Туроперейтинг

  • Пән студенттердің саланы біртұтас байланысқан құрылым ретінде кешенді қабылдауын қалыптастыруға бағытталған, оған материалдық-техникалық база кәсіпорындары, қызмет көрсететін компаниялар, сапарларды ұйымдастыру, орналастыру, тамақтану, Көліктік қызмет көрсету, экскурсиялық сүйемелдеу, брондау, авиабилеттерді сату және сақтандыру қызметтері кіреді. Пән заманауи On-Line туристік ресурстардың рөлін зерттеуді қамтиды, туристік бөлімдері мен тиісті тақырыптары бар жалпы мақсаттағы сайттар мен порталдарды ұйымдастыруға және жобалауға көп көңіл бөледі. Практикалық сабақтар аясында студенттер туроператорлар мен турагенттердің сайттарын жіктеуге сүйене отырып, туропейтингті ұйымдастыру негіздерін меңгереді. Тәжірибелік жұмыстарға сипаттамалық компонент, істерді шешу, тәжірибелік қызметті жобалау және компанияны сүйемелдеу, желіде табысқа жететін және өнімді насихаттайтын әртүрлі мазмұнды талқылау, талдау және салыстыру сияқты әдістерді қолдану кіреді. Турларды ұйымдастырудың ерекшеліктерін жан-жақты зерттей отырып, студенттер тәжірибені ескере отырып, оны ілгерілетудің оңтайлы шешімдерін әзірлейді. Қонақ дәрістер мен компаниялардың кеңселеріне бару қарастырылған. Аралық бақылау тенденцияларды, перспективаларды, логистикалық және қаржылық мүмкіндіктерді ескере отырып, әзірленген өнімді қорғауды қамтиды. Пән теориялық сұрақтар мен практикалық тапсырмалар блогынан тұратын емтиханмен аяқталады.
  • Образовательная программа 6B11101 Туризм
  • Несиелер 3
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 2
Top