Сандық маркетинг құралдары

  • Курс маркетингтік зерттеулердің негізгі тәсілдерімен, тұтынушылардың мінез-құлқын басқарумен, компанияның бәсекелестік стратегиясын және маркетинг кешенін әзірлеумен біріктірілген заманауи онлайн маркетинг құралдарын зерттеуге бағытталған. Студенттер мақсатты нарықта, оның ішінде цифрлық ортада маркетинг қызметінің стратегиясы, жоспарлары және жобалық жұмысы туралы білімдерін қолдана алады, Интернетте өнімдерді, брендтер мен компанияларды маркетингтің заманауи әдістері мен құралдарын енгізеді.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top