Тұрақты маркетингті басқару

  • Тұрақты маркетингтің даму кезеңдері. Тұрақты маркетингтің негізгі принциптері мен мақсаттары, стратегиялары мен тенденциялары және даму перспективалары. Бизнеске экологиялық аспектілерді енгізудің жаһандық тенденциялары. Адамзаттың заманауи жаһандық мәселелері: тұрақты маркетингтің қиындықтары мен мүмкіндіктері. Экологиялық тазалық деңгейіне байланысты өнім түрлері. Тұтынушылардың экологиялық тұрақтылығы бойынша түрлері. Экологиялық өнімдерді тұтынуға ынталандыру. Экологиялық өнімдерді жылжыту ерекшеліктері. Экологиялық таңбалау. Тұрақты маркетингтің құқықтық ортасы. Халықаралық ынтымақтастық, халықаралық келісімдер және тұрақты даму бағдарламалары. Қоршаған ортаны қорғау саласындағы заңдар мен нормативтік актілер.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 3
Top