Қызмет көрсету саласындағы инновациялық менеджмент

  • Бұл пән басқару туралы білім кешенін қалыптастыруға бағытталған, басқарушылық қызметтің әртүрлі түрлерін жүзеге асырудың, басқару және жобалау жүйелерін талдаудың нақты дағдыларын дамытады. Пән аясында туристік кәсіпорынды, мейрамхана мен қонақ үйді тиімді басқарудың шетелдік тәжірибесін жинақтайтын материалдар, оның ішінде желілік қонақүйлерді басқарудың заманауи модельдері, клиенттерге қызмет көрсету технологиялары, қонақ үй қызметтерінің сапасына қойылатын талаптар, қонақжайлылық индустриясының кәсіпорындарын басқарудың әртүрлі түрлері мен типтері логикалық және дәйекті түрде қарастырылады. Практикалық сабақтар кезінде студенттер туризм және қонақжайлылық кәсіпорындарының құрылымымен танысады, кәсіпорынның ұйымдық құрылымын анықтайды. Туризм және қонақжайлылық менеджментінің функциялары мен принциптерін анықтайды; менеджмент әдістері; туристік фирманы, қонақ үйді және тамақтандыру кәсіпорнын басқару стилі; менеджердің жеке басы, күші және беделі. Кейстерді шеше отырып, рөлдік ойындарға қатыса отырып, студенттер басқару шешімдерін қабылдайды, Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорнының персоналын басқарады, іскерлік кездесулер мен келіссөздер жүргізеді, қақтығыстардан шығудың жолын табады, менеджменттің тиімділігін бағалайды. Пән әдістемесі кейстер мен ситуациялық міндеттерді шешуді, іскерлік ойындар өткізуді, туризм және қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының басшыларымен қонақ дәрістер өткізуді, туризм және қонақжайлылық кәсіпорындары жұмысының тиімділігін талдау мен бағалауды қамтиды. https://academy.tourismonline.kz/ ЖАОК білім беру платформасында орналасқан «Туризм индустриясының трендтері. 5 өзекті бағыт» осы курстың мазмұнына біріктірілетін болады. Қорытынды бағалау пән шеңберінде студент орындаған жұмыстардың портфолиосын жалпы бағалаудан тұрады
  • Образовательная программа 6B11101 Туризм
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top