарына жету үшін көпұлтты ұжымның дамуы мен мотивациясын басқару;
  • Тұлғааралық, мәдениетаралық өзара әрекеттесу және кәсіби мәселелерді шешу үшін мемлекеттік тілде және ұлтаралық қатынас тілінде, сондай-ақ шет (ағылшын) тілінде тиімді ауызша және жазбаша қарым-қатынасты қалыптастыру
  • маркетинг кешенін, операциялық және қаржылық стратегиялар мен тактиканы, тәуекелдерді бағалау мен болжауды қамтитын жаһандық бизнес-жоспарлау нәтижелерін әзірлеу, орындау және талдау, халықаралық нарықтарда бизнес жүргізудің саяси, мәдени және экономикалық аспектілерін терең түсіну;
Top